Als Ralph dood is, wat is Pikkert dan, begraven?quote:Op zondag 11 september 2005 00:53 schreef mr2004 het volgende:
Waarom is iedereen zo enthousiast over die Ralph, die zit toch doods in een hoekje van dat bad?
Ga ik effe op letten.
Hij heeft het over voetbalquote:Op zondag 11 september 2005 00:55 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
wat zegt rob? ik kan de streams niet meer goed ontvange... alleen beeld, geen geluid..
Zet mij maar in dat huis en Chantal en Tanja rennen om hun mama gillend het huis uit.quote:
dat zei ik....ik heb van Roel gehoord dat ie een einzelganger is......en geniet van stille eenzame momenten....vooral in de avond en nacht..........quote:Op zondag 11 september 2005 00:55 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wie zei gisternacht nou dat Roel zo alleen en op zichzelf is.
Als dat werkelijk zo was, zocht ie ook rustige momenten op als anderen nog wakker zijn.
Doet ie niet, volgens mij wilt ie toch bij de groep horen, voor meer winkansen.
Hmm ergens kan het wel en geloof ik het wel, maar is dat dan echt alleen s'nachts vraag ik me af.quote:Op zondag 11 september 2005 00:59 schreef Zapje het volgende:
[..]
dat zei ik....ik heb van Roel gehoord dat ie een einzelganger is......en geniet van stille eenzame momenten....vooral in de avond en nacht..........
Mannen zoals Mennoquote:Op zondag 11 september 2005 00:59 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Hahahaa, Menno had nu al in t eerste bij Ajax kunne voetballen. fantastisch!
Ego's on the micquote:Op zondag 11 september 2005 01:00 schreef BB-King het volgende:
Rob en Menno hebben het allebei in hun bol.
Als Rob z'n been niet had verloren was ie prof. voetballer geworden.
En Menno zegt dat als ie niet voor atletiek had gekozen nu bij Ajax had kunnen spelen.
YEAH RIGHT!!!!!!!!!
Nou?quote:Op zondag 11 september 2005 00:40 schreef lillymoon het volgende:
Waaruit concluderen jullie dat Ingrid aan de anti depressiva is, wat heb ik gemist??
Of vertellen dat ze een dochter krijgt?quote:Op zondag 11 september 2005 00:55 schreef Dr_Greene het volgende:
kun je die spin niet nomineren en vervolgens wegstemmen???
Leroy is reserve bewoner waarschijnlijk.quote:Op zondag 11 september 2005 00:59 schreef Shirley het volgende:
Blote aars in beeld!
Zou wel handig zijn ja, maar de OP kan je er altijd nog in editten en staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/BBcommentarenquote:Op zondag 11 september 2005 00:59 schreef -Delta- het volgende:
Waarom is er geen standaard bot, die een nieuw topic opent met mooie OP als de oude vol is
Ik denk steeds dat je een vrouw bentquote:Op zondag 11 september 2005 01:00 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Echt als ik pillen opheb. en heeel veel gezopen heb zelfs daaaaan ouwehoer ik niet zo slap.
en dat zegt wat
Is het nog gelukt met media player?quote:Op zondag 11 september 2005 00:59 schreef Coos het volgende:
We krijgen toch wel screenshots uit die slaapkamer als "het" er van komt??
perfectie is een groot woord.....Roel is vrij slim....analyseert een hoop van anderen, maar is geen meeluller of inmenger.....dat siert hem welquote:Op zondag 11 september 2005 01:00 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hmm ergens kan het wel en geloof ik het wel, maar is dat dan echt alleen s'nachts vraag ik me af.
Is Roel echt zo perfect als ie doet voorkomen.
Aha.quote:Op zondag 11 september 2005 01:01 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Leroy is reserve bewoner waarschijnlijk.
Oh daar pas ik voor, als straf dat niemand anders eerder een topic opendequote:Op zondag 11 september 2005 01:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn ja, maar de OP kan je er altijd nog in editten en staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/BBcommentaren
Een tarantula??quote:Op zondag 11 september 2005 01:01 schreef phileine het volgende:
Hij is er groot genoeg voor... anders durf ik morgen niet meer naar beneden
Goeie mannen kunnen meerdere dingen tegelijkquote:Op zondag 11 september 2005 01:01 schreef phileine het volgende:
Voor iemand die geacht wordt Ingrid oraal tot grote hoogten te brengen lult Menno wel veel....
Jepquote:Op zondag 11 september 2005 01:01 schreef phileine het volgende:
Voor iemand die geacht wordt Ingrid oraal tot grote hoogten te brengen lult Menno wel veel....
denken jullie dat de spin straks misschien door het kattenluik verdwijnt als ik de tuindeur dichtdoe? Hij is er groot genoeg voor... anders durf ik morgen niet meer naar beneden
Rob probeert Menno in slaap te hypnotiseren...quote:Op zondag 11 september 2005 01:01 schreef scanman01 het volgende:
Is Rob met een monoloog bezig?
Ja, maar ik verdenk hem van een plannetje broeden, ergens waar wij het niet zien.quote:Op zondag 11 september 2005 01:02 schreef Zapje het volgende:
[..]
perfectie is een groot woord.....Roel is vrij slim....analyseert een hoop van anderen, maar is geen meeluller of inmenger.....dat siert hem wel
quote:Op zondag 11 september 2005 01:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh daar pas ik voor, als straf dat niemand anders eerder een topic opende![]()
Het regent en onweert hier al sinds 24 uurquote:Op zondag 11 september 2005 01:04 schreef bemeall het volgende:
He het begint hier toch te regenen, en zelfs flink wat onweer
Ik had deel 161 gepost en had ook gelijk de OP bijgewerkt, inclusief deel 161quote:Op zondag 11 september 2005 01:03 schreef milagro het volgende:
ik zit net een OP te maken, staat het laatst gesloten topic er automatisch bij, klopt dat... of ben ik sneller dan mij zelf of zo met koppiepeesten
Spinnen hebben de gewoonte naar boven te kruipen.....quote:Op zondag 11 september 2005 01:01 schreef phileine het volgende:
denken jullie dat de spin straks misschien door het kattenluik verdwijnt als ik de tuindeur dichtdoe? Hij is er groot genoeg voor... anders durf ik morgen niet meer naar beneden
quote:Op zondag 11 september 2005 01:04 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Als ik het goed begrijp heeft Menno dus net Ingrid gebeft?
In de tuin op de kussens nuquote:Op zondag 11 september 2005 01:05 schreef bemeall het volgende:
Menno en Ingrid gesignaleerd in de woonkamer met allebei een deken om hun heen...
Nee ff serieus? wat is er nou gebeurd want ik was dus ff pleitequote:
quote:Op zondag 11 september 2005 01:04 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Als ik het goed begrijp heeft Menno dus net Ingrid gebeft?
Oh vandaar, ik snapte er al geen hol vanquote:Op zondag 11 september 2005 01:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik had deel 161 gepost en had ook gelijk de OP bijgewerkt, inclusief deel 161
Sterker nog: ze hield gewoon een conversatie met Rob over golf.quote:Op zondag 11 september 2005 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..].. Ze is twee keer klaargekomen, maar kan het donders goed verbergen
hij doet het zeker goed, maar op bepaalde momenten houdt ie zich wijselijk stil....maar denk ook dat ie vaak in z'n eigen wereldje zit....waar niks mis mee is natuurlijk....quote:Op zondag 11 september 2005 01:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja, maar ik verdenk hem van een plannetje broeden, ergens waar wij het niet zien.
Maar goed hij doet het verder goed![]()
Serieus??quote:Op zondag 11 september 2005 01:06 schreef scanman01 het volgende:
Op zich wel knap. Moet je ook eens proberen zonder een spier in je gezicht te vertrekkenquote:Op zondag 11 september 2005 01:06 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Sterker nog: ze hield gewoon een conversatie met Rob over golf.
Als ik een topic open, is dat een teken dat ik zoveel kwijt moet dat ik het niet meer voor me kan houdenquote:Op zondag 11 september 2005 01:06 schreef milagro het volgende:
shit, niet sneller dan mijn schaduw dus![]()
yepquote:
Ik geloof het niet. Tot ik het zelf heb gezien. En juist toen zat ik het bad te bekijken.quote:Op zondag 11 september 2005 01:07 schreef milagro het volgende:
[..]
yep![]()
best opwindend , dat meegluren dan![]()
Of ze faked gewoon goed een stiekem orgasme, dat kan ook.quote:
Een beetje beffert heeft kaakpijn de volgende dag.quote:Op zondag 11 september 2005 01:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op zich wel knap. Moet je ook eens proberen zonder een spier in je gezicht te vertrekken
Niet helemaal. Ik kan nu één stream via streamgate tegelijk openen. Maar wel beter beeld en geluid in mediaplayer. Het werkt alleen als ik op de link klik. Bij switchen krijg ik foutmelding. Maar dit is al meer dan gisteren!! Als iedereen nu ook meldt op welke stream het spannend is dan kan ik het ook volgen.quote:Op zondag 11 september 2005 01:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is het nog gelukt met media player?
Ze is een kei in Fakenquote:Op zondag 11 september 2005 01:06 schreef scanman01 het volgende:
Werd jij er ook zo geil van? Pfff... ik zweet nu nog.quote:Op zondag 11 september 2005 01:07 schreef milagro het volgende:
[..]
yep![]()
best opwindend , dat meegluren dan![]()
tuurlijkquote:Op zondag 11 september 2005 01:08 schreef Sealord het volgende:
zijn ze nou vanwege het gelul van Rob naar buiten gegaan?
Oh, dáár komt het vanquote:Op zondag 11 september 2005 01:08 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Een beetje beffert heeft kaakpijn de volgende dag.
Niet als het tegen de herfst aanloopt, dan zoeken ze een beschut warm plekje.quote:Op zondag 11 september 2005 01:03 schreef Lolalala het volgende:
[..]
JepSpinnen zoeken altijd een weg eruit.
Ik vond Menno altijd zo'n eikel, maar nuquote:Op zondag 11 september 2005 01:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Werd jij er ook zo geil van? Pfff... ik zweet nu nog.
In deze BB helemaal geen sex ben ik bang. Maar ook al was er wel sex, daar krijgen we dat nog niet te zien. Dus laat ze dan zichzelf maar enorm inhouden en geil wezen de hele tijdquote:Op zondag 11 september 2005 01:08 schreef Coos het volgende:
Maar geen seks vanavond Scanman. Ben ik eens een avondje thuis!!![]()
Van al dat zingen moet ik denk in therapie straks.![]()
jawel, menno en ingrid zoenen nu onder de dekens in de tuin!quote:Op zondag 11 september 2005 01:10 schreef charmed_angel het volgende:
nou ik ga zo ook naar bed. nog 20 minuutjes.... er gebeurt toch niks
Ik zou gewoon expres een handje toesteken op zo'n moment, al is het maar om te pestenquote:Op zondag 11 september 2005 01:06 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Sterker nog: ze hield gewoon een conversatie met Rob over golf.
Jaaa superactie inderdaad, en Rob ligt zich nu enorm te ergeren in z'n bedjequote:Op zondag 11 september 2005 01:09 schreef Wup het volgende:
LOL, zijn ze demonstratief voor Rob op de vlucht geslagen?
dat vind ik dan wel weer stoer van ze
Of te rukken.quote:Op zondag 11 september 2005 01:11 schreef Sealord het volgende:
[..]
Jaaa superactie inderdaad, en Rob ligt zich nu enorm te ergeren in z'n bedje![]()
hou es op ... ga maar eens douchen, denk ikquote:Op zondag 11 september 2005 01:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Werd jij er ook zo geil van? Pfff... ik zweet nu nog.
quote:Op zondag 11 september 2005 01:10 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik zou gewoon expres een handje toesteken op zo'n moment, al is het maar om te pesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |