Heet jouw moeder toevallig Tanja?quote:Op zondag 11 september 2005 02:51 schreef newsman het volgende:
Flikker op met je Big Brother, tis niet meer te geloven.
Niks mis met tandverzorging op zich.quote:Op zondag 11 september 2005 02:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ze doet er meestal minimaal 10 minuten over
Volgen is een groot woord, er gebeurd namelijk nietsquote:Op zondag 11 september 2005 02:52 schreef drdolittle het volgende:
volgt iemand de stream van menno nog...
of vind t iedereen het tanddenpoetsen het hoogtepunt van deze avond
ze staan allemaal open, maar Menno beweegt nietquote:Op zondag 11 september 2005 02:52 schreef drdolittle het volgende:
volgt iemand de stream van menno nog...
of vind t iedereen het tanddenpoetsen het hoogtepunt van deze avond
quote:Op zondag 11 september 2005 02:53 schreef newsman het volgende:
Steek big Brother in je reet mongolen
Meestal Ralph, omdat de rest weglooptquote:Op zondag 11 september 2005 02:53 schreef Katie het volgende:
Kijken wie het het langst volhoudt... Ralph of Lieske
Hahaha... er moet gewoon een soort dvdtje komen waarin ralph gewoon achte reen tafel zit en uitspraken doet, om het even watquote:Op zondag 11 september 2005 02:53 schreef milagro het volgende:
[..]
haupeluk gaat Ralph gein moelukkuh zinnuh makuh, want dat gaat me dan eg nie lukkuh, ben vertieft zo onderhant, joh
haahahahha fantastisch.. en ralph neemt het natuurlijk klakkeloos aanquote:Op zondag 11 september 2005 02:54 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske instrueert Ralph m.b.t. tandenpoetsen![]()
![]()
![]()
Liekse heeft 5 minuten voorsprong..quote:Op zondag 11 september 2005 02:53 schreef Katie het volgende:
Kijken wie het het langst volhoudt... Ralph of Lieske
quote:Op zondag 11 september 2005 02:53 schreef HassieBassie het volgende:
Gadverdamme wat poetst dat mens ranzig haar tandenIk was laatst in Artis, en zelfs als de verzorger de tanden van de olifanten poetst maakt dat minder gore geluiden.
Meteen super voorzichting poetsen. "Het mag wel iets harder hoor"quote:Op zondag 11 september 2005 02:55 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
haahahahha fantastisch.. en ralph neemt het natuurlijk klakkeloos aan
Klassieker.quote:
Wie is Tanja?quote:Op zondag 11 september 2005 02:56 schreef newsman het volgende:
And the Winner is tanja, door het zieken en zeiken.
'ja, want ze waggelen enzo'quote:Op zondag 11 september 2005 02:57 schreef Shirley het volgende:
Roel: ik ben zo vet als een eend
Lieske: Is een eend vet dan?
ROELquote:Op zondag 11 september 2005 02:59 schreef Henk-B het volgende:
Knik erin LOL
Geen idee... schijnt grappig te zien. Ik heb hetook nog steeds niet begrepen.quote:
ja, een vrijwillige exit zou haar en ons goed doenquote:Op zondag 11 september 2005 02:58 schreef Faceoff het volgende:
Linda is een beetje gefrustreerd...
Dat schema ken ik ook en die duurt echt geen 10 minuten en zeker niet een half uur.quote:Op zondag 11 september 2005 02:58 schreef scanman01 het volgende:
Lieske poetst dus blijkbaar volgens een schema opgekregen van een mondhygieniste.
Hmm volgens mij loopt die van mij voor!quote:Op zondag 11 september 2005 03:00 schreef Esmeetjuhh het volgende:
de antenne n ik zijn niet de beste mate....maten zijn met een antenne???
Roel: de mijne heeft ook een afwijking
Lieske: naar links of naar rechts
Roel: omhoog
Droogkloot die Roel
Heb al een tijdje het idee dat ik acter loop ja....quote:Op zondag 11 september 2005 03:01 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Hmm volgens mij loopt die van mij voor!
en daar zijn ze weer binnen...quote:Op zondag 11 september 2005 03:01 schreef Faceoff het volgende:
je wilt me gewoon uit mijn bikini helpen?? (dido)
en weg zapt big brother
LOl ik bedoel de streamquote:Op zondag 11 september 2005 03:02 schreef Esmeetjuhh het volgende:
[..]
Heb al een tijdje het idee dat ik acter loop ja....
Dat is wel duidelijk ja. Mar ze houdt wel vol dat ze helemaal niets met Roel wilquote:Op zondag 11 september 2005 03:02 schreef D.Rose het volgende:
Volgens mij is Dido een beetje jaloers op de aandacht die lieske krijgt
Idd.quote:Op zondag 11 september 2005 03:02 schreef D.Rose het volgende:
Volgens mij is Dido een beetje jaloers op de aandacht die lieske krijgt
Genoeg vrouwen die jaloers zijn en niks met iemand willen.quote:Op zondag 11 september 2005 03:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk ja. Mar ze houdt wel vol dat ze helemaal niets met Roel wil
Hmm dan ligt Verstatel net iets voor, oke thnxquote:Op zondag 11 september 2005 03:03 schreef Esmeetjuhh het volgende:
dat komt nu pas hier aan
ze wil niets met Roel, maar wel zijn aandachtquote:Op zondag 11 september 2005 03:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk ja. Mar ze houdt wel vol dat ze helemaal niets met Roel wil
had ze die bij dan?quote:Op zondag 11 september 2005 03:04 schreef HassieBassie het volgende:
Heeft Dido haar tieten alvast op haar nachtkastje gelegd ofzo?
dat denk ik ookquote:Op zondag 11 september 2005 03:04 schreef D.Rose het volgende:
ze wil niets met Roel, maar wel zijn aandacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |