abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 september 2005 @ 15:32:45 #51
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30485574
Er waren schreeuwers voor Lieske. Big Brother heeft ze weggestuurd.
Chantal vindt dat lullig van BigBrother: "Ze willen toch dat het programma populair wordt? Die mensen hebben hartstikke veel moeite gedaan om hier te komen."
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_30486126
Menno heeft een eigen internet site; www.allevakantielanden.nl

Dit verteld hij aan Dido

[ Bericht 4% gewijzigd door AMDFreak op 11-09-2005 16:00:10 ]
pi_30486300
15:58

Rob moet naar de dagboekkamer
Dido denkt; dat Rob een opdracht heeft
  zondag 11 september 2005 @ 16:01:08 #54
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_30486370
Roel: ik ga me weer kapot vervelen. Naat vindt het vandaag niet zo erg om niks te doen. Ze zitten aan tafel met Chantal en Linda. Trommelconcert volgt.
En alweer afgelopen.

Rob komt terug uit de dbk. Ze moeten allemaal de mannenslaapkamer in. Het kan een uur duren. Ze moeten ook eten en drinken meenemen en zorgen dat ze naar de wc zijn geweest. Hij weet niet of het een weekopdracht is.
bekijkt het van de andere kant
  zondag 11 september 2005 @ 16:04:04 #55
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_30486459
Rob maakt de dames die in de vrouwenslaapkamer liggen te tukken wakker, Ingrid en Tanja. Tanja moet haar rust pakken van Rob. Ze moet er zelf over nadenken of ze wil blijven slapen. Tanja gaat wel gewoon mee.
Lieske komt binnen en neemt haar dekbed mee. Tanja steekt in de keuken nog even een peuk op en schenkt wat melk in.
  zondag 11 september 2005 @ 16:05:57 #56
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_30486528
Chantal neemt wat flessen fris, koekjes en chips en glazen mee. Ze lopen nu allemaal rond om de spullen die ze mee willen nemen bij elkaar te rapen.
Rob gaat nog even plassen, Tanja moet ook, ze mag eerst, dan kan hij zijn brood nog even opeten.

Rob houdt de wind eronder. Er moeten er nog 3 plassen, ze hebben geen uren de tijd zegt ie. Hij vraagt ook aan Tanja of ze het allemaal redt zo en of d'r bed oke is zo. Natalie moet haar handen nog wassen na het toiletbezoek. Dat is goed, vindt Rob.
pi_30486791
Tanja ligt nu in haar eigen kamer rustig te slapen..

terwijl de rest allemaal in de jongens (toch?) kamer moet zitten..
pi_30486931
zei roel nou tegen dido 'Misschien moeten we trouwen?'

Ik dacht dat ik zoiets hoorde. Ik hoorde niet hoe Dido reageerde.
pi_30487627
Heb ik niet opgevangen, maar Menno verteld nu aan Joost hoe zijn familie in elkaar steekt.. over zijn broer en broertje (die hoog begaafd is)
  zondag 11 september 2005 @ 16:50:13 #60
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_30487990
16:50 op stream 1 liep zojuist een man in de tuin bij het bubbelbad met een telefoon aan zijn oor
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_30488084
quote:
Op zondag 11 september 2005 16:50 schreef Capaja het volgende:
16:50 op stream 1 liep zojuist een man in de tuin bij het bubbelbad met een telefoon aan zijn oor

ik zag het ook ff screentje van gemaakt
  zondag 11 september 2005 @ 16:54:12 #62
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_30488123
Joost vertelt ter vermaak van iedereen over een poesje Poekie die kwijt was en helemaal onder het ontsmettingsmiddel gespoten was in het asiel. Hij vertelt het grappig, iedereen moet er om lachen.
En nu gaat het verder over huisdieren en asielen. Chantal heeft een verhaal over de vrouw van de zus van de dochter van de melkboer die dierenarts is en over een asiel. Nu vertelt ze dat ze met het werk aan het Vondelpark zit en dat ze d'r raam openhad en dat ze zo een fret binnenhadden. Maar de fret is geen loslopond dier, verschrikkelijk zielig, gewoon in de vakantieperiode in het Vondelpark losgelaten. En niemand wilde het beest op komen halen.

Lieske vertelt nu dat haar moeder het erger vond dat d'r hond overleden was dan d'r eigen ouders. Dat gelooft de rest niet.
pi_30488373
17.02

de bewoners mogen de slaapkamers verlaten

De bewoners merken dat er niks veranderd is..
Menno verteld nu weer zijn familie verhaal aan de hand van de foto's aan Ingrid
  Moderator zondag 11 september 2005 @ 17:33:52 #64
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30489262
Daarnet een gesprek tussen Dido en Menno, wel aardig om dat hier nog even samen te vatten:

Menno ontkent tegenover Dido dat hij iets speciaals voelt voor Ingrid. Hij vindt haar wel "leuker dan leuk", zeg hij, maar dat vindt hij Dido ook.
Dido zegt hetzelfde over Roel: ook die vindt zij leuker dan leuk, maar dat geldt ook voor Menno.
En bovendien, herhaalt ze, wil ze niet tussen Roel en Lieske in gaan zitten.
Volgens Menno is dat onzin. Het gesprek komt dan op wat de mannen onderling over de vrouwen zeggen. Menno vertelt dat Roel Lieske "een schatje vindt", maar Dido het lekkerst.
Dido kijkt daarna opmerkelijk zuur. Dat mannen haar lekker vinden, weet ze nu wel, aan haar gezicht te zien had ze liever gehoord dat Roel háár "een schatje" had gevonden.

Menno zegt dan dat hij hoopt dat Ingrid, Roel, Dido en hijzelf overblijven. "Moet je kijken wat er dan gaat gebeuren. Zo. Gooi daar maar eens wat alcohol bij." Dido: "Ja, dat wordt gevaarlijk."

[ Bericht 7% gewijzigd door Gert op 11-09-2005 17:41:51 ]
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  Moderator zondag 11 september 2005 @ 17:46:09 #65
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30489605
Menne, Nat, Dido en Rob hebben het over het huis en de tuin. Dat alles zo mooi ontworpen is en dat over elk hoekje is nagedacht. Dido zegt dan dat haar moeder een vrienf heeft die binnenhuis-architekt is. Die vertelde op een gegeven moment dat hij nu met een project in Aalsmeer bezig was waar hij verder niet over mocht vertellen. Dido was toen in de run voor een BB-plek.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  zondag 11 september 2005 @ 18:01:16 #66
56819 Kimske
Juf in wording
pi_30490031
Menno geeft toe aan Dido dat ie haar leuk vindt, staat op de site van tampo...

wta een lul
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
pi_30492228
De bewoners eten nu witte rijst met bruine bonen geloof ik.. *zoiets heb ik opgepikt*
  zondag 11 september 2005 @ 21:28:36 #68
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30496533
ik zit niet echt te streamen, maar heb ze wel aan. zie dat er niets gepost wordt...

Ingrid en Menno zijn al een tijdje bezig met een mega afwas. De dames waren even aan het Risken maar vonden er weinig aan. Chantal heeft het hoogste woord. Onder andere over wanneer er weer iemand uit moet. Of het over twee weken is of na een week. En wanneer ze weer moeten nomineren. En of dat op één of op twee bewoners is.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 11 september 2005 @ 22:14:29 #69
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30498254
Gesprek tussen de dames gaat nu over vervelende handtastelijke mannen. Chantal komt in tenten waar mannen zomaar een vinger in je kont steken. Maar ze heeft ze gewaarschuwd, één vinger is teveel.
Ingrid wordt in de tram lastig gevallen door iemand die tegen haar aanrijdt.
  zondag 11 september 2005 @ 22:24:47 #70
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30498649
Chantal heeft een hekel aan portiers: "Dat er al tien donkeren binnen zijn en jou dus gaan weigeren." Een vriendin van haar had acné. Verder best een leuke meid. Maar daar werd tegen gezegd dat ze te lelijk was om binnen te komen. Chantal pikte dat niet en ging verhaal halen bij de portier die "ook niet vooraan in de rij" had gestaan.
  zondag 11 september 2005 @ 22:34:58 #71
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30499021
Het deurbeleid van Jimmy Wu wordt afgekraakt. Chantal vindt het allemaal nogal overrated. Ze wordt dan ook wel vaker geweigerd. "Die managers zorgen er gewoon zelf voor dat hun tent trendy is." en even later "Daarvoor moesten we allemaal zo nodig naar de Supperclub. Moesten we lounchen." Nathalie: "Daar ben ik geweest." Chantal: "Ik niet."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')