Da's primaquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vind wel dat ik recht heb op een tweede ronde... Als goedmakertje voor het feit dat Tilburg normaal gesproken altijd overgeslagen wordt...
Pardonquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vind wel dat ik recht heb op een tweede ronde... Als goedmakertje voor het feit dat Tilburg normaal gesproken altijd overgeslagen wordt...
Zo te zien krijgt flugel nog wel wat binnen niet al te lange tijd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:53 schreef DemonRage het volgende:
Yeah... in onze aanvoerroute ontploft het goed!
[afbeelding]
Hee, ben je ook in het centrum als het blank staat?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:53 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Pardon![]()
Jij recht op 2de ronde![]()
Sorry maar ik denk toch echt dat het noorden nu eens hele zware buien moet krijgen![]()
Denk daar eerst maar eens over na![]()
correct! dat hoor ik ook sinds 15 minuten..quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:56 schreef DaMart het volgende:
In de verte blijkt het bijna onafgebroken rommelen trouwens... de lucht ziet er alleen niet overdreven zwart en dreigend uit.
Haha misschien... denk dat ik dan met de boot komquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hee, ben je ook in het centrum als het blank staat?
eindhovenquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:57 schreef FRaGMaN het volgende:
Ik ga weer storm chasen vanavond. heb nog wat plejes vrij in de auto.
da's goed.. ik kom zwemmendquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:57 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Haha misschien... denk dat ik dan met de boot kom
Recht op sint michiels gestel afquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:53 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
Zullen dezelfde rommels wel zijn. Wij hebben de ramen maar wagenwijd opengezet om de verfrissing binnen te halen en hopelijk blijft de bliksem buitenquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:57 schreef Bluezz het volgende:
Het rommelt hier behoorlijk in Bloemendaal, en de lucht wordt lekker frisser
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:59 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Recht op sint michiels gestel eindhoven af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |