Had het idd ook in gedachten.quote:Op maandag 12 september 2005 00:31 schreef coz het volgende:
kan me menig nieuwsbericht over op ludieke manier protesterende goede pappies met slechte mammies herinneren ...
gevonden:::
Fathers 4 Justice
'Spiderman' op Waalbrug
'Batman' beklimt rechtbank Utrecht
'Zorro' op dak paleis Soestdijk
'Superman' en 'Zorro' willen hun kinderen zien
Britse 'Batman' gedumpt door vriendin
[update] Boze vader beklimt Buckingham Palace
Paars poeder naar Blair gegooid in Lagerhuis
Spiderman zorgt voor opschudding in Londen
quote:Op maandag 12 september 2005 14:45 schreef Enyalius het volgende:
die kast was erg hoor...online op verscheidene plekken 1500-2600 euro voor zo 1. ik hoef er nu maar 305 euro voor te betalendat noemt men onderhandelen met gedachte lezen zodat je weet hoeveel de kast werkelijk waard is
Kom jij ook al aan met die vraag: waarom steekt een kip de straat over.quote:Op maandag 12 september 2005 15:30 schreef Enyalius het volgende:
heb het grootste mysterie allertijden ontrafelt...het kwam tot mij...vanacht tijdens 1 van die vele visoenen
Waarom stak de kip de straat over?
Omdat hij een lekker chicky aan de overkant zag...
lekkere droom. eindigde met veel eieren in mijn pannetje op het vuur
in mijn droom kan alles.quote:Op maandag 12 september 2005 16:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
In jouw geval was de kip die overstak dan iig wel lesbisch en geen hij. Anders was het een haan geweest en geen kip, slimpie.![]()
Heyquote:Op maandag 12 september 2005 16:53 schreef RSH11 het volgende:
Goedenmiddag allemaal. De maandag zit er weer op. Morgen vrij!
Maar misschien ga ik nog ff naar A'dam om de omgeving van m'n faculteit preventief te verkennen
Dit in het kader van Winti? Check die topicquote:Op maandag 12 september 2005 18:02 schreef Enyalius het volgende:
zag gister trouwens nog een boek over Winti, best dik. moest meteen denken aan die topic
Ik ken het wel. Heb dat ook wel als ik een tijd met mijn oude antilliaanse tante zit te praten.quote:Op maandag 12 september 2005 18:15 schreef Enyalius het volgende:
ja sorry. er lopen zoveel turken en marrokanen hier dat ik hun gebrekkig nederlands beetje bij beetje begin over te nemen :S net zoals met een accent als je te lang in een bepaalde omgeving woont.
maar wel "hip" mischien krijg je zo meer bezoekers
bling bling windgeesten die de polka doen of zo
quote:Op maandag 12 september 2005 18:45 schreef Enyalius het volgende:
weet je wat ook irritant is. als je in meerdere talen gedachtes heb en het moet er in het nederlands uit. af en toe stotteren of op je tong heen vallen dat je de zin moet afbreken en overnieuw moet beginnen. gelukkig komt het niet vaak voor :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |