Zo te zien menno en ingrid.... Wrijving na vannacht?quote:Op zondag 11 september 2005 10:46 schreef Debbus het volgende:
Wie waren dat?
man: Heb je een kater?
vrouw: Ik praat niet met jou...
(Leek ralph)
Ik wordt een beetje onwijs kriegel van dat kleuterschool gedoe van Nath...quote:Op zondag 11 september 2005 10:46 schreef LuQas het volgende:
Ralph tegen Nathalie: Heb je een kater?
Nathalie: Ik praat niet tegen jouom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens mij ookquote:Op zondag 11 september 2005 10:48 schreef Tamaartje het volgende:
Was gewoon een geintje van Ingrid tegen Menno
en bedankt voor deze mededeling Linda... kzal aan je denken als ik ook ff moet...quote:Op zondag 11 september 2005 10:50 schreef LuQas het volgende:
Linda: ' O wat zal ik poepen vandaag met al die alcohol in mijn lijf'
Ik vind het echt mega ranzigquote:Op zondag 11 september 2005 10:51 schreef Blue Thunder het volgende:
Heeft linda overigens niks ander bij zich? ze loopt continue in hetzelfde
gaterverdammequote:Op zondag 11 september 2005 10:50 schreef LuQas het volgende:
quote:Op zondag 11 september 2005 10:50 schreef LuQas het volgende:
Ze heeft het tussendoor wel een keer gewassen hoor, hoorde ik haar een keer noemenquote:Op zondag 11 september 2005 10:51 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik vind het echt mega ranzigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In de jakkoezie zekerquote:Op zondag 11 september 2005 10:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Ze heeft het tussendoor wel een keer gewassen hoor, hoorde ik haar een keer noemen
Op 5 decemberquote:Op zondag 11 september 2005 10:54 schreef Blue Thunder het volgende:
Lieske viert al bijna 20 jaar sinterklaas op de verkeerde dag....
Welke dag dan? want dat heb ik gemist
gisteravondquote:Op zondag 11 september 2005 10:54 schreef Miepje01 het volgende:
Waar hebben Dido & Menno 't over?
Is vroeg dan? Normaal op maandag tochquote:Op zondag 11 september 2005 10:56 schreef bemeall het volgende:
Weekopdracht?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop