Dat is voorlopig nog een meningquote:Op zondag 11 september 2005 01:46 schreef HassieBassie het volgende:
chick!
Second that. Als Ingrid nu dat bananen bedoeld zijn om op te fietsen gaat hij daarin mee, dat weet ik zeker. Wees n btje een vent. Overigens moet Ingrid ook niet zo laf doen, het is of wel (zoenen enzo, en dat hoeft niet perse neuken te zijn) of gewoon maffen. Niet van dat slappe geile-nietszeggende- praat.quote:Op zondag 11 september 2005 01:46 schreef HassieBassie het volgende:
Menno, namens alle mannen op deze wereld, in godsnaam, hou op met dat kleffe begrijpende gedoe en neuk die chick!
Ja...en ze ligt nu lekker in de slaapkamer.quote:Op zondag 11 september 2005 01:48 schreef Day het volgende:
Eh, ik weet dat ik haar naam niet mag noemen, maar hoe is het afgelopen met Ze?
Heeft Ze heel de avond op bed liggen janken?
Diana (Tanja 1?)....en hoe heet ie ook al weer?quote:Op zondag 11 september 2005 01:39 schreef -Delta- het volgende:
Is er in alle voorgaande BB's altijd geneukt?
Ik weet alleen Sabine en Bart van 1, hebben Kelly en die gozer ook geneukt of alleen gezoend trouwens?
en daar kom je nu pas achter ????quote:Op zondag 11 september 2005 01:48 schreef Lolalala het volgende:
Ik vind Dido steeds sneakier worden, achterbaks
ze is rond 21.30 naar bed gegaan.....liggen te huilen.....terwijl de anderen aan het dansen waren...later is ze in slaap gevallen..........quote:Op zondag 11 september 2005 01:48 schreef Day het volgende:
Eh, ik weet dat ik haar naam niet mag noemen, maar hoe is het afgelopen met Ze?
Heeft Ze heel de avond op bed liggen janken?
Menno heeft een paar back-upsquote:Op zondag 11 september 2005 01:49 schreef HassieBassie het volgende:
Menno heeft nu zo'n blik van; godverdomme ik ben geil maar dat kreng wil echt niet.
Ja lul, dat had je kunnen weten. Naar het bubbelbad nu het nog kan
quote:Op zondag 11 september 2005 01:47 schreef Henk-B het volgende:
HEt zou leuk zijn als het 1 grote orgie wordt en dat Rob dan ineens wakker wordt en dat hij dan zijn been pakt en hem in Chantal zijn kont douwt !!!!!
Er zal toch nog wel wat handwerk aan te pas komen, of is Ingrid echt de meest preutse van BB?quote:Op zondag 11 september 2005 01:49 schreef HassieBassie het volgende:
Menno heeft nu zo'n blik van; godverdomme ik ben geil maar dat kreng wil echt niet.
Ja lul, dat had je kunnen weten. Naar het bubbelbad nu het nog kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |