Beide toch wel. je loopt de hele dag heen en weer met voedsel en emmers water en je staat en loopt de hele dag. En geen tijd om te piesen, denken of ademhalen. En iedereen wil iets van je. Met de vierdaagse was dat de hele week zo. 7 dagen dus. Nu maar een dagje.quote:Op maandag 12 september 2005 18:56 schreef Enyalius het volgende:
heheh das werken. fysiek stelt het dan niks voor maar mentaal ben je dan zeker wel uitgeput
idd...En op zich liep alles ook goed, maar ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat meneer papa wil spelen als het hem uitkomt...En dat steekt, behoorlijk mag ik wel zeggen!quote:Op zondag 11 september 2005 23:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
whehehe.......![]()
Maar het is toch van de gekke dat door het leveren van een kleine bijdrage een mens gaat denken dat ie de rechten heeft om het leven van de ander naar de hand te zetten. Alsof je liefde af kunt kopen. Of dat nou alimentatie is of enige andere vorm van afkoping die je vaak in relaties van welke soort ook aantreft.
In geval van alimentatie valt het alleen extra op omdat kinderen ook nog gevormd worden.Omdat de man/vrouw alimentatie betaald is er ook een regeling en denkt de persoon in kwestie zich met de dagelijkse gang van zaken te kunnen bemoeien. En dat terwijl er meestal een duidelijk reden voor een scheiding is geweest en vaak de inzichten van beide ouders hemelsbreed verschillen.
Scheiden en Co-ouderschappen zijn prima en hoeven absoluut niet schadelijk voor kinderen te zijn.............. als ouders normaal kunnen praten en gezamelijke beslissingen kunen nemen over een te volgen koers. In alle redelijkheid. Zonder hun eigen ego´s en dat van partners daar steeds tussen te laten komen.
Rampzalig ben ik idd....Maar of dat ook als moeder zo is?quote:Op maandag 12 september 2005 20:46 schreef Enyalius het volgende:
hmm nu ik dit zo lees snap ik de kaarten wat meer die ik voor je trok.
scheidingen zijn altijd lastig, zeker als er kinderen bij zitten. die kun je niet zo makkelijk verdelen zoals cd's en boeken. net zoals die fathers4justice. snap ze wel, maar ja de moeder krijgt toch meestal de twijfel van de voordeel...zelfs als ze een rampzalige moeder is :S
Hihi.... Nou ja...Ik ben gweoon rampzalig! Klaar!quote:Op maandag 12 september 2005 21:08 schreef Enyalius het volgende:
reageerde meer op de fathers4justice verhalen dan op jouw persoonlijk
dat heb ik zekerquote:Op maandag 12 september 2005 21:13 schreef Enyalius het volgende:
i stand corrected. wat een rampzalig mens ben je ook af en toe
maar ik hoop dat je wat aan die kaartjes heb.
quote:Op maandag 12 september 2005 21:20 schreef Enyalius het volgende:
* Enyalius sings "We're the power in sight, we bring you fantasy. We bring you love and light...to fight"
mooie tekst
maar komt wel goed met je situatie dus
dat is altijd mooi. een sprankje hoop in de donkere tijden. die extra push om door te gaan tot het bittere eind![]()
dat wil ik niet op mijn geweten hebben hoor!quote:Op maandag 12 september 2005 21:23 schreef Enyalius het volgende:
kijk uit. krijgt nog whiplash met al dat geschud
Avantasia ken ik... geweldig! Andere zeggen me nog steeds niet zoveel... en ik he geen geluid op mn pc....quote:Op maandag 12 september 2005 21:23 schreef Enyalius het volgende:
kijk uit. krijgt nog whiplash met al dat geschud
maar vamp...wat vindt jij van Power Metal? of Metal Opera? vrij rustig, melodieus met geweldig zang? Zoals van Avantasia, ring of fire, Paragon, Paendomonium. heb die bands in me playlist op repeat staan voor 5 dagen nu. als ik niet hier ben staat het ook op me ipod. kan het nu wel dromen.
Yup..... in een van de nummers is het maar 1 zinnetje.geloof ik... Maar wel geweldig mooi.... Jammer van Sharon vind ik persoonlijk dat ik r live niet zo lekker uit de verf vind komen, maar ja, dat kan goed aan mij liggen!quote:Op maandag 12 september 2005 21:33 schreef Enyalius het volgende:
misschien dat midnatsoll ook een goeie band voor jouw is dan. er is ook leave's eyes maar die vind ik persoonlijk te zacht en traag en mist iets.
avantasia is fantastisch. de zangeres van within temptation vervult ook een rol die van Ana in het verhaal over die monnik. heb zowel deel 1 en 2 van die opera
pfff... ben tenminste niet de enige die er zo over denkt! op cd vind ik t prachtig klinken hoor... en zeker in dat projectje van Tobias Sammet!quote:Op maandag 12 september 2005 21:44 schreef Enyalius het volgende:
nah ik vind live ook niet geweldig. erge tegenvaller zelfs
ben klaar met je kaartjes trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |