inderdaadquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:15 schreef teamlead het volgende:
komop... zuip eens door... een orgie willen we zien![]()
behalve wij danquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:15 schreef Dr_Greene het volgende:
Op Zondag kijkt niemand, Nat Lietje![]()
Linda zei dat, niet Tanjaquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:18 schreef lennardn het volgende:
WHahhaha ! Tanje, he Nathalie, jouw ex is echt niet de slimste....
Het zou je maar gezegd worden.
de sfeer was vanmiddag niet best, en als je dan gaat drinken, dan is de stemming eerst leuk en slaat later op de avond om .... ruzie , tranen, gezeikquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:16 schreef teamlead het volgende:
zuipen kreng....kruipend door de tuin,... dat willen we zien
Het is alweer een week geleden he, dat Lieske even opvoedles kreeg van Chantal?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:20 schreef milagro het volgende:
[..]
de sfeer was vanmiddag niet best, en als je dan gaat drinken, dan is de stemming eerst leuk en slaat later op de avond om .... ruzie , tranen, gezeik![]()
stonden weer mensen aan het hek te bleren, geen FOK!kers zo te horenquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:21 schreef sannuh het volgende:
wrom staan ze daar allemaal? Ik heb ff t geluid uit
staat nu buiten met ralph de brandweerheld te praten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:20 schreef sannuh het volgende:
waar is Roel?? Die moet wel met Lieske gaan vanavond
oh ik dacht iets heel spannends ofzo.. jammerquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:22 schreef Darklight het volgende:
[..]
stonden weer mensen aan het hek te bleren, geen FOK!kers zo te horen
maar wel eerst een orgie tussendoor hoor.....quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:20 schreef milagro het volgende:
[..]
de sfeer was vanmiddag niet best, en als je dan gaat drinken, dan is de stemming eerst leuk en slaat later op de avond om .... ruzie , tranen, gezeik![]()
yep tegenover Didoquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:21 schreef sannuh het volgende:
ik zie roel al
Nathalie is na 2 glazen al dronken. Was vorige keer althans ook zoquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:15 schreef Peter6000 het volgende:
Ik schakel net weer in, maar volgens mij is Nathalie behoorlijk dronken al hoor
En het is nog maar kwart over acht
Waar wacht ralf op dan?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:25 schreef eborn het volgende:
[..]
Nathalie is na 2 glazen al dronken. Was vorige keer althans ook zo
Waar is tanja eigenlijk? Op bed? Stiekem in een hoekje te roken...?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:24 schreef cuall het volgende:
Gelukkig hebben ze toch een tactiek ontwikkeld daar, ze durven niet in opstand te komen en kiezen dus voor een veilige oplossing: ze gaan Tanja nu negeren.![]()
![]()
hopelijk is 't heineken, hebben ze morge lekker koppijnquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:26 schreef Tourniquet het volgende:
Haha, die Linda! In d'r rechterhand een flesje bier en in d'r linkerhand een glas rose.
die zit alleen in de azuuuuuuuuurblauwe stoelenhoek binnenquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waar is tanja eigenlijk? Op bed? Stiekem in een hoekje te roken...?
Zit in haar eentje in de blauwe stoelquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waar is tanja eigenlijk? Op bed? Stiekem in een hoekje te roken...?
Verschrikkelijk ja. Hoe iemand zo snel kan veranderenquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:27 schreef Darklight het volgende:
Krijgt Nate Lie weer een piepstem als ze gezopen heeft? Zet ik het geluid ff uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |