ik las het, jaquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep... Haar vader ligt in het ziekenhuis, dus dat is voor haar een reden om onmiddellijk het huis uit te gaan om te blijven.
Jammer, net nu we allemaal in de rij stondenquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:36 schreef ruby het volgende:
Tanja wil nooit meer een kerel? Hoor ik dat goed?
Lieske, in de waskamer met een zakje Robijnquote:
Proestquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:36 schreef scanman01 het volgende:
Tanja: "Voor mij geen kerel meer. Ik zeg niet dat het allemaal ratten zijn, maar.... Er zijn heus nog wel goeien, maar ik begin er niet meer aan. Mazzel! Ik denk dat ik me ga opgeven voor dat andere programma, de sperma show".
Vooral de vrouwen van 25 en ouder ja. De mannen hadden nergens spijt van.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:37 schreef Zapje het volgende:
[..]
ja maar de vorige keer dat ze Truth or Dare speelden hadden sommigen spijt van dingen die ze gezegd of gedaan hadden...........maar tis wel spannend natuurlijk![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:39 schreef ruby het volgende:
Nu ga ik echt even weg. Straks weer.
Toedels.
Ze moeten gewoon opdrachtkaartjes maken en die uitvoerenquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vooral de vrouwen van 25 en ouder ja. De mannen hadden nergens spijt van.
of een Ouija bord maken...........quote:
dat is een badpak, volgens mij, met een rokje eroverquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:43 schreef Avenger84 het volgende:
Wat heeft Chantla voor SM truitje aan
Ranzig bij zo'n oud wijf![]()
Ze vergalt inderdaad ons kijkplezier. Nu moeten verplicht 1 of 2 streams uit als zij er op staat.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:51 schreef Maerycke het volgende:
Man.. ik had toch zo gehoopt dat ze op zou rotten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |