Leuk dat het werkte toch?...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:07 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
bij
[..]
dacht ik zelf:
heb ik dat gepost?

jullie zijn net echt, behalve die nep-sig.,quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:10 schreef whoops het volgende:
[..]
Doe effe je sig goed, die van mij of t_l_k overnemen...

Dat duurde bij jou nog wel effe, voordat je het merkte...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, maar het is niet zo he, dus merken we het wel.

Been there, done that.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:10 schreef whoops het volgende:
[..]
Doe effe je sig goed, die van mij of t_l_k overnemen...

Jij bent gewoon een prototpye...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jullie zijn net echt, behalve die nep-sig.,

Geweldig...quote:

na vijf of 6 posts van nepperts dacht ik dat dit wel erg veel toeval was..quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:11 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat duurde bij jou nog wel effe, voordat je het merkte...

Dat mag ook.... indahnesia.com's zijn er genoeg momenteel...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:11 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Nee ik ga weer terug naar BS..
Dat is gewoon veel meer mij.

tssk.. teruggaan..quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:11 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Nee ik ga weer terug naar BS..
Dat is gewoon veel meer mij.

Wil je me leren kennen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:49 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Ik ken veldmuis niet zo goed. Maar ik doe mijn best.
Groetjes,
veldmuis

En toen bleek het helemaal geen toeval te zijn...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
na vijf of 6 posts van nepperts dacht ik dat dit wel erg veel toeval was..

quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:12 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat mag ook.... indahnesia.com's zijn er genoeg momenteel...

ik tel er maar 1 eigenlijk.. en nog was halven dan..quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:12 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat mag ook.... indahnesia.com's zijn er genoeg momenteel...

en dat duurde me 1 minuut om uit te vinden. Ik bedoel, een mod die een topic opent met in de titel 'bier'.. tja.. dat kan geen toeval zijn dus.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:13 schreef whoops het volgende:
[..]
En toen bleek het helemaal geen toeval te zijn...

En daarna dacht je, laat ik het maar meteen verklappen door het in m'n sig te zetten.... Lauw hoor...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dat duurde me 1 minuut om uit te vinden. Ik bedoel, een mod die een topic opent met in de titel 'bier'.. tja.. dat kan geen toeval zijn dus.

dat komt omdat ik het toen niet leuk vond. en nu.. ach.. nu weet iedereen het wel, dus waarom zou ik mijn sig nog aanpassen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:14 schreef whoops het volgende:
[..]
En daarna dacht je, laat ik het maar meteen verklappen door het in m'n sig te zetten.... Lauw hoor...

Nee, daar ben je veel te onbekend voor...quote:

Er zijn genoeg mensen die het nog niet weten... Daarnaast is het de bedoeling dat je hier niet naar gaat linken, je bent gewoon een spelbreker dus...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat komt omdat ik het toen niet leuk vond. en nu.. ach.. nu weet iedereen het wel, dus waarom zou ik mijn sig nog aanpassen?

Hey BruiNquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:15 schreef skiczukie het volgende:
Hoi. skiczukie is terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |