quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:40 schreef jessie het volgende:
Wat zaten die mutsen nou weer pinky crost te doen?
Jaloezie omtrent Lieske?
Je had klasse verwacht van Natte Lie?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:37 schreef lennardn het volgende:
Natte lee danst echt als zo'n club bitch, weinig stijlvol dus.
Robquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:42 schreef BB-King het volgende:
Gaat Rob polshoogte nemen bij de Buik?
Wel jammer dat ze niet kan dansenquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:41 schreef Ireth het volgende:
Ik ga Lieske hoe langer hoe leuker vinden!
Misschien heeft ze zin om een middagje met haar moeder te gaan winkelen ofzo.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:41 schreef Juichtoon het volgende:
Wel slim die Tanja, krijgt zo weer 50.000 euro.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:42 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze niet kan dansen
Ze mag bij mij elke nacht komen dansen.Haar heupen bewegen primaquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:42 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze niet kan dansen
Nathalie was vroegah een hakkurt, dus hij ws aukquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:42 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Was Ralph nou aan het hakken?
anders horen ze strax 't gejank uit de slaapkamer van de Buik nogquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Big Brother luistert zowaar naar het verzoek van een bewoner om harder te zetten, hij is 1 volume hoger gegaan.
Falco is back!quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:43 schreef Falco het volgende:
Tanja hoort vast het feestgedruis. Wat een treurigheid. Ze moet gewoon het huis uit voor haar eigen bestwil en das ook het beste voor de BB-kijker.
Wel leuk om met de tracklisting een beetje mee te volgen! Wel een beetje uit de oude doos hoor!quote:
stream 3 audio: boem boem, jank jank boem boem jank jank boem boem jank jank.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:43 schreef Falco het volgende:
Tanja hoort vast het feestgedruis. Wat een treurigheid. Ze moet gewoon het huis uit voor haar eigen bestwil en das ook het beste voor de BB-kijker.
Jeequote:
huilenquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:44 schreef __Saviour__ het volgende:
waar is tanja nu dan en wat doet ze?
Ja klopt ik ben hier en ben benieuwd wat Tanja de zeurmuts nu weer vor een probleem heeftquote:
Ze kan lekker met haar kontje draaien, daar is idd niks mis mee.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:43 schreef charlysilva het volgende:
Ze mag bij mij elke nacht komen dansen.Haar heupen bewegen prima![]()
Is dat niet R. Kelly?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
tanja wil liever een nummertje van cher denk ik
IF IIIIIIIIIIIIIIIIIIII COULLLLLLLLLLLLLLD TUUUUUUUUUUUUUUUURN BAAAAAACK TIIIIIIIME!
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:45 schreef charlysilva het volgende:
Ik kan niet meer naar Ingrid kijken zonder flashbacks van Kelly![]()
ROTFLOLquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
tanja wil liever een nummertje van cher denk ik
IF IIIIIIIIIIIIIIIIIIII COULLLLLLLLLLLLLLD TUUUUUUUUUUUUUUUURN BAAAAAACK TIIIIIIIME!
Ik ben Falco hoorquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:45 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
Ja klopt ik ben hier en ben benieuwd wat Tanja de zeurmuts nu weer vor een probleem heeft
Conservatorium geil dansen was het waarschijnlijkquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ze kan lekker met haar kontje draaien, daar is idd niks mis mee.
Maar dat conservatorium zie ik er niet echt in.
Dude! Ken je klassiekersquote:
Ik zie het nu ja. Ik dacht dat ze d'r overheen was.quote:
Zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:45 schreef milagro het volgende:
Ze ligt echt te wáchten tot iemand komt.
Hoe saboteer ik een uitgelaten sfeertje , les 1
Nee en Rob niet ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:47 schreef sannuh het volgende:
roel danst wel wat houterig
Traffic is idd ook wel leuk van Tiesto!quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:47 schreef Asskicker14 het volgende:
As The Rush Comes en hierna komt Traffic.
Ik denk dat Roel deze muziek niet echt iets vind om op los te gaan.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:47 schreef sannuh het volgende:
roel danst wel wat houterig
BB natuurlijk, CSI wordt wel weer herhaald of kun je downloadenquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:49 schreef teamlead het volgende:
Kan iemand de moeder van de zeug bellen?
kut.. csi op tv en actie in het huis....keuzes.. keuzes./....
Afkickperiode kan soms zwaar zijn...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:50 schreef lillymoon het volgende:
Krijg toch medelijden met Tanja, ik krijg ook steeds meer het idee dat er iets anders mis met haar moet zijn, zo overstuur kun je toch niet steeds zijn van alleen horen wat voor sexe je kindje is?
Zelfde gedachte!quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:50 schreef Falco het volgende:
En dan te bedenken dat Tiësto de favoriete DJ van Tanja is. Heeft ze eens een keer gezegd in een gesprek met Menno!
:p vandaar dat ik hier nu ook weer zit..... Geluid van BB.. csi wordt toch wel ondertiteld...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:50 schreef eborn het volgende:
[..]
BB natuurlijk, CSI wordt wel weer herhaald of kun je downloaden
Waarschijnlijk de enige DJ die ze kent ook.. hehequote:Op zaterdag 10 september 2005 21:50 schreef Falco het volgende:
En dan te bedenken dat Tiësto de favoriete DJ van Tanja is. Heeft ze eens een keer gezegd in een gesprek met Menno!
oh dat is al weer over, nu gaat het om het vermeende gelieg van Sjor Andyquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:50 schreef lillymoon het volgende:
Krijg toch medelijden met Tanja, ik krijg ook steeds meer het idee dat er iets anders mis met haar moet zijn, zo overstuur kun je toch niet steeds zijn van alleen horen wat voor sexe je kindje is?
Waarschijnlijk is ie zijn dansbeen vergeten...OMG wat ben ik flauwquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:50 schreef teun911 het volgende:
Alleen Rob springt niet. Flauw hoor
Ja dat vind ik ook ze is helemaal niet meer happy in dat huis!quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:52 schreef Davidboaz het volgende:
Ik zie Tanja nu op drie en denk dat het nu echt genoeg is geweest.
Vind dat ze weggehaald moet worden uit dat huis.
urenlang hartverscheurend huilen en wachten tot er iemand komt is een hele opgave, respectquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Is Tanja al lang zo bezig?
Dat zei ik net al ja, als ze zoooo gek op die Magik cd's was dan had ze dit echt super gevonden.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:50 schreef BBscanner het volgende:
Tanja was een Tiesto fan, ze ging naar al zijn feestjes toe! Dat fan zijn valt me nu wel een beetje tegen!
Je kunt aan haar nog de gabberpasjes herkennen ja!quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Nathalie danst wel neukwaardig hoor.
Maar dan zonder Ingrid....ben veel te bang dat het toch een man isquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:53 schreef teamlead het volgende:
als ze maar niet vergeten te drinken tijdens het dansen..... Orgies willen we zien
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:53 schreef milagro het volgende:
[..]
urenlang hartverscheurend huilen en wachten tot er iemand komt is een hele opgave, respect![]()
Dat vind ik al vanaf dag 1.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:52 schreef Davidboaz het volgende:
En met "feestje" bedoelen we natuurlijk "BB5"quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:52 schreef Darklight het volgende:
Zou BUIK een geheime opdracht hebben? Probeer het feestje te verpesten
Who cares?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:52 schreef Zabb het volgende:
[..]
Weet iemand wat ze zegt dan? Ik kan het niet verstaan.
vind ik ook welquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Nathalie danst wel neukwaardig hoor.
Eens is. Die meid heeft professionele hulp nodig, en dit verblijf in dat huis is echt niet goed voor haar. Ze heeft rare dingen gezegd en gedaan de afgelopen dagen, maar dit gun je echt niemand. Talpa/Big Brother, neem je verantwoordelijkheid.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:52 schreef Davidboaz het volgende:
Ingrid is de lekkerste van het hele stel... als ze idd omgebouwd is: respect voor die chirurgquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:53 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Maar dan zonder Ingrid....ben veel te bang dat het toch een man is![]()
Ze had het vanmiddag toch met Nathalie (dacht ik) over dat ze naar Innercity en Impulz was geweest.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:54 schreef Missy-B. het volgende:
Ik vind Ingrid wel een Dance Valley type. Ik zie der al helemaal met van die roze bont moonboots en een roze hotpants.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |