Iemand?quote:Op zondag 11 september 2005 01:56 schreef Henk-B het volgende:
Ingrid is echt een grote BLONE omgebouwde snol!
Is Rikkert al boven water???
Ook weer namens alle mannen op de wereld: Hoe pijnlijk herkenbaarquote:Op zondag 11 september 2005 02:01 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Oeh, Menno kruipt weer bij Ingrid onder de dekens!
"Ik ga slapen ja!"
Menno: "jaja"
Precies.quote:Op zondag 11 september 2005 02:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Goed beschouwd gebeurt er eigeblijk geen zak.
zijn penis tegen haar vagina aan schurenquote:Op zondag 11 september 2005 02:01 schreef Faceoff het volgende:
joint? tippie?
die krijgt hij zelfs nog van tanjaquote:Op zondag 11 september 2005 01:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat dacht je dan. Die jongen zit met een paal van hier tot tokyo.. Die houdt het niet meer.
Komt omdat Roel bepaalde plekjes van haar onder water bewerkt...quote:Op zondag 11 september 2005 02:01 schreef BorTheWolf het volgende:
zooooo die dido loopt een potje te morsen met de wijn. gaaaaaat lekkkkker he schat
Dat kan je checken met een handje dop-pinda's!quote:Op zondag 11 september 2005 02:01 schreef Zapje het volgende:
die Chantal ziet er ook uit als een oerang oetang in dat bad.....................
Rikkert ligt Tanja een tweeling te bezorgen.......ze wou er een jongetje bij.....quote:
Ik denk dat Roel een trio ook wel ziet zittenquote:Op zondag 11 september 2005 02:02 schreef Shirley het volgende:
Eigenlijk vind ik dat Roel met Lieske moet gaan....Dido is een doos.
ok ok... al met al gebeurt er toch meer dan de afgelopen tijd gebeurd isquote:Op zondag 11 september 2005 02:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
jij wilt alleen maar sex zienquote:Op zondag 11 september 2005 02:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Idd. Iedereen is gewoon heeel dronken en iedereen bralt maar wat. HEt enige spannende is dat Ingrid en Menno tegen elkaar aankruipen en wat zoenen.quote:Op zondag 11 september 2005 02:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHaquote:Op zondag 11 september 2005 02:03 schreef Zapje het volgende:
[..]
Rikkert ligt Tanja een tweeling te bezorgen.......ze wou er een jongetje bij.....![]()
Hoop doet leven!quote:Op zondag 11 september 2005 02:01 schreef scanman01 het volgende:
Haha ja, voor wat hoort watquote:Op zondag 11 september 2005 02:04 schreef Pardoes- het volgende:
Menno denkt duidelijk: ik niet nuecken, jij geen water...
Nee, dat krijg je toch niet te zien. Wat we nu zien is totaal oninteressant.quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 02:03 schreef Zapje het volgende:
[..]
Rikkert ligt Tanja een tweeling te bezorgen.......ze wou er een jongetje bij.....![]()
of iets anders... zolang het maar een verrassing is!quote:Op zondag 11 september 2005 02:03 schreef Zapje het volgende:
[..]
Laat Roel maar lekker Dido nemen dan. Dan neem ik Lieske wel een avondje mee uitquote:Op zondag 11 september 2005 02:05 schreef mr2004 het volgende:
Die Dido laat zich pakken...?...
Ja typisch.. heel de tijd de schijn ophousen dat ze niemand hoeft qua aanraking...
roel bofkont.
Wat zou jij dan wel willen zien?quote:Op zondag 11 september 2005 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, dat krijg je toch niet te zien. Wat we nu zien is totaal oninteressant.
Ik krijg ook steeds meer de drang om voor Ralph te gaan posten hierquote:Op zondag 11 september 2005 02:06 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ik wil dat Ralph wint dat is duideiljlk.
quote:Op zondag 11 september 2005 02:06 schreef HassieBassie het volgende:
Het regent. Echt waar? Ja, kijk maar naar buiten..
Je zit buiten doos
Zijn kunstbeen welteverstaan!quote:Op zondag 11 september 2005 02:07 schreef Henk-B het volgende:
Dido is zo dronken dat als ze dalijk naar bed gaat ze aan Rob zijn been gaat zuigen!!!
Ik zou het in ieder geval willen verstaan.quote:Op zondag 11 september 2005 02:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wat zou jij dan wel willen zien?
Ralph is gewoon geweldig iddquote:Op zondag 11 september 2005 02:08 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
O ralph win alsjeblieft je bent zoooo mijn held!
Ze ligt te kroelen met Joostquote:Op zondag 11 september 2005 02:08 schreef BorTheWolf het volgende:
Wat doet lieske eigenlijk nog in bad. heb er al een uur niet meer gehoord
BB moet gewoon even snoeihard straffen. Fluisteren = halvering van het budgetquote:Op zondag 11 september 2005 02:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zou het in ieder geval willen verstaan.
Lieske is de enige in dat bad die nuchter is.quote:Op zondag 11 september 2005 02:08 schreef BorTheWolf het volgende:
Wat doet lieske eigenlijk nog in bad. heb er al een uur niet meer gehoord
Toch maar beter dat ik Dido wegwijs maak.quote:Op zondag 11 september 2005 02:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laat Roel maar lekker Dido nemen dan. Dan neem ik Lieske wel een avondje mee uit
Nee maar ff serieus hij is toch ook jouw held of niet danquote:Op zondag 11 september 2005 02:09 schreef milagro het volgende:
dit is op zeker geen sneeuw
rara van wie was die briljante constatering, hint : [afbeelding]
Met het met je eens het geluid is erg slecht.quote:Op zondag 11 september 2005 02:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zou het in ieder geval willen verstaan.
De harde bubbels in dat bad maken het er ook niet makkelijker opquote:Op zondag 11 september 2005 02:09 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Verveogles vertelt dat linda zichzelf ter beschikking stelt. DIe is echt heel geil.
1&2quote:
ja , duh!!!!!!quote:Op zondag 11 september 2005 02:10 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Nee maar ff serieus hij is toch ook jouw held of niet dan
Dat is zeker wel iets voor mij, maar als ik opdracht krijg om vooral geen vrouwelijke tepel in beeld te nemen, dan pas ik voor de eer. Niet dat ik dat nodig vind, maar om zo spastisch alles uit de kast te trekken om het te vermijden slaat ook nergens op. Dus nee, dank je.quote:Op zondag 11 september 2005 02:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
Met het met je eens het geluid is erg slecht.
Je moet het hard zet om iets te verstaan, en maar hopen dat er geen e-mail binnenkomt.
Wil je de regie niet overnemen lijkt me wel iets voor jouw
Hier had ik nou ook last van.... maar moet wel weer ff wat wakkerder worden, hou t niet allemaal bij hierzoquote:Op zondag 11 september 2005 02:06 schreef lillymoon het volgende:
Ik ben al naar bed geweest en terug gekomen het is te erg voor woorden maar ik lag daar en dacht sja de kans dat er nu iets gebeurt is toch wel aanwezig na al die saaie dagen, dus toch maar weer achter de PC. Ben ook eigenlijk niet moe dat scheelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |