Nope dat kan niet... Alleen een rechter kan een bezoekregeling afdwingenquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat klopt, een vader kan het kind alleen erkennen als de moeder daarmee instemt.
Je moet naar het gemeentehuis met z'n tweetjes.
Of je evt als vader mbv een DNA-test na de geboorte erkenning kunt áfdwingen, weet ik trouwens weer niét.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:36 schreef eborn het volgende:
"Hij wist dat ik zwanger kon worden, maar hij moest perse"OMG
Wou ze gister niet op haar rug gaan liggen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:36 schreef Pinball het volgende:
Tanja: "Ik ga niet zomaar met iemand naar bed, dat betekent wel iets voor mij."
alleen roel ligt verkeerd omquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:37 schreef sannuh het volgende:
wow lieske op roel
Je hoeft niet naar het gemeentehuis met zijn 2tjes, end at weet ik weer uit eigen ervaringquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat klopt, een vader kan het kind alleen erkennen als de moeder daarmee instemt.
Je moet naar het gemeentehuis met z'n tweetjes.
Of je evt als vader mbv een DNA-test na de geboorte erkenning kunt áfdwingen, weet ik trouwens weer niét.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:36 schreef teun911 het volgende:
Hij wist dat ik zwanger kon worden en hij moest perse.
DUH
Hormonen hequote:Op zaterdag 10 september 2005 16:38 schreef amaranta het volgende:
Doen alle zwangere zo raar? Zich constant tegenspreken enzo?
Ja dat doen alle zwangere vrouwen , eigenlijk doen alle vrouwen datquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:38 schreef amaranta het volgende:
Doen alle zwangere zo raar? Zich constant tegenspreken enzo?
Precies..joost kan dat kind ook gaan erkennen als hij daar zin in heeft...quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:38 schreef milagro het volgende:
[..]
Je hoeft niet naar het gemeentehuis met zijn 2tjes, end at weet ik weer uit eigen ervaring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |