Heb al een tijdje het idee dat ik acter loop ja....quote:Op zondag 11 september 2005 03:01 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Hmm volgens mij loopt die van mij voor!
en daar zijn ze weer binnen...quote:Op zondag 11 september 2005 03:01 schreef Faceoff het volgende:
je wilt me gewoon uit mijn bikini helpen?? (dido)
en weg zapt big brother
LOl ik bedoel de streamquote:Op zondag 11 september 2005 03:02 schreef Esmeetjuhh het volgende:
[..]
Heb al een tijdje het idee dat ik acter loop ja....
Dat is wel duidelijk ja. Mar ze houdt wel vol dat ze helemaal niets met Roel wilquote:Op zondag 11 september 2005 03:02 schreef D.Rose het volgende:
Volgens mij is Dido een beetje jaloers op de aandacht die lieske krijgt
Idd.quote:Op zondag 11 september 2005 03:02 schreef D.Rose het volgende:
Volgens mij is Dido een beetje jaloers op de aandacht die lieske krijgt
Genoeg vrouwen die jaloers zijn en niks met iemand willen.quote:Op zondag 11 september 2005 03:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk ja. Mar ze houdt wel vol dat ze helemaal niets met Roel wil
Hmm dan ligt Verstatel net iets voor, oke thnxquote:Op zondag 11 september 2005 03:03 schreef Esmeetjuhh het volgende:
dat komt nu pas hier aan
ze wil niets met Roel, maar wel zijn aandachtquote:Op zondag 11 september 2005 03:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk ja. Mar ze houdt wel vol dat ze helemaal niets met Roel wil
had ze die bij dan?quote:Op zondag 11 september 2005 03:04 schreef HassieBassie het volgende:
Heeft Dido haar tieten alvast op haar nachtkastje gelegd ofzo?
dat denk ik ookquote:Op zondag 11 september 2005 03:04 schreef D.Rose het volgende:
ze wil niets met Roel, maar wel zijn aandacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |