inderdaad, zie ook http://www.omroepbrabant.nl/?id=50001quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Damn.. dat is niet mis..
geen pretje..quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:38 schreef henkalex het volgende:
[..]
inderdaad, zie ook http://www.omroepbrabant.nl/?id=50001
Hier in zo'n btje hele wijk de aardlek schakelaar om door de bliksem, dus dat was nog mazzel.
Ik zit nu in Weert en richting het westen rommelt het enorm, hier is het nog wel droogquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:35 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ruik nu regen en hoorde zonet een korte rommel.
Mooi, want ten westen woon ikquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:40 schreef Prowl het volgende:
[..]
Ik zit nu in Weert en richting het westen rommelt het enorm, hier is het nog wel droog
Hier is de zon rap aan het verdwijnen en op de grens ligt een hele colonne zware buien.. batterijen zijn opgeladen, laarzen staan klaar..quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:41 schreef Xalopalyps het volgende:
Nog steeds droog en zonnig zoals de hele dag al
Beat them up boysquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier is de zon rap aan het verdwijnen en op de grens ligt een hele colonne zware buien.. batterijen zijn opgeladen, laarzen staan klaar..
Zuid Franse taferelen!quote:
Zou het dan toch??quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zuid Franse taferelen!
Koude wolkentoppen:
[afbeelding]
hehe.. die heb ik ook wel ja.. dat vliegtuig vloog er omheen trouwens, ik zag hem afbuigen.. Nu zie ik geen blauwe lucht meer ten Z van hier..quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:48 schreef DemonRage het volgende:
Leuke wolkjes:
[afbeelding]
Diezelfde wolk even later:
[afbeelding]
jij bent al aan de beurt geweest toch?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:50 schreef flugeltje het volgende:
Hier nog steeds niets...
Ik vind wel dat ik recht heb op een tweede ronde... Als goedmakertje voor het feit dat Tilburg normaal gesproken altijd overgeslagen wordt...quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij bent al aan de beurt geweest toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |