Nah, wat betreft de vergelijking Dildo en Lieske zeker ja.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:42 schreef Missy-B. het volgende:
Misschien kunnen ze volgende keer ook effe een speen voor Ingrid bestellen.
Ik vraag me af of ze ook wiet mogen bestellen. Zou wel leuke beelden opleveren als iedereen stoned is.
Dan doen ze het maar binnen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:42 schreef milagro het volgende:
[..]
het gaat zo regenen, dus op zich geen slechte beslissing dan..
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:42 schreef ruby het volgende:
Cheveux is een eend, Chantal poepdoos.
En ze zitten ook niet meer te fietsen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:42 schreef newsman het volgende:
Gadvedamme Tanja is terug.
Okee, t'is goed. Ik mag Dido niet en jij Lieske niet... Zoveel is duidelijkquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:41 schreef Gert het volgende:
[..]
't Is goed hoor.
En Roel heeft wat dingen over drugs verteld inderdaad.
.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:42 schreef Missy-B. het volgende:
Ik vraag me af of ze ook wiet mogen bestellen. Zou wel leuke beelden opleveren als iedereen stoned is.
Ze hadden het over de Franse vertaling van het woord paard.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:42 schreef Missy-B. het volgende:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:42 schreef ruby het volgende:
Cheveux is een eend, Chantal poepdoos.
Scan, er is ook zoiets als sociale intelligentie, en dat ontbreekt wel eens bij sommigen, ook bij hen die gestudeerd hebben, hoorquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Ze hebben toch over drugs gepraat en veel meer dingen? En Lieske heeft veel meer school gedaan dan Dido. Dus hoezo niet objectiefzijn gewoon feiten dacht ik.
Cheveux zijn haren bij mijn weten, hoor.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:45 schreef ruby het volgende:
[..]
Ze hadden het over de Franse vertaling van het woord paard.
En toen noemde Chantal het woord cheveux, maar dat betekent dus eend. Een paard is le cheval.
Oh, en dat is Lieske natuurlijk. Nou snap ik het pasquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:45 schreef milagro het volgende:
[..]
Scan, er is ook zoiets als sociale intelligentie, en dat ontbreekt wel eens bij sommigen, ook bij hen die gestudeerd hebben, hoor
Er zijn echt ook domme VWO-ers, domme studenten
Ik heb het ook gehoord, ben het niet vergeten omdat ik die dingen zelf niet lust.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Toch heb ik volgens mij Joost duidelijk 13 slavinken horen opnoemen aan de telefoon.
Eeensch, een levend voorbeeld is een zekere blonde vrouwelijke student in het BB-huis.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:45 schreef milagro het volgende:
[..]
Er zijn echt ook domme VWO-ers, domme studenten
Ja, ik realiseerde al dat ik uit m'n nek liep te lullen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:45 schreef LuQas het volgende:
[..]
![]()
Cheval is paard, chevaux is het meervoud van cheval.
Deux Chevaux en zo inderdaad, 2 PK dus, en geen letterlijke vertaling van EENDquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:45 schreef LuQas het volgende:
[..]
![]()
Cheval is paard, chevaux is het meervoud van cheval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |