Zo te zien menno en ingrid.... Wrijving na vannacht?quote:Op zondag 11 september 2005 10:46 schreef Debbus het volgende:
Wie waren dat?
man: Heb je een kater?
vrouw: Ik praat niet met jou...
(Leek ralph)
Ik wordt een beetje onwijs kriegel van dat kleuterschool gedoe van Nath...quote:Op zondag 11 september 2005 10:46 schreef LuQas het volgende:
Ralph tegen Nathalie: Heb je een kater?
Nathalie: Ik praat niet tegen jou
Volgens mij ookquote:Op zondag 11 september 2005 10:48 schreef Tamaartje het volgende:
Was gewoon een geintje van Ingrid tegen Menno
en bedankt voor deze mededeling Linda... kzal aan je denken als ik ook ff moet...quote:Op zondag 11 september 2005 10:50 schreef LuQas het volgende:
Linda: ' O wat zal ik poepen vandaag met al die alcohol in mijn lijf'
Ik vind het echt mega ranzigquote:Op zondag 11 september 2005 10:51 schreef Blue Thunder het volgende:
Heeft linda overigens niks ander bij zich? ze loopt continue in hetzelfde
gaterverdammequote:Op zondag 11 september 2005 10:50 schreef LuQas het volgende:
quote:Op zondag 11 september 2005 10:50 schreef LuQas het volgende:
In de jakkoezie zekerquote:Op zondag 11 september 2005 10:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Ze heeft het tussendoor wel een keer gewassen hoor, hoorde ik haar een keer noemen
Op 5 decemberquote:Op zondag 11 september 2005 10:54 schreef Blue Thunder het volgende:
Lieske viert al bijna 20 jaar sinterklaas op de verkeerde dag....
Welke dag dan? want dat heb ik gemist
gisteravondquote:Op zondag 11 september 2005 10:54 schreef Miepje01 het volgende:
Waar hebben Dido & Menno 't over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |