En denkt : "ze voelen best hard aan eigenlijk"quote:Op zondag 11 september 2005 01:19 schreef Shirley het volgende:
Menno masseert die plastic tieten.
ga door met beschrijven.. ga door ga door...quote:Op zondag 11 september 2005 01:19 schreef Shirley het volgende:
En lager...
Ik ook niet.. alleen stream 1 en 2quote:Op zondag 11 september 2005 01:19 schreef milagro het volgende:
waar gaat Ingrid heeeeeeeeen , down down down
ik kijk uiteraard niet, hè
ze wilt dat hij niets zegt, volgens mij...quote:Op zondag 11 september 2005 01:20 schreef Peter6000 het volgende:
Menno wil wel.
Ingrid is bang dat "ze dadelijk spijt hebben"
Chips.. cola-tic ....washandje... ik heb het hier goed voor elkaarquote:Op zondag 11 september 2005 01:21 schreef Jammie het volgende:
Wel leuke tv, met borrelnootjes erbij en zo.
washandjequote:Op zondag 11 september 2005 01:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Chips.. cola-tic ....washandje... ik heb het hier goed voor elkaar
Ik kijk ook echt niet, serieus. Ik zit gewoon dit topic steeds te F5-en ... ik hoor de streams wel, maar zie niets.quote:Op zondag 11 september 2005 01:22 schreef k_i_m het volgende:
Het hele gebeuren is van een dermate sneue soort preutse houterigheid, dat ik er last van plaatsvervangende schaamte van krijg zo onderhand.
Tanja en Rikkertquote:Op zondag 11 september 2005 01:24 schreef Day het volgende:
Hallo allemaal!![]()
Werd net gek van de streams, dus ben maar een dvdje gaan kijken.
Ze zijn nog aan het feesten, zie ik.
Wie liggen er onder die dekbedden?
Ik kan er ook niet meer tegen. Je zuu het maar in je nest hebben liggen, daar moet je toch niet aan denken? Volgens mij zijn de camera's een slecht excuus waar Ingrid dankbaar gebruik van maakt.quote:Op zondag 11 september 2005 01:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kijk ook echt niet, serieus. Ik zit gewoon dit topic steeds te F5-en ... ik hoor de streams wel, maar zie niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |