weer een lading replies om me uit te leven
![]()
@Jogy
ik heb die site ook even bekeken en er zitten goeie dingen tussen. bij deze dus ook een aanrader van mij om die site door te nemen.
@Nightanimal
veel succes. hopelijk zul je veel positieve ervaringen op doen. mij zul je niet tegen komen op die berg, maar geniet van het uitzicht
![]()
@plotinus
geluidsbestanden gebruiken. enige wat ik daarmee associeer zijn Hemisync geluiden. die kunnen je inderdaad bijstaan in het proces. ze passen je hersengolven aan zodat je een bepaalde staat van bewustzijn makkelijker kan bereiken. zelf heb ik dit middel nog nooit gebruikt dus kan er verder weinig over zeggen.
er schijnen ook bepaalde natuurlijke voedinstoffen te zijn die een gelijksoortig effect hebben. en nee dan heb ik het niet over paddo's, maar over stoffen die in je dagelijks voedsel zitten. specifiek in groentens. kan zo 1..2...3 niet herinneren in welke. dus ja het is inderdaad mogelijk.
op je tweede vraag. gevaar is er altijd en overal, maar net zoals op straat word je niet constant lastig gevallen. als ik het in % uit moest drukken zou ik zeggen dat misschien 2% enige complicaties kan vertonen. op zich niet echt iets om je al te druk over te maken. leer een Psychisch schild op te zetten en dat je goed geaard bent en je zit wel goed. dit geld trouwens voor alles dat je met energie/magie of welk woord je er aan toe kent uitvoert.
derde vraag. als je astraal kan reizen kan ik je de planeten met leven er op zelfs laten zien. althans degene die ik dusver gevonden heb. maar ze zijn niet allemaal "intelligent". sommige zijn niet zover als ons, anderen weer wel. er is 1 in dit melkwegstelsel met leven dat minder ver is dan ons en NASA heeft het pas een paar maanden trug ontdekt als een hele kleine ster met 2 manen erom heen. maar het is een planeet met veel meer manen.
als je verdere vragen hebt, of mee diepgang wilt op je huidige vragen, laat het me weten.
@boomsmurf
het "beschermen" houd ik zelf zeer simpel. altijd goed geaard zijn wat gedaan kan worden door een eventuele aardings meditatie als je er moeite mee hebt. schild opzetten is ook belangrijk. schilden opzetten kan op verschillende manieren, maar ik zou gaan voor een energiemuur rondom jezelf te plaatsen aan alle kanten van jouw dat er niks tot je kan komen.
als je het universum in gaat en je komt op een planeet met leven moet je rekening houden met de volgende zaken. als ze daar minder ver zijn als ons kunnen ze je niet eens zien, laat staan horen. hetzelfde dat veel mensen geen geesten kunnen waarnemen en anderen weer wel. als je een samenleving tegen komt die verder zijn kun je inderdaad met ze communiceren, tot op zekere hoogte. je moet ook uitkijken dat ze goede intenties hebben of niet anders moet je ff vlug weg daar.
als je het astrale zelf opgaat kun je zielen tegen komen die niet van de aarde afkomstig zijn. dit kan ook tot leuke situaties leiden die zeer leerzaam zijn en informatief. als je astraal gaat en buiten de aarde om kijkt dan zie je dat er al aardig wat schepen liggen. dus een "first contact" zou niet lang op zich moeten laten wachten denk ik. snap niet waar ze op zitten te wachten, maar goed.
Remote viewing is een techniek die veel lijkt op astraal reizen. alleen bij RV vergroot je je gezichtsveld, helderziendheid. je kunt dan dingen elders waarnemen. bij astraal ga je dus je lichaam uit en kun je veel meer gebieden betreden en kennis opdoen.
veel succes met je volgende poging.
@Pikhal
je kan elkaar wel degelijk tegenkomen. als voorbeeld de volgende situatie. ik woon in de omgeving rotterdam en ga een paar keer per jaar naar limburg op visitie. daar woont een vrouw waar ik het op spiritueel vlak goed mee kan vinden. omdat we niet regelmatig op visitie kunnen komen hebben we wat anders afgesproken. elke avond voordat ze slaapt zit ze te mediteren, elke dag op hetzelfde tijdstip. ik ga astraal naar limburg, haar slaapkamer in en volg haar levenslijn haar meditatie omgeving in. daar aangekomen vind ik haar meestal in een groot bos op een open plek. daar praten we dan en spreken we het 1 en ander af van tijd tot tijd.
paar maanden trug vroeg ik of ze iets voor me kon doen in die meditatie omgeving. paar dagen was ik niet meer bij haar langs geweest dus opeens een mailtje van hier is je antwoord en alles. dus dat toont voor mij aan dat het meer is dan dat het alleen in je bolletje zit. ze kon ook mijn astrale outfit omschrijven die ik voor mezelf had uitgekozen. en een groene kimono met felgele slippers eronder is niet iets wat je dagelijks tegenkomt hehe
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)