Jazeker, in het zuiden van Noord Holland dondert en bliksemt t al lekker.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:47 schreef Leutje het volgende:
Oom Agent zegt dat noord holland ook wat krijgt... eerst zien dan geloven
Naar ons weten weerlicht want geluid van vuurwerk kwam van andere kant.Die hadden wij dus ook gehoort. Bij vuurwerk had het toch al voorbij moeten zijn? Het is richting duitsland en haaksbergen zeg maar..quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Is dat weerlicht of vuurwerk? Ik hoor iig een paar harde kanllen uit zuidelijke richting.
nou dat zouden wij in Enschede toch niet zien hequote:Op zaterdag 10 september 2005 23:58 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik dacht dat ik ook onweer zag, maar het was vuurwerk, kermis in Almelo is afgelopen.
Hier in Venlo is niks aan de hand.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:58 schreef Prowl het volgende:
Als ik richting Venlo kijk gaat het echt tekeer daar![]()
Laat deze kant maar opkomen
Kop van Noord Holland likkerdje! en dat weet je bestquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:56 schreef QTPi het volgende:
[..]
Jazeker, in het zuiden van Noord Holland dondert en bliksemt t al lekker.![]()
Den Helder is altijd al een raar buitengebied geweest voor de weersverwachting....quote:Op zondag 11 september 2005 00:00 schreef Leutje het volgende:
Kop van Noord Holland likkerdje!en dat weet je best
Laat maar doorkomen...quote:Op zondag 11 september 2005 00:09 schreef Oom_Agent het volgende:
Nieuwe bui ten zuiden en westen van Nijmegen ( Grave)
In Apeldoorn-noord nog niks te horen of te zien helaas..quote:Op zondag 11 september 2005 00:01 schreef Party_P het volgende:
apeldoorn gerommel en weerlicht in de verte
Inderdaad, het is de bui die richting Nijmegen/Arnhem trektquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:59 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Hier in Venlo is niks aan de hand.
Kurkdroog
Het ligt ten noorden van hieruit.
Dat doe je expres.quote:Op zondag 11 september 2005 00:29 schreef DemonRage het volgende:
En jij maakt geen foto's moet zoveel bliksem?
Heb geen goeie cam om onweer op de foto te zetten, alhoewel ik ga het wel proberen.quote:Op zondag 11 september 2005 00:29 schreef DemonRage het volgende:
En jij maakt geen foto's met zoveel bliksem?
Zo ben ik van de week een complete dag offline geweest door het onweerquote:Op zondag 11 september 2005 00:40 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Heb geen goeie cam om onweer op de foto te zetten, alhoewel ik ga het wel proberen.
Maar nu gaat de pc even uit, want het wordt link![]()
Het regentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |