Oe... het verhaal van McBeth op een mooi stukkie mziek!quote:Op maandag 12 september 2005 21:56 schreef Enyalius het volgende:
vindt avantasia erg goed. heb het ook al aan anderen gegeven die er nooit gehoord van hadden en waren er ook weg van. sindsdien heb ik andere powermetal bands verzameld en die vind ik ook goed. is weer es ff anders dan het hardere ragwerk met veel gegrunt
heb ook nog een album van Rebellion waarin ze het verhaal van McBeth vertellen. is ook leuk om aan te horen
heb de nieuwe gepost kaartjes.
quote:Op maandag 12 september 2005 22:05 schreef Enyalius het volgende:
uhu als je weer eens op msn bent en je hebt interesse. vraag en ik zal je een fix geven
Enyadealer in lights for the enlightend people
Doe mij dan maar en zooi voor onschuld!!!quote:Op maandag 12 september 2005 22:17 schreef Enyalius het volgende:
* Enyalius stalt alles uit
ik heb hier 40 watt lampen en 100 voor de wat gevorderden
ook nog in verscheidene kleeurtjes zoals wit voor onschuld en rust, groen voor emotionele groei, blauw voor spirituele groei en communicatie
da's geen geld!quote:Op maandag 12 september 2005 22:22 schreef Enyalius het volgende:
tja dat gaat wel kosten hoor...moet al die lampjes in een zelf gemaakt constructie zien te krijgen.
* Enyalius draait zich om en pakt een standaard disco lamp tevoorschijn
gelukkig heb ik hier 1 als test model voor een vriendenprijsje van maar 300 euro
yup... in egypte welquote:Op maandag 12 september 2005 22:29 schreef Enyalius het volgende:
nee dat vond ik ook. is niet voor niks vriendenprijsje
Special friend, special price zoals ze in Egypte zeggen
Thanksquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:16 schreef RSH11 het volgende:
leuke sig trouwens Dromenvanger
quote:Hallo Vincent,
Het Gaugin tarot is niet in het Nederlands verkrijgbaar. Ik denk zelfs niet
in het Engels, want ik kom hem bij geen van mijn leveranciers (Nederlands,
Engels en Amerikaans) tegen. Je hebt ook geen geluk he?
Groetjes,
Mylene
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |