Viel me ook al op. Lekker dronken, alleen hij word wel een btje genegeerd..quote:Op zondag 11 september 2005 01:38 schreef Showtime het volgende:
haha die Ralph die ouwehoert echt de meest gekke dingen aan elkaar![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 01:38 schreef Zapje het volgende:
ik zie Nathalie en Dido nog wel eens tongen met elkaar.......................
Ja inderdaad, ik zou wel eens willen weten hoe Rob zijn been verloren is?quote:Op zondag 11 september 2005 01:38 schreef Jammie het volgende:
Vind 't eigenlijk wel saai in BB5 met al dat geneuk en gefeest. Wanneer wordt er nou eens een goed gesprek gevoerd?
Ja, dat geloof je nooit. Ik ben ooit een keer een stel tegengekomen waarbij HIJ vroeger vrouw was, en ZIJ vroeger man. Vandaar mijn informatiequote:Op zondag 11 september 2005 01:38 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Ja en dat weet jij dan weer
Ja, ze zit naast Roel.quote:Op zondag 11 september 2005 01:39 schreef scanman01 het volgende:
Zit Lieske nou eindelijk bij Roel, of nog steeds niet?
Ik kan het niet thuisbrengen allemaal.
Geneukt.quote:Op zondag 11 september 2005 01:39 schreef -Delta- het volgende:
Is er in alle voorgaande BB's altijd geneukt?
Ik weet alleen Sabine en Bart van 1, hebben Kelly en die gozer ook geneukt of alleen gezoend trouwens?
mja erg jammer, weet niet wat ze hebben tegen die gozer, lijkt erop dat ze allemaal meelopen met elkaar omdat de een hem niet moet de ander ook maar niet, volgens mij ken je echt lachen met zo een gast op een feestjequote:Op zondag 11 september 2005 01:39 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Viel me ook al op. Lekker dronken, alleen hij word wel een btje genegeerd..
Op die fiets. Tja het namelijk nogal triviale informatiequote:Op zondag 11 september 2005 01:40 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, dat geloof je nooit. Ik ben ooit een keer een stel tegengekomen waarbij HIJ vroeger vrouw was, en ZIJ vroeger man. Vandaar mijn informatie.
quote:Op zondag 11 september 2005 01:40 schreef Katie het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik zou wel eens willen weten hoe Rob zijn been verloren is?![]()
Ik zei toch dat het een vent was geweestquote:Op zondag 11 september 2005 01:40 schreef scanman01 het volgende:
Menno mag niets doen bij Ingrid, want zij is bang dat hij haar geheim ontdekt
Ja jij weet het nog niet he dat zit zo ....quote:Op zondag 11 september 2005 01:40 schreef Katie het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik zou wel eens willen weten hoe Rob zijn been verloren is?![]()
En Tanja!quote:Op zondag 11 september 2005 01:40 schreef wickie het volgende:
t wordt tijd dat roel en lieske in aktie gaan komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |