hahahaha ja ok, zit/zat jij nie op een yahoo group?quote:
Jup lees maar ff terug... Ik woensdag weer daggie Amsterdam...quote:Op maandag 12 september 2005 22:02 schreef danielluh het volgende:
[..]
hahahaha ja ok, zit/zat jij nie op een yahoo group?
volgens mij begint mij wat te dagen
maar heb zoveel mensen in skype gehad en nog steeds heb
moet iig volgende week dinsdag weer ff amsterdamme
Nee is niks meer... Life goes on... enne Fok Forum is veel leuker!quote:Op maandag 12 september 2005 22:10 schreef danielluh het volgende:
ja dan ken ik je, is het nog wat ts-nlben er al eeuwen niet meer geweest, en mis het voor geen meter
bij kelly was het zelfs zo, dat het eerst een super lekker wijf was, en toen ineens, toen het uitkwam dat ze trans was ineens vies was en een kerelquote:Op maandag 12 september 2005 22:09 schreef phileine het volgende:
mag ik wel alvast het verzoekje plaatsen dat als Ingrid inderdaad een transseksueel blijkt te zijn, dat we haar dan wel gewoon "haar" blijven noemen en niet "hij" of "het". Dat heeft me toen bij Kelly zo mateloos geërgerd. Zoals Danielluh ook al zegt: ze is nu een vrouw, ze voelt zich een vrouw. Punt uit.
Hermafrodiet... Stom woord he?quote:Op maandag 12 september 2005 22:11 schreef HassieBassie het volgende:
Kan Ingrid niet gewoon geboren zijn met zowel mannelijke als vrouwelijke geslachtskenmerken? Hoe heet dat ook alweer.. nou ja echt fijn is het niet in ieder geval?
Ach die sukkels van VK waren vorige week ook weer bezig... Deert me niks...quote:Op maandag 12 september 2005 22:12 schreef danielluh het volgende:
[..]
ik ben gelukkig al wat gewent van fok en partyflock, er zijn gewoon mensen die het nog steeds niet snappen dat de kasn dat je met een trans in bed ligt best klein is, aangezien er zo'n 3000 registreerde transen zijn in nederland
das toch het oude woord, tegenwoordig zeggen intersexualquote:
Denk ik ook.quote:Op maandag 12 september 2005 21:57 schreef schatje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar Ingrid kennende zou dat heus wel eerst verteld hebben.
en waar baseer je dat op?quote:Op maandag 12 september 2005 22:28 schreef teckeltje het volgende:
ik denk nog steeds dat je niet voor de naam Ingrid kiest als je van man vrouw wordt
hoe weet je dat? Dat sluit inderdaad wel alles uit. Dan is het toch Lindaquote:Op maandag 12 september 2005 22:28 schreef Luchtbel het volgende:
En ze heeft een baarmoeder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |