Ik dacht aan Ingrid?quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:23 schreef Davidboaz het volgende:
Vroeg menno nou net of Linda een natte kut heeft?
Ik voel ook met haar eenzaamheid mee.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:18 schreef ruby het volgende:
En toch heb ik op één of andere manier een beetje medelijden met Tanja.
Ze voelt zich echt kut denk ik. Ze moet gewoon gaan.
Ja, zoiets verstond ik ook.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:23 schreef Davidboaz het volgende:
Wordt toch weggedraaid door de kut regie.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik heb nog steeds de indruk dat jij meer weet dat de gemiddelde Fok-ker... Gooi in godsnaam een schuifelplaatje aan.. we willen een orgie zien...
en gooi die zeug er dan maar meteen uit ;0
Of wil jij dat graag horen??quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:23 schreef Davidboaz het volgende:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:23 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Ingrid en Menno hebben al gezoend hoor net.
armanimania krijgt alle krediet, hoor, tenminste volgens mij is die gathering of smilies page van hemquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:22 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Owja... M.. nog bedankt![]()
(hint: zie avatar)
serieus????quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:23 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Ingrid en Menno hebben al gezoend hoor net.
Volgens mij over het TE- intieme gebaar/gefriemel van Robquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:22 schreef Luchtbel het volgende:
Waar had Chantal het over met Ingrid?
yep, omdat ze het geilste danst, zo vindt hijquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:23 schreef Davidboaz het volgende:
Ja en ook of die ff mocht voelenquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:23 schreef Davidboaz het volgende:
Inderdaad deel dom.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:25 schreef Flakkie01 het volgende:
geen slimme zet van BB inzetten met langzame nummer en het had nog leuk kunnen worden![]()
najaquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:24 schreef milagro het volgende:
[..]
armanimania krijgt alle krediet, hoor, tenminste volgens mij is die gathering of smilies page van hem
zou nog een 1/2 uurtje wachten je weet maar nooitquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:27 schreef teamlead het volgende:
Ik geef het op voor vandaag....tot morgen
Een paar flesjes wijn en dan niet meer hoorquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:26 schreef scanman01 het volgende:
Triest dit. Menno en Ingrid houden non stop de camera stand in de gaten
Ze willen gewoon neuken maar worden belemmerd door de camera, althans zo voelen ze het.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:26 schreef scanman01 het volgende:
Triest dit. Menno en Ingrid houden non stop de camera stand in de gaten
tot de volgende keer!quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:27 schreef teamlead het volgende:
Ik geef het op voor vandaag....tot morgen
Wat is daarmee?quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:28 schreef Peter6000 het volgende:
stream 1
Ze gaat al wegquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:28 schreef ruby het volgende:
Zitten Menno en Ingrid te fluisteren waar Lieske bij staat?
Scheldwoordenquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik voel ook met haar eenzaamheid mee.
En vind het triest dat ze op dit forum wordt aangeduid met denigrerende scheldwoorden
Misschien komt dat nog, als verrassingquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:30 schreef ruby het volgende:
Eerder stonden er toch sancties op fluisteren?
Ik vind Menno een vreemd joch op één of andere manier.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:28 schreef Mr_Brownstone het volgende:
En Ingrid is nog derde keus van de avond ook, nadat Menno eerder door Dido en Lieske afgewimpeld werd.
Het duurde ook ff voor er antwoord kwamquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:30 schreef milagro het volgende:
Menno tegen Ingrid : Hey uuh... hoe heet je ook alweer?
UItstekend verwoordquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:29 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Scheldwoorden![]()
Trailer Trash Tanja is geen scheldwoord maar meer een duiding van haar achtergrond! De Buik is slecht een duiding van haar zwangere toestand!
Ik vind hem sneakyquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:30 schreef ruby het volgende:
Eerder stonden er toch sancties op fluisteren?
Ik vind Menno een vreemd joch op één of andere manier.
*biep biep*quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:32 schreef Maerycke het volgende:
Kan iemand ff sms-en als het weer spannend wordt?
gvd wat zijn dit voor een mietjes ik wil de douche het is gvd BB.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |