Tja, je kan moeilijk de hele apo op cursus sturenquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:13 schreef enter het volgende:
[..]
Je kan combineren met Skinset en Normaderm, Skinset overdag en Normaderm in de nacht.
Voor vragen kan je mailen naar Vichy en in de Apotheek is minimaal een assistente aanwezig die je perfect kan helpen en zelfs persoonlijk advies moet kunnen geven.
Maar het klopt dat niet elke assistente er iets van weet, dat is wel balen![]()
Er komt volgens mij geen nieuwe lijn, maar thermal fix gaat eruit en wordt vervangen door een iets andere lijn. Het heeft wel dezelfde eigenschappen enzo, maar hij is iets verbeterd etc.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:17 schreef enter het volgende:
[..]
Normaderm, Oligo, NeOvadiol.
Er kom binnenkort een nieuwe lijn, zoiets als Thermal Fix maar dan met een extra hoge vocht inbrengende werking.
Gaat de Thermal Fix Mat er dan ook uit? Dat zou echt jammer zijn, want dat is echt zo'n fijn spul.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:23 schreef ivetje het volgende:
Er komt volgens mij geen nieuwe lijn, maar thermal fix gaat eruit en wordt vervangen door een iets andere lijn. Het heeft wel dezelfde eigenschappen enzo, maar hij is iets verbeterd etc.
Het gaat er niet uit, maar komt onder een andere naamquote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:51 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Gaat de Thermal Fix Mat er dan ook uit? Dat zou echt jammer zijn, want dat is echt zo'n fijn spul.
Gelukkig heb ik gisteren nog een flacon gekocht
Voorlopig niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:51 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Gaat de Thermal Fix Mat er dan ook uit? Dat zou echt jammer zijn, want dat is echt zo'n fijn spul.
Gelukkig heb ik gisteren nog een flacon gekocht
Bij mijn apotheek was hij al uit de Vichy-kast verdwenen, maar misschien hadden ze hem nog wel achter.quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:05 schreef enter het volgende:
Voorlopig niet.
Kan je even navragenquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:09 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Bij mijn apotheek was hij al uit de Vichy-kast verdwenen, maar misschien hadden ze hem nog wel achter.
En jawel hoor, tis zoverquote:Op maandag 25 juni 2007 14:46 schreef Kwelit het volgende:
Ik gebruik sinds vrijdag Normaderm (reinigingsgel, scrub, lotion en dag/nachtcreme) en ik moet zeggen dat (tegen mijn verwachting in) de onzuiverheden in mijn gezicht echt nu al een stuk zijn verminderd.
Ik hoop alleen niet dat mijn huid er over een tijdje 'immuun' voor wordt. Iets wat bij mij helaas vaker voorkomt![]()
Binnen 4 weken zou mijn gezicht helemaal glad moeten zijn, dus ik ben benieuwd.![]()
Werkt mogelijk, kan ook geen effect hebben trouwens. En sowieso natuurlijk niet blijvend! En smaakt het vies.quote:Op maandag 10 september 2007 15:18 schreef Kwelit het volgende:
[..]
En jawel hoor, tis zoverNormaderm werkt niet echt meer. Ook niet als ik het combineer met tea tree scrub (wat ik eerst deed). Mijn gezicht is helaas weer zoals vanouds, vol oneffenheden dus. Ik baal echt, heb nog een hele voorraad staan die ik gewoon kan weggooien
.
Ik ben dus weer op zoek naar een nieuwe huidverzorgingslijn. Iemand aanraders? Een vriendin raadde mij biergisttabletten aan, maar ik had hier nog nooit van gehoord. Nu ben ik zelf niet zo van de pillen slikken, maar als dit echt (BLIJVEND) werkt, dan is het het proberen wel waard. Iemand hier ervaring mee?
Skinset is vooral voor jonge meiden in en net na de puberteit. Heb het een tijdje uitgeprobeerd voor mijn werk, maar ik vond het niet veel. Geen effect bij mij.quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:10 schreef enter het volgende:
Als de Normaderm te sterk is... (de huid wordt te droog) kan je de Skinset of de Oligo proberen. Of in combinatie met.. Ik ben er niet voor om alleen Normaderm te gebruiken, het droogt de huid te veel uit.
even een GL alert: Weten jullie wel hoeveel dieren(walvissen e.d) daarvoor worden vermoord zodat jullie dat luxe goedje op je gezicht kunnen smeren?quote:Op maandag 12 september 2005 16:18 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Zo duur is Vichy helemaal niet hoor,deze pot voor de normale/gemengde huid kost b.v 16.35,de meeste gezichtcreme's zitten tussen 15-20 euro dus zo veel zal het echt niet schelen,ja mischien op de hele collectie!!
[afbeelding]
Welke is dit trouwens? Die hebben we hier in nederland niet. Is dat de oligo gloss?quote:
Volgens mij heb ik die in de apotheek zien liggenquote:Op maandag 16 juni 2008 09:56 schreef ivetje het volgende:
[..]
Welke is dit trouwens? Die hebben we hier in nederland niet. Is dat de oligo gloss?
Hmm, wij hebben hem niet en kan hem op de website ook niet terug vinden. Vreemdquote:Op maandag 16 juni 2008 19:58 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die in de apotheek zien liggen
at pakket is een kuur. Die kan je gebruiken als je tijdens het gebruik van de gewone normaderm middelen toch een onzuivere huid krijgt. De kuur bestaat uit een soort scrub-kuur. Je bereid de huid voor op een scrub geloof ik ,daarna gebruik je een masker, daarna verfris je de huid met het thermaal water uit het pakket en er zit de dagcreme in. Het is een vrij heftige kuur die eigenlijk gewoon het bovenste laagje van je huid eraf haalt en zorgt dat deze vernieuwd wordt. Het mag ook echt maximaal 4 keer per jaar gebruikt wordenquote:Op maandag 16 juni 2008 22:23 schreef XiChico het volgende:
Wat houd Vichy Normaderm precies in? Is het een heel pakket of is het een product? Op de site van Vichy kom ik volgens mij op een pakket van 40 euro uit?
Ow leuk, ik ga donderdag op vakantie naar frankrijk. Misschien eens een potje meenemen van daar. Altijd leuk om die weer eens te proberenquote:Op maandag 16 juni 2008 23:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Is in België en Frankrijk wel te koop, die gloss-potjes. Vind het overigens verschrikkelijke kleuren. Die tubetjes van Oligo-25 met kleur zijn wel heel erg fijn en verzorgen je lippen ook erg lekker
Inmiddels terug uit frankrijk en heb de potjes zien staan maar...het is blushquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:25 schreef BBQ-kip het volgende:
Die tubetjes zijn gewoon in Nederland te koop en hebben een heel klein beetje kleur erdoor zitten, de potjes zijn een stuk heftiger van kleur.
Het is een dag- en nachtcrème van Vichy, die van Skinset. Hij trekt snel in en je krijgt er een zachte huid van.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:28 schreef Ooi86 het volgende:
Het is een flinke kick, maar volgens mij is het een beetje stom om een nieuw topic te openen.
Ik gebruik nu sinds een aantal dagen vichy oligo 25 en de normaderm scrub. Ik zou alleen ook graag iets voor de nacht gebruiken. Nou is er van normaderm een nachtcreme, maar die zou nogal vet zijn![]()
Heeft iemand ervaringen met die nachtcreme of gebruikt iemand iets anders voor 's nachts waar hij/zij lyrisch over is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |