je weet wel wat ik bedoel : 7quote:Op zondag 11 september 2005 04:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor... pro-Jeanette posten was heel erg gemeend.Jeanette is nog steeds leuk.
Rikkert moet voor zijn mening gaan uitkomen. Dat is wat hem sterk kan maken. Hij heeft dat even gedaan, maar veel te kort... helaass.quote:Op zondag 11 september 2005 04:25 schreef k_i_m het volgende:
Ik denk dat Rikkert wel potentie heeft om interressant te zijn. Als ie tenminste weer eens wat gaat doen dan.
Zie niksquote:
je moet geen toespelinguh gevuh!!!!quote:Op zondag 11 september 2005 04:25 schreef lennardn het volgende:
Frank idd. dat was me een gek figuur niet normaal meer zeg !
Wat leuk, ze is klaar-over geworden?quote:
Wat erg!hahah, dat je voor bb opgaat.. ja wij moeten niks zeggen..quote:Op zondag 11 september 2005 04:26 schreef -Delta- het volgende:
Sjongejonge zeg kom ik daar voor uit bed![]()
Nah opgaan, ik kon niet slapen en moest nog ff iets op de pc zoeken, dus dacht ff BB checken...quote:Op zondag 11 september 2005 04:28 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Wat erg!hahah, dat je voor bb opgaat.. ja wij moeten niks zeggen..
Yep, nu wel. Dankjewel!quote:
Twee weken is gewoon nog te kort om een echte favoriet te hebben. Voorgaande edities kwam dat ook pas echt los na meer dan een maand.quote:Op zondag 11 september 2005 04:26 schreef milagro het volgende:
je veinsde je obsessieve sympathie voor het blonde wichtje.
of is dit nu damage control![]()
Nee, rijk.. met een dikke mercedes.quote:Op zondag 11 september 2005 04:28 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wat leuk, ze is klaar-over geworden?.
Die Diane was zo onstabiel als maar wat. Vraag me af wat er van dat hysterische mens is terecht gekomenquote:Op zondag 11 september 2005 04:28 schreef milagro het volgende:
[..]
je moet geen toespelinguh gevuh!!!!
gelukkig was die snollebol wel normaal
en dan die bombarie hier, dat ze verkracht zou zijn
Ja waarom dan?quote:Op zondag 11 september 2005 03:47 schreef Jammie het volgende:
Resultaat van de avond:
- Ingrid is misschien wel de omgebouwde.
Volgens mij staat er nog veel te gebeuren in deze groep. De frustraties stralen er nu al vanaf. Nou maar hopen dat niet de saaie types overblijvenquote:Op zondag 11 september 2005 04:30 schreef -Delta- het volgende:
Ik denk ook dat ik/we niet mogen klagen, we hebben immers het hele zooitje zien hossen op muziekSjalalalala
Net voor ik wegging, uurtje geleden ofzo werd iedereen een beetje picky, dus dat beloofd watquote:Op zondag 11 september 2005 04:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij staat er nog veel te gebeuren in deze groep. De frustraties stralen er nu al vanaf. Nou maar hopen dat niet de saaie types overblijven
Als Rikkert naar huis gaat is er alvast 1 dooie saaie wegquote:Op zondag 11 september 2005 04:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij staat er nog veel te gebeuren in deze groep. De frustraties stralen er nu al vanaf. Nou maar hopen dat niet de saaie types overblijven
quote:Op zondag 11 september 2005 04:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, rijk.. met een dikke mercedes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |