Wordt dat gezegd in die cursus? Nou, dan twijfel ik meteen al aan de cursus zelf. Klinkt een pedant Amerikaans (?) toontje in door. Iedereen is het 'product' van seksualiteit en intimiteit. Ook de kosmos. Wat een uitspraak, maar ik ben ervan overtuigd.quote:Op woensdag 14 september 2005 10:46 schreef bighit het volgende:
hoe moet ik dit zien want in deel 1 van de cursus word afgeraden om iets sexueels te ondernemen in de astrale wereld, omdat t moreel gezien niet verantwoord was en nog iets met succubis en incubis ofzo.
hoe moet ik dit zien?? want in dat topic werd verder niets vermeld over of dat goed is of slecht ofzo en werd het een beetje gebracht als vrij onschuldig. dit spreekt elkaar dus tegen eigenlijk. niet dat ik op astrale sex uit ben maar van de andere kant als het geen kwaad zou kunnen is het misschien wel leuk om eens te testen.
Overdrijven is ook een kunst. Ik heb ervaring met astrale erotiek, en het is onzinnig om te stellen dat je platgeneukt zou worden cq. zou platneuken. En nee, het is niet hetzelfde en niet te vergelijken met je aardse relatieleven. Er zijn tot op zekere hoogte overeenkomsten, maar die houden ergens op. Intimiteit is een communicatievorm die vrijwel overal begrepen wordt, en als je daar iets deelt met een ander, heeft dat niet zulke aardse gevolgen. Je kunt dus gerust vrijen met een geest, je wordt er niet ziek van en de geest zal je niet aan een leiband doen zoals veel partners op de aarde.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:27 schreef Enyalius het volgende:
Er zijn inderdaad succubus en succubi. en als je die tegenkomt...laat je niet met ze in. ze zuigen je leeg. tuurlijk het klinkt leuk om elke dag platgeneukt te worden, maar na een tijdje wordt het erg ongezond. - nog niet zelf ervaren trouwens
onschuldig of niet dat is je eigen mening. het is net zoals het fysieke sexleven en als ik een partner heb dan ga ik niet astraal een engel of zo van achter volblaffen terwijl ze voorovergebogen staat over het kerk altaar. *kuch* beetje te grafischdus als je weer eens bij een altaar staat bedenk wat er astraal allemaal meegedaan kan zijn
Antwoorden:quote:Op donderdag 15 september 2005 11:20 schreef bighit het volgende:
ik ben bezig met die cursus omdat ik eens wat verder wil kijken dan me neus lang is. en als er daar ook nog leuke dingen te beleven zijn why not?? het lezen van dat argument herrinerde mij aan het topic wat stenny geopend had , en aangezien dat elkaar een beetje tegenspreekt denk ik dat gaan we vragen. logisch toch? dat wij allen product zijn van seksualiteit en intmiteit dat mag duidlijk zijn. en dat 2 mensen 2 verschillende meningen hebben is ook logisch. maar stenny als ik het goed begrijp kan dat helemaal geen kwaad? en hoe gaat zoiets eigenlijk in zijn werk? neem aan dat je ook niet met de eerste de beste entiteit het astrale bed in duikt? als ik vragen mag hoelang doe je dat al? en hoe heb je t ontdekt? en als je astraal gaat is dit dan bijkomstigheid of hoofdzaak voor jou?
Bewust uittreden (zonder drugs) betekent dat het bij je past op dat moment, je hoeft niet altijd uitgenodigd worden hoor, jij gaat toch ook naar de stad zonder dat de directeur van de V&D je daarvoor hoeft uit te nodigen? Wel kun je altijd op begeleiding rekenen (beschermengelen, gidsen).quote:Op donderdag 15 september 2005 11:59 schreef bighit het volgende:
bewust zelf uitreden zonder uitnodiging kan geen kwaad?
Dmt is geen drugquote:Op donderdag 15 september 2005 12:13 schreef Stenny het volgende:
[..]
Bewust uittreden (zonder drugs) betekent dat het bij je past op dat moment, je hoeft niet altijd uitgenodigd worden hoor, jij gaat toch ook naar de stad zonder dat de directeur van de V&D je daarvoor hoeft uit te nodigen? Wel kun je altijd op begeleiding rekenen (beschermengelen, gidsen).
Iedereen treedt uit. Bij je passen, daarmee bedoel ik: sommige mensen zijn nog niet in de staat de astrale werkelijkheid te aanschouwen, te aanvaarden, er goed mee om te gaan, vandaar dat ze geen bewuste uittredingen meemaken.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:26 schreef Pihkal het volgende:
[..]
Dmt is geen drughet komt voor in alle mensen/dieren/planten
![]()
Waarom zou een uittreding dmv ayahuasca niet bij iemand passen![]()
geweldige uitleg en nog humor ook, duidelijk.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:13 schreef Stenny het volgende:
[..]
Bewust uittreden (zonder drugs) betekent dat het bij je past op dat moment, je hoeft niet altijd uitgenodigd worden hoor, jij gaat toch ook naar de stad zonder dat de directeur van de V&D je daarvoor hoeft uit te nodigen? Wel kun je altijd op begeleiding rekenen (beschermengelen, gidsen).
Hoi B.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:03 schreef bighit het volgende:
[..]
geweldige uitleg en nog humor ook, duidelijk.
en is er iets bekend over het gebruik van wiet en uitreden? gaat dat makkelijker of moeilijker? of beter van niet doen? rook wel eens een jointje vandaar
Wiet, geen idee. Lachgas helpt wel:quote:Op donderdag 15 september 2005 14:03 schreef bighit het volgende:
[..]
geweldige uitleg en nog humor ook, duidelijk.
en is er iets bekend over het gebruik van wiet en uitreden? gaat dat makkelijker of moeilijker? of beter van niet doen? rook wel eens een jointje vandaar
Dat is mij toen 2 of 3 keer overkomen en ik ben er inmiddels wel van overtuigd dat het OOBE's waren.quote:Smashing-Pumpkin schreef op zaterdag 9 april 2005 @ 17:17 het volgende:
Te bizar om te beschrijven. Echt mijn meest bizarre drugs ervaring tot nu toe.
Na de laatste 3 hits gebeurde steeds het zelfde. Zuig aan die balon, en ineens werd de muziek zo vaag. Kon er niets meer van maken, alleen "boem boem boem" in m'n hoofd. En het klonk werkelijk zo ontzettend bizar. Alsof ik in de muziek zat, en de muziek in mij. Of zo.
Vervolgens ging ik 'out' (denk ik) en wat er dan gebeurt is gewoon te vreemd om op te schrijven. Als ik weer bewust ben en m'n ogen open doe, ben ik niet in m'n lichaam. Ik hang er boven!
Meer dan daar hangen en met m'n armen bewegen, en een beetje rondkijken kan ik niet. Ik zie iedereen wel naar m'n lichaam wijzen en over me praten. Na een paar seconden (wat wel minuten lijken) ontwaak ik alsof ik een half uur in coma heb gelegen, en snap ik er werkelijk niets meer van.
quote:Op donderdag 15 september 2005 14:19 schreef Smashing-Pumpkin het volgende:
[..]
Wiet, geen idee. Lachgas helpt wel:
[..]
Dat is mij toen 2 of 3 keer overkomen en ik ben er inmiddels wel van overtuigd dat het OOBE's waren.
Het was overigens nooit de bedoeling om met lachgas een OOBE op te wekken. Het ging geheel per ongeluk.
Het is me nooit bewust geukt. Ik kan geen rust in m'n hoofd vinden, dus dit soort dingen zijn helaas niet voor mij weggelegd.
Ik bedenk me nu pas dat dit helemaal niet kan.quote:Meer dan daar hangen en met m'n armen bewegen, en een beetje rondkijken kan ik niet.
Kijk, dát is het begin van wijsheid.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:23 schreef Smashing-Pumpkin het volgende:
Nou begin ik er steeds minder van te begrijpen.![]()
niet onderdeel van de cursus en tweede het is een mening en niet feitelijk onderbouwd. wel op 1 stukje na.quote:Op donderdag 15 september 2005 09:31 schreef Stenny het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst. Ik heb ervaring met astrale erotiek, en het is onzinnig om te stellen dat je platgeneukt zou worden cq. zou platneuken. En nee, het is niet hetzelfde en niet te vergelijken met je aardse relatieleven. Er zijn tot op zekere hoogte overeenkomsten, maar die houden ergens op. Intimiteit is een communicatievorm die vrijwel overal begrepen wordt, en als je daar iets deelt met een ander, heeft dat niet zulke aardse gevolgen. Je kunt dus gerust vrijen met een geest, je wordt er niet ziek van en de geest zal je niet aan een leiband doen zoals veel partners op de aarde.![]()
PS als je zelf niet eens de ervaring hebt, hoe kun je dan stellen dat het ongezond is???
Kom kom, dit is echt gewoon kolder hoor, weet jij hoeveel energie en liefde astrale liefde en erotiek mij bezorgen?! Veel, het is dus precies omgekeerd. Niemand berooft mij van energie 's nachts, men werpt mij astraal bakken vol energie in de schoot. Letterlijk in dit geval.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:42 schreef Enyalius het volgende:
[..]
. als jij ze toe staat zullen ze je nachtelijks bezoeken, elke keer als ze daarde gelegenheid toe krijgen. en ja met die entiteiten is het na verloop van tijd ongezond. simpelweg omdat ze jouw van jouw energie aan het beroven zijn.
Ik heb nog een veel betere tip voor je. Vergeet de stempeltjes en de naampjes ervoor van mensen die het vaak niet eens meemaken. Reageer gewoon op het moment en volg je gevoel. En houd in je achterhoofd: het vergif van de kerk en verwant omtrent het taboe seksualiteit speelt meestal door bij dit soort angsthaasjes. Zelfs bij de 'spirituele types'.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:05 schreef bighit het volgende:
conclusie: succubus/succubi niet op in gaan, reguliere entiteiten kan in principe geen kwaad.
weer wat geleerd![]()
kolder. denk het niet. je moet inderdaad je gevoel volgen en doen dat wat goed aanvoelt. bij de standaard entiteiten e.d. komt er inderdaad veel liefde en energie vrij. maar omdat jij ervaring lijkt te missen weet je niet dat er ook tegen polen zijn die dat net zo makkelijk wegnemen. de kans is klein, maar wil niet zeggen dat het er niet is.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:48 schreef Stenny het volgende:
[..]
Kom kom, dit is echt gewoon kolder hoor, weet jij hoeveel energie en liefde astrale liefde en erotiek mij bezorgen?! Veel, het is dus precies omgekeerd. Niemand berooft mij van energie 's nachts, men werpt mij astraal bakken vol energie in de schoot. Letterlijk in dit geval.![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 21:09 schreef sweetgirly het volgende:
Trouwens hoe weet je nou wanneer het een succubus is of een reguliere entiteit
Volgens mij is het net als in irl, de paus die vreemdgaat, de reguliere eniteit die zichzelf voordoet als een succubus. Zou kunnen toch.
Mij maakt het opzich niet zoveel uit, praten doen ze toch niet, apart was het wel iig..
Mild en weg is nu.
sweetgirly krijgt ideeën nu om ze meer uit te nodigen, alleen die ene had ik niet uitgenodigd, die kwam gewoon vanzelf, viespeuk
![]()
Inderdaad, voor mij valt er niemand binnen een hokje of een naam, maar ja, ik ben dan ook een vrouw van de astrale ervaring, niet van het boekje. Dit werkt vaak in je voordeel, en soms in je nadeel, als anderen die dit zelf allemaal niet ervaren het toch beter weten dan jij.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:29 schreef Pihkal het volgende:
bestaat er uberhaubt zoeits als reguliere entiteit?
kan je daarin generaliseren?
zijn ze niet allemaal uniek ?
Uhmm, nu word je zelf ongenuanceerd, lees mijn boek eens van een kleine 400 pagina's, niet voor niets gaat daar een heel deelhoofdstuk (en nog veel meer gedeeltes) over Hades, de 'god' van de onderwereld. I have seen it all. Kennelijk ben jij niet echt in astrale ervaringen geïnteresseerd, anders had je toch allang mijn boek gelezen, een van de weinige van een echt Nederlandse schrijfster op dit gebied.quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:17 schreef Enyalius het volgende:
en gaan we nog serieuze vragen krijgen of blijven we onderhandse steken geven? als jij het beter weet ga zelf een cursus astraal projecteren schrijven zou ik zeggen.
een reguliere entiteit is hoe ik dus degene aanduid waar ik geen problemen van ondervind. dus de geesten en lichtwezens, elementalen e.d. en laat ik je eens wat vertellen mevrouw van de ervaring. niet alles op het astrale is positief, dus concludeer ik dat jij nogal 1zijdige ervaringen hebt gehad tot nu toe. en het enige waar jij meer ervaring mee hebt is astrale erotiek en de rest niet.
in hokjes denken, niet handig inderdaad, maar als je dingen moet uitleggen moet je het begrijpbaar maken voor mensen door termen te gebruiken die ze wel snappen. maar blijkbaar is stenny niet alleen blind maar nog koppig ook anders had ze wel begrepen wat ik bedoelde met me reacties en dat ik het nog eens was ook met een aantal van haar uitspraken.
Ook goed, maar beweer dan niet dat ik één kant ken, want ik ken alle kanten, van hel tot hemel en nog meer.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:01 schreef Enyalius het volgende:
interesse zat. ervaar ze liever dan er over te lezen. zag nog een boek van je op de paravisi in ahoy. niet gekocht omdat ik geen extra info nodig heb over dat gebied. me vader daar en tegen heeft wel een aantal boeken van een amerikaanse auteur. die boeken zijn ook goed. had er 1 van uitgeleend aan iemand.zelf lees ik dat soort boeken niet. verdiep me persoonlijk liever in de oosterse culturen/ideologien en paganistische ideologien wanneer het op lezen aankomt.
Door het Raam van Sten Oomen, het is allemaal niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:07 schreef Enyalius het volgende:
prikkelbaar. ik hield alleen een spiegel op. meer niet
jij zat te verwijten dat ik ook niks wist
titel van me boek schoot me net te binnen "door het raam" van Stenny Oomen of zoiets als ik het me nog goed herinner. ff aan mar vragen kijken of zij het nog precies weet
En je bent nog zo jong!quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:21 schreef Enyalius het volgende:
nee maar me geheugen op korte termijn is wel zo moeilijk hahaha
Dat hoop ik niet... ik heb eergisteren een heel verhaal getikt hier... toen ik op de enter knop drukte bleek mijn tijd verstreken !!quote:
Zouden die kerels wel willen.quote:Op zondag 18 september 2005 14:58 schreef Mirage het volgende:
[..]
Op straat neuk je toch ook niet de 1ste beste vent die je tegenkomt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |