quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik zet mijn manieren graag opzij om mensen de waarheid te zeggen.
Ik zou er een moord voor doen om dat huis in te gaan, al is het alleen maar om die Tanja in alle eerlijkheid te melden dat ze een domme trut is, met geen enkele respect voor zichzelf en anderen, door te blijven roken.
Dat ze idd had moeten oprotten, omdat ze zichzelf en haar ongeboren meisje te kakken zetten voor nationale televisie
Dat ze ipv liggen neuken, beter biologie van 2 mavo over had kunnen doen, opdat ze had geweten hoe ze zichzelf moet beschermen tegen ziekten en zwangerschappen.
Vervolgens had ik haar nog even gemeld dat die werkschuwe surinamer de enige slimmerik is van het stel, en had haar gevraagd hoe dat moet voelen, als zelfs een loser als hij je niet moet.
Of ze doorheeft dat ze een psycho blik heeft en dat ze een chagerijnige kut muil heeft, die ik het liefst dichtram, maar dat moet laten uit fatsoen voor haar kindje
Dan was ik doorgelopen naar Chantal; en had haar gemeld dat ze wel erg teleurgesteld moet zijn in haar leven, als ze op nationale tv, roddelt met een stel twintigers en iedereen tegen elkaar uitspeelt. Dat ik het best kon begrijpen, omdat ik ook onzeker zou worden als ik er rond mijn 40ste zo verlopen uit zou zien.
Dan was Rob aan de beurt en die had ik gemeld dat hij het gemis van zijn been niet moest compenseren met een irritant en misplaatst vader complex.
Had ik Joost een chillpill gegeven en Roel meegesleurd naar de dagboekkamer, was boven op 'm gaan zitten en had hem na de climax verloederd achtergelaten met de woorden " NEUKEN DOE JE ZO, KLOJO!!!!! "
En had dan lekker thee gezet voor iedereen
Mag ik Hummie??? Pretty please???
lijkt kij wel een leuk ideequote:Op zaterdag 10 september 2005 17:28 schreef teamlead het volgende:
Ik stel voor dat de dagboekkamer opengesteld wordt voor Fokkers die de bewoners de waarheid mogen gaan vertellen....
jawel want Lieske moet anti klit hebbuuuuuuuuuh, dat is heeeeeel wat anders dan cremespoelinguh...quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:31 schreef ruby het volgende:
Oké, er is een crèmespoeling te veel. Hoef je het de volgend keer niet te bestellen.
Idd maar dit doet BB gewoon expres om ruzie te creerenquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Toch heb ik volgens mij Joost duidelijk 13 slavinken horen opnoemen aan de telefoon.
Ik ga nog wel even wat proberen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehad. Ik kon het alleen verhelpen door een nieuwe windows te installeren. Maar dat raad ik je niet aan.
Nog ff en ze zit aan Chantal haar tieten te sabbelen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:38 schreef scanman01 het volgende:
Ingridje gaat maar weer eens duimzuigen terwijl ze bij mama ligt.
[afbeelding]
De geert wilders hond!! Dat is echt eenquote:
Hoezo? Ze hebben toch over drugs gepraat en veel meer dingen? En Lieske heeft veel meer school gedaan dan Dido. Dus hoezo niet objectiefquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:35 schreef Gert het volgende:
[..]Je bent weer lekker objectief Scan.
![]()
Shit, je bent veeeeel eerder dan mijquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:38 schreef scanman01 het volgende:
Ingridje gaat maar weer eens duimzuigen terwijl ze bij mama ligt.
[afbeelding]
't Is goed hoor.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Ze hebben toch over drugs gepraat en veel meer dingen? En Lieske heeft veel meer school gedaan dan Dido. Dus hoezo niet objectiefzijn gewoon feiten dacht ik.
Alleen in dit gevalquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:37 schreef ruby het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Scanman wel gelijk heeft in dit geval. Dido is volgens mij niet zo'n helder licht.
het gaat zo regenen, dus op zich geen slechte beslissing dan..quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:41 schreef ruby het volgende:
Ja, wie beslist er dat ze niet gaan barbequen? Geile Rob weer ofzo?
Kapitein Eénbeen zegt barbeque, dus is het barbeque.... logisch toch?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:41 schreef ruby het volgende:
Ja, wie beslist er dat ze niet gaan barbequen? Geile Rob weer ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |