Stel het lukt me over enkele weken/maanden/jaren ook om contact te leggen op een soortgelijke manier, zou het dan mogelijk zijn dat ik je dan tegenkom o.i.d.?quote:Op maandag 12 september 2005 10:22 schreef Enyalius het volgende:
[..]
in het begin had ik dat ook. dacht ik dat ik tegen mezelf aan het praten was. best irritant. maar na een tijdje hoor je het allemaal duidelijker en scherpen en dan is het tevens niet in je eigen stem. dat maakt het weer makkelijker om verschil te maken.
maar het is wel zo dat je voorzichtig moet zijn in het openbaar met wie je over wat praat. niet iedereen is even begripvol.
de kans dat je mij tegenkomt is aanwezig ja. maar dan zie je mij in mijn pure vorm en niet in mijn menselijke gedaante. dus of je me ook herkent is een tweede. maar je kan heel veel anderen tegen komen, ook zielen die op andere planeten wonen op het moment. of andere entiteiten en zielen. je zult zien dat veel dingen uit fantasy boeken nog bestaan ook o.Oquote:Op maandag 12 september 2005 19:06 schreef Burbo het volgende:
[..]
Stel het lukt me over enkele weken/maanden/jaren ook om contact te leggen op een soortgelijke manier, zou het dan mogelijk zijn dat ik je dan tegenkom o.i.d.?
Waar ga je dan zeg maar heen als je die entiëteiten wilt ontmoeten?quote:Op maandag 12 september 2005 20:03 schreef Enyalius het volgende:
[..]
de kans dat je mij tegenkomt is aanwezig ja. maar dan zie je mij in mijn pure vorm en niet in mijn menselijke gedaante. dus of je me ook herkent is een tweede. maar je kan heel veel anderen tegen komen, ook zielen die op andere planeten wonen op het moment. of andere entiteiten en zielen. je zult zien dat veel dingen uit fantasy boeken nog bestaan ook o.O
die linkt werkt prima. had net ook al iemand die me op msn toevoegde met hetzelfde probleem. je moet mijn inlog gegevens inloggen en die staan in de openings post.
kan ook persoonlijk bij mij alleen zijn. slik niet voor niks vitamine pillenquote:Op maandag 12 september 2005 21:35 schreef Burbo het volgende:
Dat ben ik zeker van plan. In zekere zin is het toch vreemd dat je moe wordt als je astraal projecteert. Zeker als je bedenkt dat je het elke nacht wel doet, en je toch wel degelijk frisser en minder moe wakker wordt dan wanneer je gaat slapen...
Ok. Als het daar aan zou liggen dan zou ik bijv. geen slaap nodig hebben. Ja mijn lichaam rust dan wel uit, alleen ik ben dan nog wel bezig met andere dingen in het astrale. Mijn geest is dan dus continu wakker, zonder dat ik er moe van wordt. Toch best vreemd als je het op die manier bekijktquote:Op maandag 12 september 2005 21:49 schreef Enyalius het volgende:
[..]
kan ook persoonlijk bij mij alleen zijn. slik niet voor niks vitamine pillen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |