Lekker dat het hier altijd zo consequent toegaatquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
dat was dus speedy zn taak eigenlijk

quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
dat was dus speedy zn taak eigenlijk

Ehm... neequote:Op zaterdag 10 september 2005 17:51 schreef leonieke het volgende:
Trouwens.. jullie weten het toch dat ons kimmeke vanavond de finale speelt in de US Open eh?

jaaaquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:51 schreef leonieke het volgende:
Trouwens.. jullie weten het toch dat ons kimmeke vanavond de finale speelt in de US Open eh?

Jullie gaan niet opblijven ofzo? Ze speelt binnen 8 uurquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Ehm... nee. Ja, nu natuurlijk wel, jij vertelde het immers
.

Kim is IRL echt wel een knappe vrouw hoorquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaaa
twee vrouwen die zichzelf ontzettend aantrekkelijk vinden, tegen de realiteit in, die 2 uur lang lopen te kreunen op de baan
Ik pak wel een pintje

quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Kim is IRL echt wel een knappe vrouw hoor
Heb die ooit eens gezien, mooi opgemaakt, stijlvolle kleren en ik moet toegeven dat ik mijn mening ook moest herzien

Opblijven? Voor sport? Ben jij wel goedquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jullie gaan niet opblijven ofzo? Ze speelt binnen 8 uur![]()
Ik hoop dat ik wakker kan blijven, maar vrees er voorIk ben vanmiddag al in slaap gevallen in bad

nee, voor een mooie vrouwquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Opblijven? Voor sport? Ben jij wel goed.

quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:02 schreef Renesite het volgende:
kwartet tegenhouderd

Ik zou als ik jou was alleen opblijven voor een mooie vrouw als ze in je bed ligt Flesjequote:Op zaterdag 10 september 2005 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee, voor een mooie vrouw
Tenminste, als ik daar op tijd van overtuigd kan worden

ja precies...quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was alleen opblijven voor een mooie vrouw als ze in je bed ligt Flesje. Tenzij je natuurlijk kunt komen op grove wijven die moeilijk kijken...

tenzij het Formule 1 is natuurlijkquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Opblijven? Voor sport? Ben jij wel goed.

schaken, kan ook zeer onderhoudend zijnquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tenzij het Formule 1 is natuurlijk

quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tenzij het Formule 1 is natuurlijk

Alleen een goed potje sex blijf ik voor wakker, maar dat valt dan in mijn ogen meer onder 'spel' dan onder 'sport'quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
schaken, kan ook zeer onderhoudend zijn

Dan heb jij de filmpjes van nieke en mij helemaal niet nodigquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Alleen een goed potje sex blijf ik voor wakker, maar dat valt dan in mijn ogen meer onder 'spel' dan onder 'sport'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |