abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31046274
zeer nuttige link : http://www.saltcube.com
You must try to maintain faith and trust in the potentiality of your own brain and the billion year old life process. With your ego left behind you, the brain can't go wrong.
  vrijdag 30 september 2005 @ 04:55:43 #227
38316 BoomSmurf
pi_31049269
Top-topic!

Ontzettend boeiend. Ik heb er al vaker dingen over gehoord en gelezen en me er altijd rare dingen bij voorgesteld. Ik ga die cursus dalijk even downloaden en lezen, en daarna wellicht doen. Ik wil jullie 'astraal-bekenden' voor dat ik ga beginnen iets voorleggen en jullie mening horen voor ik 'serieus' ga. Het is nogal een verhaal hoor

Toen ik jong was, rond een jaar of zes, werd ik 'bestookt' door entiteiten. Tenminste, zo voelde het. Of het entiteiten, illusies, weetikhet waren laat ik aan jullie over (dat wil ik eigenlijk ook weten). In ieder geval, herhaaldelijk zag ik 's nachts duidelijk drie 'wezens' oid in mijn kamer staan. Twee grote en een kleinere (maar niet echt klein). Mens-achtige vorm (doch minder duidelijke features) wel, maar toch leken ze meer uit licht te bestaan, ook weer niet echt transparant slechte-sfx-scifi-movie achtig maar... Moeilijk over te brengen. Ik kan het beeld oproepen in m'n hoofd alsof ze er nu ook staan. Dit gebeurde dus herhaaldelijk en ik werd er doodsbenauwd van. Onder de dekens, schreeuwend en brullend en als resultaat een vader die er knotsgek van werd elke zoveel nachten het huis te doorzoeken op inbrekers ed. Na een tijdje was dit ook weer totaal verdwenen. Maar toch een bijkomstig gevoel dat ik me er voor afgesloten heb ipv dat het gewoon weg gegaan is. Ik weet vrij zeker dat het geen dromen waren omdat ik ze vaak nog kon zien als ik hysterisch werd en m'n vader er dan gewoon doorheen rende (dit alles heeft ook bijgedragen tot een alienfobie toen ik een paar jaartjes later over alien abductions etc begon te horen ).

Nu vraag ik me dus af, heeft mn zus me stiekem paddos gevoerd, waren het andere vreemde hallucinaties of waren het entiteiten oid? Maar ja als je zegt van 'nou dat zouden wel eens entiteiten kunnen zijn' dan vraag ik me toch echt af waarom ze in godsnaam een 6 jarige kind de stuipen op het lijf zouden willen jagen?! Of wellicht deden ze dat niet en hadden ze niet door dat ik ze kon zien? (kwamen ze gezellig huil-kind-aapje-kijken )

Wat dus ook 'raar' is (weet ik niet hoor, denk ik) is dat dingen als lucide dromen voor mij altijd heel natuurlijk is geweest. Ook rond die leeftijd is dat ooit begonnen, en vanzelf heb ik er echt wel een stuk of 100 gehad. Tot dat ik aan de drugs ging rond mn 16e, toen zijn ze verdwenen (alle dromen trouwens, zal wel met geheugen te maken hebben). Toen ik daar echter een jaar of drie terug weer mee op hield merkte ik dat ik gewoon weer voor dat ik ging slapen kon beslissen dat ik lucide ging dromen, en dat vervolgens ook gebeurd (behalve als ik echt erg moe ben, dan werkt het niet)

Wat denken jullie er allemaal van? Ik zou zelf bijna de theorie opperen dat ik van nature erg gevoelig ben voor dit soort dingen oid De kinderen van m'n zus trouwens ook, die zijn supergevoelig voor 'aardstralen'. Iets waar ik op zich "?!" tegen zeg maar feit is dat ze niet kunnen slapen en alleen maar huilen in een huis waar aardstralen doorheen lopen. Zowel mijn ouderlijk huis als haar huis hebben dat. Zo'n vage gast er bij gehaald die interressant deed met een wichelroede (hoe je dat ook moge spellen), de aardstralen 'omleidde' en voila, kinderen slapen zoet

Maar goed op zich vind ik het wel een beetje eng dus om me met zulke dingen bezig te houden. Stel dat het me lukt mezelf astraal te projecteren en mijn 'gids' oid ziet er net zo uit als wat ik herinner, dan denk ik dat ik het echt wel in m'n astrale broek doe!
Am-Ende! | Tree huggin' hippiesmurf | Ik doe niet aan zelf avatars maken, dus ik jat de jouwe! Elke refresh een andere.
BoomSmurf's Avatar Plagiaat Pleger Pagina Gallery Dinges v1.0!
  vrijdag 30 september 2005 @ 09:28:58 #228
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31050746
klinkt bekend in de oren, maar of het ook zo was in jouw situaties weet ik niet.

bij mijzelf zag ik als klein kind ook van alles. mijn moeder wilde er niet over praten en zei meestal "over dat soort dingen praten we hier niet". toen ik 8-9 was ben ik bij mijn vader en stiefmoeder gaan wonen. ook daar zag ik regelmatig iets, maar mijn stiefmoeder was in staat ook dingen waar te nemen. dat wat ik omschreef was precies hetzelfde wat zij ook zag. dan heb je tenminste nog een beetje eikingsmateriaal om te zeggen dat je niet hallucineerd hehe.

aangezien jij die "entiteiten" of hallucinaties als lichtgevende wezens zag zou ik me er niet druk om maken. je hersenen nemen iets waar, of krijgen iets door van je 3e oog, en die interpeteren het. de hersenen verwerken de signalen en creeren een duidelijker beeld zodat jij het kan begrijpen. omdat jij het zag als lichtgevende wezens was het positief, dus niets om bang voor te zijn. de reden dat jij bang/angstig was komt hoogstwaarschijnlijk omdat je iets waarnam wat nieuw en onbekend voor je was. naarmate je het vaker tegen komt zul je er aan gewend raken en leren te begrijen en dus minder beangstigend vinden.

aardstralen...als je het over leylines hebt dan is die gozer met zijn roedes verkeerd bezig geweest. leylines moet je NOOIT verplaatsen zonder toestemming van bovenaf en dan heb ik het niet over de instanties in Den-Haag. leylines zijn de slagaderen van de Aarde en moet je met je tengels vanaf blijven. als iemand er last van heeft gaat ie maar verhuizen.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_31058892
Ik heb vanachts met een creatuur van licht gedanst, compleet met muziek

Het duurde helaas maar een paar seconden, toen ik wakker werd had ik een warme gloed in mn hoofd wat een paar minuten aanhield.
You must try to maintain faith and trust in the potentiality of your own brain and the billion year old life process. With your ego left behind you, the brain can't go wrong.
  vrijdag 30 september 2005 @ 16:13:57 #230
38316 BoomSmurf
pi_31062406
Ik heb het vannacht trouwens nog wel geprobeerd. Eerst nog een beetje gelezen uit dat coursework maar niet bewust exercises gedaan (ik wilde het niet TE laat maken ). Concentreren op je hartslag verder geen enkel probleem (ik kan mn hartslag bijna de hele dag 'horen') en relaxen kon ik ook zo. Ik lig dus in bed, relax alle spieren en concentreer me op mijn hartslag. Mijn hele lichaam begint te tintelen en ik voel me vreemd, na een minuut of 5. Opeens begin ik me misselijk (of duizelig... kan ze nooit uit elkaar houden) te voelen, en niet zo'n beetje ook niet! Het begint eigenlijk nu pas weer op te klaren. Ik ben toen dus opgestaan en heb even discovery gekeken waarna ik gewoon ben gaan slapen. Is het normaal dat je er zo misselijk van kan worden?
Am-Ende! | Tree huggin' hippiesmurf | Ik doe niet aan zelf avatars maken, dus ik jat de jouwe! Elke refresh een andere.
  vrijdag 30 september 2005 @ 19:36:20 #231
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31065961
@pikhal
Dansen vinden ze leuk, zo ook allerlei kleurtjes...en een knuffel op zijn tijd. perfecte manier om "liefde" te uiten.

@boomsmurf
misselijkheid kan zo vlug even niet plaatsen. ik heb wel dat als ik te snel weer terug in me lichaam kom dat ik dan een beetje duizelig was in het begin. maar daar was ik op een gegeven moment aangewend. wellicht zijn het bij jouw ook gewoon aanpassingsverschijnselen. dat je je gedesorienteerd voelt. met zekerheid kan ik het niet zeggen.

enige wat ik kan zeggen is...vertrouw op je gevoel. als dat aangeeft dat iets niet goed gaat, meteen even stoppen en later opnieuw proberen.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:14:16 #232
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_31091370
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 00:26 schreef Pihkal het volgende:
zeer nuttige link : http://www.saltcube.com
Euj, daar zitten handige tips tussen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_31106194
Erg interresant dit allemaal, vooral astraal projecteren, en telekinese. k heb de course gedownload, en hoop jullie tegen te komen op de Mount everest over 10 weken zonder dollen....
Ben ervan overtuigd dat het veel oefenen zal vergen, maar een ding scheelt is dat ik er wel in geloof, sta eigenlijk voor alles open, maar heb ook nog een rem aanboord, dus paddo's zal je mij niet gaan zien eten lol. Keep up the good work, zo te zien zijn jullie al meer ervaren dan ik, maar geduld is een schone zaak.
  zondag 2 oktober 2005 @ 11:34:25 #234
112071 Plotinus
Pax Europa
pi_31108373
Ik heb een hele tijd terug een keer een muziekbestand gedownload dat naar zeggen een astrale projectie veroorzaakt. Een quote van de website:
quote:
Special sine wave equipment was used to produce special acoustic audio patterns that when played through headphones, are slightly different in each ear. This effect is capable of shifting the brain waves into the desired frequency range.

During experimentation through the entire range of brainwave frequencies, the alpha and theta waves (from 5 - 12 Hz) showed the most promise. it was discovered that a combination of specific brainwave frequencies consistently caused a complete shift in consciousness to occur. While your brain is locked into these specific frequencies it triggers an altered state of awareness. This feeling is like all of your awareness suddenly being focussed into the center of your head to your pineal gland (third eye, head chakra) believed to be the seat of the soul.
En de URL

Ik moest er voor betalen en hoewel ik er redelijk sceptisch tegenover stond vond ik het geld het wel waard als het zou blijken te werken. Dus ik heb het bestand afgespeeld en ik moet zeggen dat ik aardig licht in mijn hoofd werd. Of dit betekent dat ik begon te 'zweven' kan ik niet zeggen omdat ik toen meteen het muziekbestand gestopt heb en het daarna nooit meer geprobeerd heb.

Nu vraag ik dus af (aan TS) of het mogelijk is om door bepaalde hersengolven aan te 'spreken' dat je getriggerd wordt om uit te treden. Theoritisch zou het logisch zijn denk ik omdat je hersenen mee werken in het proces, of niet?

Tweede vraag. Enyalius jij geeft elke keer aan dat het over het algemeen wel veilig is [om astraal te projecteren] en dat kwaadaardige entiteiten je ook vrijwel nooit wat aandoen en niet zomaar je lichaam in kunnen als jij er niet in zit. Maar jouw antwoorden roepen bij mij een beetje achterdocht op (niet richting jou) want jij zegt dus in principe dat er een reële mogelijkheid bestaat dat er iets fout kan gaan. Kortom, het is dus niet verstandig om maar even zomaar astraal te gaan projecteren en dat enige voorzorgsmaatregelen noodzaak zijn. En om dan even door te gaan naar mijn vraag, wát zijn deze maatregelen?

Derde, en voorlopig laatste, vraag. Ik meen dat je in je openingspost aangeeft dat je het hele universum kunt verkennen, andere planeten kunt bezoeken om zo te kijken of daar leven is. En dat roepen nu bij mij vraagtekens op, want hoewel ik geloof in de mogeljkheid om astraal te projecteren vind ik dit toch wel een beetje ongelooflijk vinden (en daarmee bedoel ik dus de letterlijke betekenis van het woord). Ik bedoel, als dat zo is zou jij nu tegen ons zo kunnen zeggen op welke planeten in het universum (intelligent) leven bestaat, niet? Ik probeer je hier niet te flamen, ik probeer alleen voor mezelf duidelijk te maken dat het dus wel zeker mogelijk is (om zo die barrière in mijn denkwijze te doorbreken dat het allemaal niet kan.

Ik hoop dat je een antwoord wilt geven op mijn vragen.
  zondag 2 oktober 2005 @ 14:39:32 #235
38316 BoomSmurf
pi_31114480
@nightanimal: als het hier allemaal lukt, see you there!

@plotinus: Torrentje van die soundfile? In die cursus die in de OP genoemd wordt staan een aantal manieren om jezelf hier tegen te beschermen. Ik vind ze een beetje 'vreemd' maar wellicht dat Enyalius daar nog verdere details over gaat geven Over dat 'ruimtereizen', dat intrigeerd mij ook erg en wat jij hier neer zet had ik zelf idd ook al aan gedacht... Kunnen we met zo'n astrale van daar converseren, allebei een goeie radiozender op elkaar richten en 'wetenschappelijk' aantonen dat er daar intelligent leven is Als het me lukt ga ik zeker proberen de mars rovers te bekijken en te checken of er grote levende beesten onder de ijskorst van Europa (maan van Jupiter) zitten

@Enyalius:De US had trouwens toch ook gezegd dat ze Remote Viewing gebruikt hadden in Irak? RV is toch ook bepaalde gebruiksvorm van astral projection? Als ik op die andere sites lees is er een verschil tussen OBE en astal projection... Hoe zit dat dan precies. Volgens de chart van saltcube sit ik trouwens als rete-dicht tegen OBE aan, vanavond volgende poging!

Edit: vrijdagavond toen ik het aan het proberen was zag ik trouwens enkele seconden een man die me aankeek en tegen me praatte... Ik kon alleen niets horen :S Weird!

[ Bericht 6% gewijzigd door BoomSmurf op 02-10-2005 14:51:37 ]
pi_31114848
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 03:50 schreef Nightanimal het volgende:
Erg interresant dit allemaal, vooral astraal projecteren, en telekinese. k heb de course gedownload, en hoop jullie tegen te komen op de Mount everest over 10 weken zonder dollen....
Ben ervan overtuigd dat het veel oefenen zal vergen, maar een ding scheelt is dat ik er wel in geloof, sta eigenlijk voor alles open, maar heb ook nog een rem aanboord, dus paddo's zal je mij niet gaan zien eten lol. Keep up the good work, zo te zien zijn jullie al meer ervaren dan ik, maar geduld is een schone zaak.
Voor zover ik weet kom je elkaar niet tegen, het mag dan obe heten maar het vind toch echt grotendeels in je eigen bolletje plaats ( denk ik)

but then again , without is within
  zondag 2 oktober 2005 @ 16:28:21 #237
38316 BoomSmurf
pi_31117507
Heb de files trouwens ook effe gehost op mijn server - is wellicht makkelijker. http://fok.jongma.org/. Subdomein is net pas aangemaakt dus in het ongunstigste geval kun je er pas over 48 uur op, afhankelijk van de DNS server die je internet abbo gebruikt... Hier doet 'ie het al in ieder geval. Mocht je in de toekomst meer bestanden voor truth kwijt willen dan kan ik die daar zo bij gooien.
pi_31117567
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 14:50 schreef Pihkal het volgende:

[..]

Voor zover ik weet kom je elkaar niet tegen, het mag dan obe heten maar het vind toch echt grotendeels in je eigen bolletje plaats ( denk ik)

but then again , without is within
Daar heb je wel een punt, het vindt inderdaad plaats in je hoofd, vooral bij het verwerken van dromen vindt dit bij jezelf plaats, maar de omgeving waar dit gebeurd ligt niet in je hoofd maar daar buiten, een plek waar je eigenlijk elke nacht heen gaat, de plek waar astral projectie je heen brengt, je bent je je er alleen nog niet van bewust. Dit is ten minste hoe ik er over denk.

@boomsmurf je host is op dit moment al beschikbaar ten minste voor Tiscali gebruikers wel.

@plotinus, kun je dat muziekbestand sharen voor ons allemaal?

[ Bericht 6% gewijzigd door Nightanimal op 02-10-2005 16:46:56 ]
  zondag 2 oktober 2005 @ 16:54:04 #239
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31118188
weer een lading replies om me uit te leven

@Jogy
ik heb die site ook even bekeken en er zitten goeie dingen tussen. bij deze dus ook een aanrader van mij om die site door te nemen.

@Nightanimal
veel succes. hopelijk zul je veel positieve ervaringen op doen. mij zul je niet tegen komen op die berg, maar geniet van het uitzicht

@plotinus
geluidsbestanden gebruiken. enige wat ik daarmee associeer zijn Hemisync geluiden. die kunnen je inderdaad bijstaan in het proces. ze passen je hersengolven aan zodat je een bepaalde staat van bewustzijn makkelijker kan bereiken. zelf heb ik dit middel nog nooit gebruikt dus kan er verder weinig over zeggen.

er schijnen ook bepaalde natuurlijke voedinstoffen te zijn die een gelijksoortig effect hebben. en nee dan heb ik het niet over paddo's, maar over stoffen die in je dagelijks voedsel zitten. specifiek in groentens. kan zo 1..2...3 niet herinneren in welke. dus ja het is inderdaad mogelijk.

op je tweede vraag. gevaar is er altijd en overal, maar net zoals op straat word je niet constant lastig gevallen. als ik het in % uit moest drukken zou ik zeggen dat misschien 2% enige complicaties kan vertonen. op zich niet echt iets om je al te druk over te maken. leer een Psychisch schild op te zetten en dat je goed geaard bent en je zit wel goed. dit geld trouwens voor alles dat je met energie/magie of welk woord je er aan toe kent uitvoert.

derde vraag. als je astraal kan reizen kan ik je de planeten met leven er op zelfs laten zien. althans degene die ik dusver gevonden heb. maar ze zijn niet allemaal "intelligent". sommige zijn niet zover als ons, anderen weer wel. er is 1 in dit melkwegstelsel met leven dat minder ver is dan ons en NASA heeft het pas een paar maanden trug ontdekt als een hele kleine ster met 2 manen erom heen. maar het is een planeet met veel meer manen.

als je verdere vragen hebt, of mee diepgang wilt op je huidige vragen, laat het me weten.

@boomsmurf
het "beschermen" houd ik zelf zeer simpel. altijd goed geaard zijn wat gedaan kan worden door een eventuele aardings meditatie als je er moeite mee hebt. schild opzetten is ook belangrijk. schilden opzetten kan op verschillende manieren, maar ik zou gaan voor een energiemuur rondom jezelf te plaatsen aan alle kanten van jouw dat er niks tot je kan komen.

als je het universum in gaat en je komt op een planeet met leven moet je rekening houden met de volgende zaken. als ze daar minder ver zijn als ons kunnen ze je niet eens zien, laat staan horen. hetzelfde dat veel mensen geen geesten kunnen waarnemen en anderen weer wel. als je een samenleving tegen komt die verder zijn kun je inderdaad met ze communiceren, tot op zekere hoogte. je moet ook uitkijken dat ze goede intenties hebben of niet anders moet je ff vlug weg daar.

als je het astrale zelf opgaat kun je zielen tegen komen die niet van de aarde afkomstig zijn. dit kan ook tot leuke situaties leiden die zeer leerzaam zijn en informatief. als je astraal gaat en buiten de aarde om kijkt dan zie je dat er al aardig wat schepen liggen. dus een "first contact" zou niet lang op zich moeten laten wachten denk ik. snap niet waar ze op zitten te wachten, maar goed.

Remote viewing is een techniek die veel lijkt op astraal reizen. alleen bij RV vergroot je je gezichtsveld, helderziendheid. je kunt dan dingen elders waarnemen. bij astraal ga je dus je lichaam uit en kun je veel meer gebieden betreden en kennis opdoen.

veel succes met je volgende poging.

@Pikhal
je kan elkaar wel degelijk tegenkomen. als voorbeeld de volgende situatie. ik woon in de omgeving rotterdam en ga een paar keer per jaar naar limburg op visitie. daar woont een vrouw waar ik het op spiritueel vlak goed mee kan vinden. omdat we niet regelmatig op visitie kunnen komen hebben we wat anders afgesproken. elke avond voordat ze slaapt zit ze te mediteren, elke dag op hetzelfde tijdstip. ik ga astraal naar limburg, haar slaapkamer in en volg haar levenslijn haar meditatie omgeving in. daar aangekomen vind ik haar meestal in een groot bos op een open plek. daar praten we dan en spreken we het 1 en ander af van tijd tot tijd.

paar maanden trug vroeg ik of ze iets voor me kon doen in die meditatie omgeving. paar dagen was ik niet meer bij haar langs geweest dus opeens een mailtje van hier is je antwoord en alles. dus dat toont voor mij aan dat het meer is dan dat het alleen in je bolletje zit. ze kon ook mijn astrale outfit omschrijven die ik voor mezelf had uitgekozen. en een groene kimono met felgele slippers eronder is niet iets wat je dagelijks tegenkomt hehe
pi_31118431
Enyalius, je maakt het nu wel spannend hoor, van er liggen schepen buiten de aarde om enzo, en dat first contact niet lang op zich zou moeten wachten, maar je zegt dus dat als buitenaardse samenlevingen slechte intenties hebben je vlug weg moet gaan daar, wat kan er in het ergste geval gebeuren dan? waar ben je bang voor? dus die zilveren koort die bevestigd is aan je zelf die kan dus oneindig lang zijn?

Kan je bv doormiddel van meditatie ook een obe veroorzaken dus dat je niet perse hoerft te slapen? of vergt dit enorm veel oefening?(zal per persoon verschillen denk)

@Stenny ben jij ook weleens buitenaardse samenlevingen tegen gekomen?
  zondag 2 oktober 2005 @ 17:32:15 #241
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31119176
valt mee zo spannend is het niet. ze lijken weinig tot niks te doen.

slechte intenties. als je dat voelt moet je gewoon weg. maakt niet uit wat en waar. maar ik persoonlijk wil niks met mensen en/of entiteiten te maken hebben die slechte intenties hebben. zelfs al hebben ze de kracht van een speldenprikje. in het ergste geval...dat ze heel hard "BOE" roepen hahah. nee, het valt allemaal op zich wel mee.

de zilverenkoort is energie en kan eindeloos lang worden ja.

een meditatie zou het wellicht zelfs makkelijker kunnen maken om uit te treden. en slapen is geen vereiste om een obe te hebben. kijk maar naar RV van de CIA. die gasten zijn ook gewoon wakker en zitten in een stoel.

trouwens. de film Suspect Zero is een interesante verfilming van hoe RV is.
  zondag 2 oktober 2005 @ 17:37:58 #242
38316 BoomSmurf
pi_31119312
Ik heb wat audio files doe zouden moeten helpen van http://gnomad.info/ ook op http://fok.jongma.org/ gezet (gnomad site vond het downloaden niet echt leuk). Zitten txt bestandjes bij met uitleg wat ze doen. Niet geprobeerd (vanavond?) maar wellicht helpen ze.

Edit: BTW ik heb geen oneindige bandbreedte beschikbaar dus houd die url in dit topic, ok
Edit2: Die van plotinus hier onder staat er ook gemirrored

[ Bericht 13% gewijzigd door BoomSmurf op 02-10-2005 17:55:18 ]
  zondag 2 oktober 2005 @ 17:47:10 #243
112071 Plotinus
Pax Europa
pi_31119547
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 16:30 schreef Nightanimal het volgende:

[..]

@plotinus, kun je dat muziekbestand sharen voor ons allemaal?
Informatie moet vrij en gratis beschikbaar zijn vind ik, dus hav fun en laat me weten of het werkt of niet.

Download file
  zondag 2 oktober 2005 @ 18:04:35 #244
38316 BoomSmurf
pi_31120060
@Enyalius heb je ook ergens een guide van hoe je jezelf aard en die schilden optrekt? Lijkt me wel prettig om dat te kunnen voor het OBE'en daadwerkelijk lukt
  zondag 2 oktober 2005 @ 18:09:49 #245
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31120229
staat in het Energieballen maken bestand een mapje hoger dan de astraal projectie cursus
pi_31120272
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 17:47 schreef Plotinus het volgende:

[..]

Informatie moet vrij en gratis beschikbaar zijn vind ik, dus hav fun en laat me weten of het werkt of niet.

Download file
Dank je Plotinus, i will let you all know how it proceed
pi_31120722
@Enyalius, als dat waar is wat je zegt dan is dat zeer indrukwekkend. Ik was altijd in de veronderstelling dat dit soort dingen nog nooit gebeurt zijn, je zou het dus kunnen bewijzen door elkaar een soort van code woord door te geven in de astrale wereld en deze te herhalen in de physical plane ... *wow*
  zondag 2 oktober 2005 @ 18:30:07 #248
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_31120811
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 17:37 schreef BoomSmurf het volgende:
Ik heb wat audio files doe zouden moeten helpen van http://gnomad.info/ ook op http://fok.jongma.org/ gezet (gnomad site vond het downloaden niet echt leuk). Zitten txt bestandjes bij met uitleg wat ze doen. Niet geprobeerd (vanavond?) maar wellicht helpen ze.

Edit: BTW ik heb geen oneindige bandbreedte beschikbaar dus houd die url in dit topic, ok
Edit2: Die van plotinus hier onder staat er ook gemirrored
Held . En het gaat nog snel ook, bedankt!
Vrijheid
pi_31120897
Ik lees nu een boek over shamanisme, shamanen doen in principe hetzelfde... aleen noemen ze de astrale wereld underworld, middle world, en upper word... en worden ze op hun reizen vergezeld door 1 of meerdere power animals die de weg weten in de astrale wereld
  maandag 3 oktober 2005 @ 00:12:26 #250
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_31132148
Ben nu twee van die soundfiles op cd aan het branden zodat m'n computer niet aan hoeft te staan als ik het probeer, dat ding maakt veels te veel lawaai.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')