abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30520026
quote:
Op maandag 12 september 2005 10:22 schreef Enyalius het volgende:

[..]

in het begin had ik dat ook. dacht ik dat ik tegen mezelf aan het praten was. best irritant. maar na een tijdje hoor je het allemaal duidelijker en scherpen en dan is het tevens niet in je eigen stem. dat maakt het weer makkelijker om verschil te maken.

maar het is wel zo dat je voorzichtig moet zijn in het openbaar met wie je over wat praat. niet iedereen is even begripvol.
Stel het lukt me over enkele weken/maanden/jaren ook om contact te leggen op een soortgelijke manier, zou het dan mogelijk zijn dat ik je dan tegenkom o.i.d.?
pi_30521237
die link werkt voor mij nog steeds niet....dus waar kan ik het ergens downloaden?
  maandag 12 september 2005 @ 20:03:33 #28
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30521697
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:06 schreef Burbo het volgende:

[..]

Stel het lukt me over enkele weken/maanden/jaren ook om contact te leggen op een soortgelijke manier, zou het dan mogelijk zijn dat ik je dan tegenkom o.i.d.?
de kans dat je mij tegenkomt is aanwezig ja. maar dan zie je mij in mijn pure vorm en niet in mijn menselijke gedaante. dus of je me ook herkent is een tweede. maar je kan heel veel anderen tegen komen, ook zielen die op andere planeten wonen op het moment. of andere entiteiten en zielen. je zult zien dat veel dingen uit fantasy boeken nog bestaan ook o.O

die linkt werkt prima. had net ook al iemand die me op msn toevoegde met hetzelfde probleem. je moet mijn inlog gegevens inloggen en die staan in de openings post.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_30522366
quote:
Op maandag 12 september 2005 20:03 schreef Enyalius het volgende:

[..]

de kans dat je mij tegenkomt is aanwezig ja. maar dan zie je mij in mijn pure vorm en niet in mijn menselijke gedaante. dus of je me ook herkent is een tweede. maar je kan heel veel anderen tegen komen, ook zielen die op andere planeten wonen op het moment. of andere entiteiten en zielen. je zult zien dat veel dingen uit fantasy boeken nog bestaan ook o.O

die linkt werkt prima. had net ook al iemand die me op msn toevoegde met hetzelfde probleem. je moet mijn inlog gegevens inloggen en die staan in de openings post.
Waar ga je dan zeg maar heen als je die entiëteiten wilt ontmoeten?
  maandag 12 september 2005 @ 20:44:10 #30
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30522946
die hangen overal dus die je kom je vanzelf wel tegen. wees niet bang, de meeste doen niks
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
pi_30523776
Dat is mooi. Hoelang doe jij er trouwens over voordat je buiten je lichaam bent getreden?
  maandag 12 september 2005 @ 21:15:44 #32
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30523878
om het te leren of om te doen elke keer?

het leren is afhankelijk van de persoon in kwestie. sommige zielen hebben er al meer ervaring mee en hebben het dus sneller onder de knie. dus de 1 kan het meteen na de lessen terwijl een ander er een jaar of mischien wel langer mee bezig is om te leren.

elke keer...tja. de meeste mensen gaan eerst uitgebreid liggen tot ze ontspannen en op hun gemak zijn. dus die hebben zo'n 5-10 minuten nodig om tot rust te komen en dan uit te treden. bij mij persoonlijk doe ik het instantly wanneer ik het nodig heb. en ik kan ook astraal weg zijn terwijl ik met me dagelijkse werkzaamheden bezig ben zonder dat iemand het doorheeft. of ik reageer op hun vragen is een tweede
pi_30524128
Ik doelde op het tweede. Ben je dan ook daadwerkelijk weg en doe je dan ondertussen normale dingen? Of lig je half slapend op je bureau. Want dat eerste zou érg handig zijn
  maandag 12 september 2005 @ 21:29:07 #34
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30524323
half slapend over je bureau. dan zou je volgens mij niet eens opvallen tussen de andere collega's denk ik

maar nee ik ben dan inderdaan compleet weg en me lichaam gaat dan over op automatische piloot. heb dit zelf pas 2x gedaan. de 1e keer was voor 3 dagen aan 1 stuk. geloof me...je bent dan helemaal kapot en slaapt dan heel goed. en zorg dat je ook goed eet, veel suikers, je energie meot dan aangevult worden.

let goed op je gezondheid en vertrouw op je gevoelens en je lichaam. als je het idee hebt dat je niet verder kunt gaan stop dan direct en probeer het later nog eens. je moet het opbouwen. lijkt net een fitness workout.
pi_30524327
Zometeen ga ik een stuk van die Astral Projection Course lezen en als het kan een poging wagen. Ik hoop dat het makkelijk gaat, ik ben zelf al enkele malen diep in trance geweest waarbij mijn lichaam erg zwaar werd, ik hoop dat dat de goede richting is en ik mezelf alleen nog een zetje hoef te geven. Dat was trouwens ver voordat ik dit topic ook maar had gezien, anderhalf jaar terug oid. Mijn derde oog had ik zelfs al ontdekt voordat ik wist wat het eigenlijk was, door me zodanig daarop te concentreren ontdekte ik dat ik in een soort trance raakte waarbij alles om me heen langs me heen ging. Later heb ik eens opgezocht hoe dat nou precies kon en of ik de enige was die dat had, maar dat was dus zeker niet zo. In die tijd ben ik me ook daar in gaan interesseren, maar dat is op een gegeven moment weer wegge-ebt, wegens gebrek aan tijd. Dus ik hoop dat ik het nu weer op kan pakken
  maandag 12 september 2005 @ 21:30:33 #36
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30524374
begin bij hoofdstuk 1 zou ik zeggen. de dingen die je al kunt zul je dan snel kunnen doorwerken
pi_30524549
Dat ben ik zeker van plan. In zekere zin is het toch vreemd dat je moe wordt als je astraal projecteert. Zeker als je bedenkt dat je het elke nacht wel doet, en je toch wel degelijk frisser en minder moe wakker wordt dan wanneer je gaat slapen...
  maandag 12 september 2005 @ 21:39:05 #38
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_30524652
-

[ Bericht 100% gewijzigd door arucard op 12-09-2005 21:44:28 (sorry foutje) ]
O)))
pi_30524696
Er stonden toch helemaal geen .exe-files op?
pi_30524717
Als je je mailadres ff post of in je profiel zet wil ik ze wel ff mailen
  maandag 12 september 2005 @ 21:46:46 #41
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_30524871
Nee, hoeft niet meer, ik had niet goed gekeken

Maar ik heb ze nu gedownload en dan ga ik ze morgen lezen
O)))
  maandag 12 september 2005 @ 21:49:28 #42
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30524973
quote:
Op maandag 12 september 2005 21:35 schreef Burbo het volgende:
Dat ben ik zeker van plan. In zekere zin is het toch vreemd dat je moe wordt als je astraal projecteert. Zeker als je bedenkt dat je het elke nacht wel doet, en je toch wel degelijk frisser en minder moe wakker wordt dan wanneer je gaat slapen...
kan ook persoonlijk bij mij alleen zijn. slik niet voor niks vitamine pillen
pi_30525290
quote:
Op maandag 12 september 2005 21:49 schreef Enyalius het volgende:

[..]

kan ook persoonlijk bij mij alleen zijn. slik niet voor niks vitamine pillen
Ok. Als het daar aan zou liggen dan zou ik bijv. geen slaap nodig hebben. Ja mijn lichaam rust dan wel uit, alleen ik ben dan nog wel bezig met andere dingen in het astrale. Mijn geest is dan dus continu wakker, zonder dat ik er moe van wordt. Toch best vreemd als je het op die manier bekijkt
pi_30525361
Weet jij trouwens waarom dat koord een zilveren koord is? Ervan uitgaand dat er geen materialen bestaan in het astrale, maar slechts energie, is het toch helemaal geen zilver?
  maandag 12 september 2005 @ 22:08:16 #45
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30525551
heb geen idee waarom het zilver is anders dat zilver een zeer goede geleider voor energie is.
  maandag 12 september 2005 @ 22:27:27 #46
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_30526110
Hele zooitje op mijn pc gezet, bedankt!
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_30539115
poeh, lange posts, leuk dat er mensen zijn die er inhoudelijk mee bezig zijn (gegaan).

Ik heb alleen en liedje in mijn hoofd... " met een voet op de stoep en een voet in de goot, en als ik dat niet doe..... dan ben ik morgen dood" .

Beetje luguber

Ik bedoel alleen maar... onderzoek dat waar je je voor interesseer, laat voor mijn part een voet van de grond komen... maar hou er ook een op de aarde

internetcaf'es.... mijn klemtoon dingetjes etc doen het niet
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 13 september 2005 @ 17:23:57 #48
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30545606
het is inderdaad belangrijk om een goede balans te vinden tussen beide werkelijkheden. als je 1 van de 2 volledig los laat heb je een probleem in je zelf.
pi_30548141
Enyalius, bedankt! Lijkt me echt reuze interessant dit
  woensdag 14 september 2005 @ 08:08:17 #50
121997 bighit
de 2e plek is de 1e verliezer
pi_30563180
@ enyalius reuze interesant dit ga me erin verdiepen maar ik heb een vraag je zegt ergens in je topic dat je dit beter kan doen onder begeleiding van iemand die al astraal kan reizen ivm eventuele probleempjes. maar hoe zit dit met de vele mensen die dit gewoon thuis in bedje trainen zonder begeleiding van iemand die dat al kan?? want zo zullen er veel bezig zijn denk ik. wat zijn de risico's? en de do's and dont's. en wat zijn de effecten op lange termijn? is daar iets over bekend?

en in hoeverre beschermen/ zorgen de gidsen voor je in het begin?.

hoop dat je mijn vraagjes kan beantwoorden.
(__/)NWFC Frend code: 249168083191
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste bunny into
(")_(")your signature to help him gain world domination.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')