abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 september 2005 @ 00:31:03 #76
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_30502874
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_30507534
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  maandag 12 september 2005 @ 10:19:19 #78
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_30507785
Net terug van mijn psychiater. Gepraat over het niet slapen, dus nu zal ik de komende tijd trouw mijn slaapmedicatie innemen. Een nacht overslaan is leuk maar niet goed.

Verder nog gehad over beperken. Rust nemen tijdens het internetten. Dat betekent ieder uur, 10 minuten rusten of liever 15 minuten rusten. Het sporten niet extreem oppakken. Dus meer rustig aandoen

Had het nog over het filosoferen en dat kan ook beter gematigd zijn. Maar er is niets op tegen zegt ie.

Alleen ben ik nog roekeloos vaker

Ik ga een timer bijhouden voor hoelang ik online ben. Kijken of die te downloaden is. Mezelf een beetje in de gaten houden kan geen kwaad volgens mij.

Op de straat allemaal wazige mensen gezien, op de een of andere manier lopen er in Heerlen veel wazigen rond. Ik was moe maar sommigen leken helemaal van de wereld te zijn

Nou, ik ga ff rustig bijlezen en ff niet hier posten. Topic over reizen zonder bewegen kijk ik straks ff in.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  maandag 12 september 2005 @ 10:30:22 #79
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30507989
* Enyalius rekt zich uit

zo voel me weer een stuk beter sinds ik gister terug kwam van de Paravisie beurs in de Ahoy
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  maandag 12 september 2005 @ 13:18:28 #80
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_30511904

Ik gaap ff. Ik ben kapot. Nog dingen gekocht op de beurs? Ik ben nog nooit naar zo'n beurs geweest, hier in het zuiden zijn ook vaker van die beursen. Lijkt me interessant om te zoeken naar boeken of edelstenen of iets anders in die richting.

Heb nieuw geld op de rekening gekregen, kan weer ertegen aan. Deze keer doe ik rustig aan ermee. Koop alleen het broodnodige. Vitamine pillen en mineralen, scheermesjes en aftershave. De rest helemaal niets bijzonders verder van luxe.

Heb geen zin om uit te geven ff. Sparen voor een grote aanschaf wil ik eerder. Een laptop zie ik wel zitten, en dan een draadloos netwerk zodat ik ook op zolder kan "werken". Kan dan de rust beter opzoeken en in de zomer buiten zitten met de laptop.

Waarom geld besteden aan onzinnige zaken, tis beter om te sparen denk ik nu.
  maandag 12 september 2005 @ 14:45:24 #81
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30514279
stenen/kristallen zijn erg duur op een beurs en dus koop ik ze daar niet. voor een kleintje iets van 8 euro terwijl ik de steen die om me nek hangt 5x zo groot is en 11 euro was.

heb een boek gekocht over egypte. worden enorm veel symbolen, goden, hieroglieven e.d. in beschreven. een astrologisch boek gewijd aan alleen schorpioenen. een Psychologisch inzichten kaarten deck en een Healing with angels oracle deck. voor de rest veel rond gelopen en nog 1 workshop bijgewoont over Psychokenise/reincarnatie/hypnose

nog wat gepraat met een paar mensen die wat hadden en gekeken hoe mensen kaartlezen, medium zijn e.d. bij heel veel dacht ik van "ok...je kan het, maar je gave is nu niet echt bepaald voldoende ontwikkeld om te kunnen doen in de mate die jij denkt dat je kan" :S

ach ja het gezelschap was ook goed dus het was gezellig

eerder van de week heb ik bij de plaatselijke boekhandel 3 boeken besteld. 21st century mage, druids and druidism en Prana: Lichtvoeding.

kan er weer tegen aan wat betreft lezen. volgende week weer loon en woensdag er na nieuwe oosterse kast halen waar alle boeken in gaan en waar mijn altaar bovenop geplaatst gaat worden. heb ik alles op 1 plek bij elkaar die kast was erg hoor...online op verscheidene plekken 1500-2600 euro voor zo 1. ik hoef er nu maar 305 euro voor te betalen dat noemt men onderhandelen met gedachte lezen zodat je weet hoeveel de kast werkelijk waard is

[ Bericht 18% gewijzigd door Enyalius op 12-09-2005 14:52:07 ]
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
pi_30514559
quote:
Op maandag 12 september 2005 14:45 schreef Enyalius het volgende:
die kast was erg hoor...online op verscheidene plekken 1500-2600 euro voor zo 1. ik hoef er nu maar 305 euro voor te betalen dat noemt men onderhandelen met gedachte lezen zodat je weet hoeveel de kast werkelijk waard is
Wat iets waard is is vaak gewoon wat de gek ervoor geeft.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 12 september 2005 @ 14:57:23 #83
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30514627
ja maar je moet wel altijd minimaal de kosten van het material, import, man uren, loon meetellen. maar sommige bedragen zijn gewoon absurd. ga maar es bij koloniaal wonen kijken wat ze niet durven te vragen voor antieke meubels :S

is een erg mooie kast. ik heb zo wie zo een sterke band met aziatische dingen
degene die ik haal is iets lager dan deze, maar het geeft een beeld

[ Bericht 69% gewijzigd door Enyalius op 12-09-2005 15:02:35 ]
  maandag 12 september 2005 @ 15:30:45 #84
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30515442
heb het grootste mysterie allertijden ontrafelt...het kwam tot mij...vanacht tijdens 1 van die vele visoenen

Waarom stak de kip de straat over?
Omdat hij een lekker chicky aan de overkant zag...

lekkere droom. eindigde met veel eieren in mijn pannetje op het vuur
pi_30516862
quote:
Op maandag 12 september 2005 15:30 schreef Enyalius het volgende:
heb het grootste mysterie allertijden ontrafelt...het kwam tot mij...vanacht tijdens 1 van die vele visoenen

Waarom stak de kip de straat over?
Omdat hij een lekker chicky aan de overkant zag...

lekkere droom. eindigde met veel eieren in mijn pannetje op het vuur
Kom jij ook al aan met die vraag: waarom steekt een kip de straat over.
Vandeweek kreeg ik ook die vraag met antwoord. Een serie foto´s van een door de voorruit van een auto heen gesplashte kip. Met alle gore en intens ranzige details. Ik heb de zender hartelijk bedankt.

In jouw geval was de kip die overstak dan iig wel lesbisch en geen hij. Anders was het een haan geweest en geen kip, slimpie.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_30516951
In het tarot topic had je het net over je plantje dat mij de oren wel van het hoofd zou kletsen......

Plantjes vinden mij niet lief
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_30517148
Goedenmiddag allemaal. De maandag zit er weer op. Morgen vrij!
Maar misschien ga ik nog ff naar A'dam om de omgeving van m'n faculteit preventief te verkennen
  maandag 12 september 2005 @ 17:09:38 #88
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30517496
quote:
Op maandag 12 september 2005 16:39 schreef nokwanda het volgende:

[..]

In jouw geval was de kip die overstak dan iig wel lesbisch en geen hij. Anders was het een haan geweest en geen kip, slimpie.
in mijn droom kan alles.
pi_30517528
quote:
Op maandag 12 september 2005 16:53 schreef RSH11 het volgende:
Goedenmiddag allemaal. De maandag zit er weer op. Morgen vrij!
Maar misschien ga ik nog ff naar A'dam om de omgeving van m'n faculteit preventief te verkennen
Hey Je eerste dag zit erop. Hoe was het?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 12 september 2005 @ 17:22:28 #90
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_30517697
Enyalius Good job

Altijd okey als iemand fanatiek bezig is met zulke zaken.

Egypte Ik heb een Egypte manie gehad in 2001. Zecharia Sitchen nog gemaild, een archeolist en schrijver van boeken als: Inhaalslag van de techniek en de 12e planeet en nog meer boeken.

Die boeken ga ik denk ik morgen weer eens lenen. Ik wil gewoon weten wat hij allemaal geschreven heeft. Hij schrijft gigantisch veel details en hoe hij erbij komt, pfff dat weet ik dus niet. Maar ik wil meer boeken uit de bibliotheek lezen, ik heb alleen het geduld niet Pas geleden nog een boek geleend over UFO's en dimensies en hoe die samen hangen en zo liggen in de bibliotheek genoeg van die boeken, terwijl het bij mij nog een kleine bibliotheek is, en toch genoeg keuze's. Hij is ook op tv geweest op ned2 bij een documentaire die Zecharia Sitchen, alleen heb ik het toen gemist.

Hier in Brunssum ligt een zaakje met ook veel spullen maar dat zijn meer boeddha beelden en draken maar ook boeken uit Egypte en wierrook. Heb nog nooit echt goed gekeken wat daar te krijgen is allemaal. Wel een keer met die eigenares gepraat en ze kopen alles origineel in en verkopen tegen een aantrekkelijke prijs.

Maar ik ga dus niets uitgeven voorlopig. 300 euro sparen per maand is mijn doel. Eerst schulden aflossen en dan over een tijd laptop kopen. Alleen nog kijken hoe dat zit met het draadloze netwerk en of dat veilig is.

Veel plezier met je kast!!! En spullen!!!!
pi_30517744
Nou, vanochtend stap ik dus zo uit de metro, en ik had geen idee waar ik heen moest. Kom ik daar dus "toevallig" (echt, daar geloof ik dus al jaren niet meer in) een meisje tegen die ik ken, en toen hebben we samen nog ff op een ander meisje gewacht, en zijn we met z'n drieën naar de faculteit gegaan. We konden het niet echt vinden, dus ik was net op tijd aanwezig. (of precies op tijd, ligt eraan hoe je het bekijkt...)
Maar het was wel boeiend allemaal, heb nog niet echt veel college gehad ofzo, voornamelijk introductie-dingetjes, maar de boeken zien er goed uit (heb ik ook meteen ff gekocht vandaag.)

Maar ik hoop dus dat ik woensdag goed loop. Vandaar dat ik eraan denk om m'n vrije dag te investeren in het verkennen van de omgeving, maar het is meteen weer een uur reistijd, en dat is een beetje zonde. Aan de andere kant is alleen thuiszitten ook niks. (m'n ouders zijn op vakantie)

Maarja, daar ga ik jullie niet mee lastigvallen. Nog interessante TRU topics vandaag?
  maandag 12 september 2005 @ 17:37:14 #92
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30517909
leuk

ik hoop na de kast klaar te zijn met grote uitgaves en dan gewoon sparen elke maand en een paar boeken per maand kopen. heb een hele lijst die ik nog wil aanschaffen inclusief een goed boek, 1e druk, over enochiaanse magie en rituelen.
  maandag 12 september 2005 @ 17:57:56 #93
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_30518245
eochiaans heb ik nog niet eerder van gehoord. Wat houdt dat in?
  maandag 12 september 2005 @ 18:02:50 #94
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30518365
engelen magie, maar das een erg beknopte uitleg maar wel een begrijpelijke
http://www.hermetic.com/enochia/
http://enochian.iqnaut.net/

ben ook beetje aan het rondkijken voor informatie over communiceren met de natuur. ideetje voor een leuke topic,

zag gister trouwens nog een boek over Winti, best dik. moest meteen denken aan die topic

[ Bericht 51% gewijzigd door Enyalius op 12-09-2005 18:10:13 ]
pi_30518602
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:02 schreef Enyalius het volgende:

zag gister trouwens nog een boek over Winti, best dik. moest meteen denken aan die topic
Dit in het kader van Winti? Check die topic
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 12 september 2005 @ 18:15:00 #96
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30518649
ja sorry. er lopen zoveel turken en marrokanen hier dat ik hun gebrekkig nederlands beetje bij beetje begin over te nemen :S net zoals met een accent als je te lang in een bepaalde omgeving woont.

maar wel "hip" mischien krijg je zo meer bezoekers
bling bling windgeesten die de polka doen of zo
pi_30519236
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:15 schreef Enyalius het volgende:
ja sorry. er lopen zoveel turken en marrokanen hier dat ik hun gebrekkig nederlands beetje bij beetje begin over te nemen :S net zoals met een accent als je te lang in een bepaalde omgeving woont.

maar wel "hip" mischien krijg je zo meer bezoekers
bling bling windgeesten die de polka doen of zo
Ik ken het wel. Heb dat ook wel als ik een tijd met mijn oude antilliaanse tante zit te praten.

In het engels zelfs. Heb normaal een redelijk Zuid-Afrikaans accent. Maar als ik dan een tijdje met Schotten ben opgetrokken merk ik dat ik wel uitdrukkingen en accentjes overneem.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 12 september 2005 @ 18:45:58 #98
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30519453
weet je wat ook irritant is. als je in meerdere talen gedachtes heb en het moet er in het nederlands uit. af en toe stotteren of op je tong heen vallen dat je de zin moet afbreken en overnieuw moet beginnen. gelukkig komt het niet vaak voor :S
  maandag 12 september 2005 @ 18:53:03 #99
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_30519662
Ik imiteer mensen snel. Vandaag bij de dokter, die praat wat hoger Nederlands. Ik praat verdomme dan precies zijn accent volgens mij. Toen met die Spaanse meneer, ik praat hem precies na zoals hij praat.

Ik kan er niets aan doen. Als ik die klank en dat accent hoor dan zit het in mijn hoofd en praat ik zo. Als ik met mensen praat dan praat ik de laatste tijd vanzelf zonder te denken, en juist op die momenten neem ik het accent over. Voorheen was ik me erg bewust van mezelf en had ik moeite met mezelf uit te drukken. Goddank is dat voorbij zeg. Sociaal gezien was ik altijd een wrak te noemen.

Ik stond vanmorgen te kijken dat ik met een accent aan het praten was dat van het hogere noorden komt. Echt raar is dat. Dat je mensen zo snel gaat imiteren qua accent.

Snap niet waar ik mee bezig ben soms Toch wel handig. Ik zou in het noord-westen best het accent ter plaatse willen spreken. En in het zuiden weer zuidelijk.
pi_30519669
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:45 schreef Enyalius het volgende:
weet je wat ook irritant is. als je in meerdere talen gedachtes heb en het moet er in het nederlands uit. af en toe stotteren of op je tong heen vallen dat je de zin moet afbreken en overnieuw moet beginnen. gelukkig komt het niet vaak voor :S
Gister nog. Eeten verkopen op een multi-culti festival. In de keuken een pidgin-achtige vorm van engels gemengd met correct engels en nederlandse klanten. Dan omdraaien, denken en weer omdraaien. Aan het eind van de dag I thought my head was spinning.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')