quote:Op woensdag 21 september 2005 11:35 schreef Enyalius het volgende:
@Bastard
. Een vriendin van me heeft die documenten ook doorgenomen en gebruikt als start punt. De rest heeft ze zelf aanlopen passen zodat het voor haar van toepassing is.
Het ligt er ook maar net aan waar je prioriteiten liggen, maar je hebt gelijk.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:48 schreef Stenny het volgende:
[..]
Je moet durven in het leven, anders kom je nergens.
Good girls go to heaven, bad girls go everywhere.
Verdomd handig !quote:Op zondag 11 september 2005 22:24 schreef Enyalius het volgende:
[..]
Je kan overal heen gaan en het is niet in 2d vorm, maar gewoon 3d. Sommige mensen kunnen je in de war halen met een geestverschijning, maar iemand wie ook zijn 3e oog open heeft zal jouw gewoon kunnen zien.
Nee, je begrijpt me een beetje verkeerd denk ik. Natuurlijk bepaal je als mens zelf wat je wil en doet, en uiteindelijk vraag je aan niemand of het mag.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:33 schreef Stenny het volgende:
[..]
Dit soort praktijken?![]()
Ben jij zelf niet in staat te bepalen wat jij ethisch verantwoord vindt? Ik vind dit zo verbazingwekkend dat de mens altijd de goedkeuring of wat dan ook zoekt in een instantie of persoon buiten zichzelf om.![]()
Als het de bedoeling is dat ik dat leer als mens om dit soort zaken, zouden dan mijn gidsen niet naar mij toe komen om mij dat te leren?quote:Op woensdag 21 september 2005 11:35 schreef Enyalius het volgende:
@Bastard
Ethish verantwoord? Waarom niet? Je doet niets wat je al niet kan of nog nooit gedaan hebt. Het is je natuur om daar te zijn. Het is je thuis en er is veel meer dan alleen in contact komen met je gidsen. Het zal je "nieuwe" leerzame dingen laten ervaren.
hoe bedoel je dit..quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:45 schreef Stenny het volgende:
[..]
Grappig, vanmiddag had ik me voor het eerst in je persoontje verdiept and there you are.
-Lopen zonder lichaam lijkt me een aparte ervaringquote:Op woensdag 21 september 2005 14:06 schreef bighit het volgende:
goede vraag van bastard. ben benieuwd naar het antwoord.
tevens een nieuwe vraag is er een tipje van de sluier op te lichten over wat te leren, te ontdekken in het astrale? wat kan ik verwachten qua wijsheden enz.
Bad girl inderdaad: Beautiful Astonishing Delightfulquote:Op woensdag 21 september 2005 12:05 schreef bighit het volgende:
[..]
ik denk dat dat ook veelel is omdat als je verder kijkt dan fok dat er heel veel tegenstrijdige info word gegeven over het astrale.... de een waarschuwt ervoor om het niet te doen en dat het gevaarlijk is omdat energiens/entiteiten de astrale reiziger gebruiken voor het eigenbelang en andere negatieve zaken.
en de andere info die je vind is dat het relatief onschuldig is en dat men vele info en kennis kan vergaren over de dingen des levens en buitenaards leven enzovoort dus ik denk dat men met name daarom ook opzoek gaat naar een bepaalde goedkeuring.... en daarbij jij en enyalius weten wat het astrale is, wat er te vinden/leren/doen is en wij staan op het puntje om dit te gaan ontdekken, tus dan komen we weer terug op het onbekende.....
denk ik....
@ stenny is de conclusie te trekken dat jij je eigen als bad girl bestempeld?![]()
Ik had je op het Feedback topic bekeken en de bijbehorende foto bekeken. Je wilde toch zo graag een ban?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hoe bedoel je dit..
kan me niet indenken hoe iemand zich in mijn *persoon* moet verdiepen.
humorquote:Op woensdag 21 september 2005 16:18 schreef Stenny het volgende:
[..]
Bad girl inderdaad: Beautiful Astonishing Delightful![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uhm, kun je misschien heel concreet één vraag stellen, ik heb nog een stapel lezersbrieven te beantwoorden. Thanx!quote:Op woensdag 21 september 2005 16:31 schreef bighit het volgende:
[..]
humor
kijk zoiets kan ik wel waarderen opzich
![]()
![]()
maar kun je misschien nog een tipje van de sluier oplichten betreffende de laatste posts?
Wat het de moeite waard maakt? Thuiskomen, écht thuiskomen, oneindige vrijheid en liefde, vrij als een vogel over landschappen vliegen, je beste vrienden weer terugzien (dierbaren en beschermengelen, dieren), sterk worden door beproevingen en uitermate verwend worden (ja, ook astraal erotisch). Heb je nog meer motivatie nodig?quote:Op woensdag 21 september 2005 17:00 schreef bighit het volgende:
wat zijn de dingen die het astraal reizen de moeite waard maken? wat is daarachter wat ik kan leren? wat zijn de mogelijkheden tot communicatie? ( dit moet je zien als 1 vraag)
succes met je lezersbrieven en bedankt!
Mijn vraag zie ik nog niet beantwoord, jammer.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt me een beetje verkeerd denk ik. Natuurlijk bepaal je als mens zelf wat je wil en doet, en uiteindelijk vraag je aan niemand of het mag.
Wat ik bedoel is, je bent (en ik praat even uit mijn eigen geloofsovertuiging) op deze aardkloot gezet met de bedoeling je karma op te heffen, om levenslessen te leren en wijzer te worden als lichtwezen. Maw, je bent hier om te leren, daarna ga je dood en evalueer je de boel in het hiernamaals. Deze 2 werelden zijn apart, en niet om de minste redenen denk ik..
Daarom, is het wel verstandig om "te gaan zweven" in de andere wereld, verlies je dan niet uit het oog wat je hier op het aardse komt doen? Dien je je niet bezig te houden met het NU ?
Dat bedoel ik met ethisch.. niet omwille van een godsdienst of een buurman die vind dat je niet mag.
Dank je, ik hoop dat mijn boek je trouwe bondgenoot mag worden.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:40 schreef cognito_1987 het volgende:
Sten, ik heb je boek gekocht net in de stad, ben benieuwd![]()
Met je posts hier kom je heel overtuigend over, wel iemand zoals er meer van moeten zijn; dus je boek gaat me ook wel aanspreken, kan niet anders.
Jij schreef: "Nee, je begrijpt me een beetje verkeerd denk ik. Natuurlijk bepaal je als mens zelf wat je wil en doet, en uiteindelijk vraag je aan niemand of het mag.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mijn vraag zie ik nog niet beantwoord, jammer.
Dat weet jij niet! Misschien ben ik wel hier om een lans te breken voor het astrale en astrale erotiek, dus ik doe hiermee juist mijn ding. Ook heb ik een hele mooie relatie met wie ik mijn 'aardse ding' doe (wat ik moet doen). Verder houd ik vreselijk veel van de aarde en al haar wonderen (vooral: natuur en dieren), dus ik denk werkelijk niet dat jij dit kunt beoordelen.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:05 schreef Bastard het volgende:
Ik vind het een beetje een ontwijkend antwoord maar ok. Ieder zn ding, en zn beweegredenen denk ik dan maar.
Ik denk namelijk dat je je teveel in de wolken begeeft als ik het zo lees, en daarmee vergeet je je ding te doen waarvoor je hier bent.
Goed punt.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:21 schreef Stenny het volgende:
[..]
Dat weet jij niet! Misschien ben ik wel hier om een lans te breken voor het astrale en astrale erotiek, dus ik doe hiermee juist mijn ding. Ook heb ik een hele mooie relatie met wie ik mijn 'aardse ding' doe (wat ik moet doen). Verder houd ik vreselijk veel van de aarde en al haar wonderen (vooral: natuur en dieren), dus ik denk werkelijk niet dat jij dit kunt beoordelen.
Het meeste wat je zegt vind ik top, maar hier klinkt weer de angstkwelgeest in door. Ik hoor de kerkvorsten preken als ik deze alinea lees. Maak je los, E., iemand kan je alleen straf geven als jij dat toe laat. Leer mensen nu eens in positiviteit te kiezen, en niet met het wijsvingertje, ook al zit er misschien een kern van jawel waarheid in. De werkelijkheid laat zich niet vangen en iets wat heel slecht lijkt te zijn, kan het meest positieve opleveren.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:29 schreef Enyalius het volgende:
maar kijk uit...te veel kennis kan schadelijk zijn...een vloek zelfs. hoe meer je weet hoe zwaarder je acties worden gewaardeerd of bestraft. en dat heeft weer effect op je karma. karma opheffen is een boedhistische visie, eentje die niet klopt. je karma gaat op en neer afhankelijk van de beslissingen die je neemt en de effecten die het heeft op je omgeving. je kunt zelfs negatieve karma krijgen als je niet uitkijkt. dan moet je uitkijken want als je een gevaar voor de algemene balans wordt word je weer "terug gehaald".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |