Ik vind het alleen wel een lelijk logoquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:56 schreef RaymanNL het volgende:
MAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRIIIIIIIIOOOOOOOOOOO KAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRTTTTTTTT![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht trouwens dat de naam van dit spel nog zou veranderenmaar aangezien we het logo te zien hebben gekregen, blijft het gewoon Mario Kart DS
[afbeelding]![]()
tja.... het is iig niet 'kiddy'quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik vind het alleen wel een lelijk logo
zo komt tie niet zo mooi over vind ik ja, maar het licht er aan hoe ze het logo gaan gebruiken hehquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik vind het alleen wel een lelijk logo
Ik hoop het, ik ben iig voorquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:11 schreef HassieBassie het volgende:
Deze game wordt voor mij de reden om een DS te kopen
Komt er ook een Fok! Competie?
NIntendo WiFi connectionquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:16 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Kunnen we op die meeting doen.
Online bedoel je? Dan kun je maar met z'n 4en.. en bovendien lijkt een meeting me ook wel erg leuk.quote:
ohwjah, dan kun je maar met z'n vierenquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:21 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Online bedoel je? Dan kun je maar met z'n 4en.. en bovendien lijkt een meeting me ook wel erg leuk.
Dat vind ik weer zo stom klinken... Mario Kart, twee hoofdletters, spatie, staat netter.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:40 schreef BMH het volgende:
Mariokart niet Mario kart
Maakt het uit, iedereen weet waar het over gaat.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:40 schreef BMH het volgende:
Mariokart niet Mario kart
Dat is een goede redenquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:21 schreef nlboy het volgende:
De enige rede voor mij om een DS te kopen...Mariokart.
blokjes?quote:
Komt er weer eentje bashenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:55 schreef Markster het volgende:
Gelukkig is nintendo innovatief
Mario kart, godsamme, wanneer kwam die ook alweer op de snes?
11 november. 3 dagen voor Mariokart DD's 2e verjaardagquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:58 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Is er al bekend waarneer die uitkomt dan?
oehhh, das al snel, alarm noteren in m'n telefoon.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:00 schreef BMH het volgende:
[..]
11 november. 3 dagen voor Mariokart DD's 2e verjaardag![]()
Om de release te vieren ga ik de 11e met wat vrienden naar de kartbaan in Enschede. Eerst een rondje karten en dan mariokartenquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:14 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
oehhh, das al snel, alarm noteren in m'n telefoon.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Om de release te vieren ga ik de 11e met wat vrienden naar de kartbaan in Enschede. Eerst een rondje karten en dan mariokarten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En iedereen die wat voelt voor mario kart clanskan hier heen.
Nog maar 24 daagjes
push it to the limit
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:05 schreef mikando18 het volgende:
Officiele MK:DS website
Unlockable chars tot nu toeMariokart ClansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En iedereen die wat voelt voor mario kart clanskan hier heen.
Nog maar 24 daagjes![]()
We houden toch wel wat competities hiero
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
De uitslag kan ik al voorspellen:quote:Op woensdag 2 november 2005 09:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Mariokart Clans
We houden toch wel wat competities hiero![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 10:02 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De uitslag kan ik al voorspellen:
1. Tomasso
2 - 100. de rest
![]()
Ja, nu kan het tenminste, maar het slowchat topic is daar ook goed voorquote:Op woensdag 2 november 2005 10:10 schreef BMH het volgende:
Word het niet tijd voor een Online DS community site?
quote:Op woensdag 2 november 2005 10:13 schreef RaymanNL het volgende:
het slowchat topic is daar ook goed voor![]()
Bij xbox live topic hadden ze ook zo'n link waar je je naam enzo moest invullen ,en dan kwam dat direct in de OP te staanquote:Op woensdag 2 november 2005 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Of dit topic, dat kan ookHet is immers een Mario Kart topic
Moeten alleen erop letten dat het overzichtelijk blijft, evt openen we een speciaal Mario Kart DS online topic om afspraken te maken enzo. Net als met het Xbox Live topic het geval was toen het nog hot was enzo.
-edit-
BMH's idee is ook wel leuk, maar dan moet ik er een bookmark bijdoen, en daar is geen plek voor in mn IE koppelingen balkLiefst gewoon op FOK! dus
Dat scriptje zal ik wel ff stelen.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Bij xbox live topic hadden ze ook zo'n link waar je je naam enzo moest invullen ,en dan kwam dat direct in de OP te staan![]()
quote:Username - DS adres - Games
Dat andere is mooi voor een website (dat je kunt filteren op game etc).quote:Op woensdag 2 november 2005 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Roy - 1234 - Mario Kart, Animal Crossing, etc
Fokusername - DSusername - Maccode - Gamequote:Op woensdag 2 november 2005 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Roy - 1234 - Mario Kart, Animal Crossing, etc
Zoiets?
Of
Roy - 1234 - Mario Kart
Roy - 1234 - AC
Of
Mario Kart - Roy - 1234
Mario Kart - BMH - 4321
Mario Kart - Rayman - 3421
?
Het is trouwens te hopen dat Nintendo zelf ook een soort adressenbestand voor op de pc uitbrengt!quote:Op woensdag 2 november 2005 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:Zoiets?
DS username is irrelevant.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Fokusername - DSusername - Maccode - Game
Gaat dus puur om die code? Er kunnen dus mensen zijn met dezelfde DS naam? Maar hoe zie je dat dan online? Stel nou dat er twee Roys rijdenquote:
Dan versla je 2 Roys ipv 1 Royquote:Op woensdag 2 november 2005 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gaat dus puur om die code? Er kunnen dus mensen zijn met dezelfde DS naam? Maar hoe zie je dat dan online? Stel nou dat er twee Roys rijden
Het gaat meer om erachter te komen welk ds adres iemand heeft en welke games die speelt.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gaat dus puur om die code? Er kunnen dus mensen zijn met dezelfde DS naam? Maar hoe zie je dat dan online? Stel nou dat er twee Roys rijden
Als de hackers de wifi chip van de DS verder ontleden kun je mogelijk op Internet kijken wie er aan het spelen is.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:07 schreef RaymanNL het volgende:
misschien kun je ook met een scriptje in de OP aangeven dat die gene nu aan het spelen is![]()
quote:The game controls perfectly on the DS, too -- aside from those usual hand-cramping problems that some people seem to get with handheld systems. The A button steps on the gas, while the B button applies the brakes. The R and L shoulder buttons take care of item usage and hopping/power sliding, and the D-pad steers left and right. The touch screen plays a subtle role in most races, allowing two different overheard maps to be toggled. This is cool, but non-essential to the action, which all takes place on the upper screen.
quote:One thing to note is that the combination of your own DS hardware and the copy of MK DS you buy will create a unique code that will be yours alone. This is a friend code that you can share with other MK DS players. That way, you'll be able to tell when your friends are online, although you won't be able to actually see which person it is until you both connect together -- something of a shortcoming, really.
Dus de controls zijn prima, online geen lag maar wel heel beperkt.quote:Of the few online games I managed to get time with, I noticed a couple of things. For the most part, there was no lag -- it felt just like I was playing locally.
Shy guy is alleen te spelen met download play.quote:Op donderdag 3 november 2005 17:14 schreef Goldboy het volgende:
Shy Guy zit er ook in, Chek:
http://www.dstopgames.nl/bekijknieuws.php?page=showcomments&id=1408
jullie gaan allemaal KAPOT! eet mn bananen!quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:53 schreef Tomasso het volgende:
Gewoon een pack (Mario Kart + DS) kopen op 2528 november
Zover ik weet komt Mario Kart nog altijd 25 november uit in Nederland? Of heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:41 schreef mikando18 het volgende:
[..]
![]()
Je kan trouwens een hoop met zo'n kleine decal![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier nog meer.
Hij is allang in de winkel!quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zover ik weet komt Mario Kart nog altijd 25 november uit in Nederland? Of heb ik iets gemist?
Ow nu heb ik het door. Jullie bedoelen Mariokart DS. Ik dacht wat anders.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:00 schreef Sickert het volgende:
[..]
ja man heb BMH al 10x oprij ingemaakt![]()
![]()
Nee, we bedoelen Mario Kart DS. Mariokart DS, is dat nieuw?quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Ow nu heb ik het door. Jullie bedoelen Mariokart DS. Ik dacht wat anders.
Nee, klopt wel allen de budle komt drie dagen later.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zover ik weet komt Mario Kart nog altijd 25 november uit in Nederland? Of heb ik iets gemist?
Owquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:26 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Nee, klopt wel allen de budle komt drie dagen later.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:41 schreef mikando18 het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier nog meer.
Toch zeker wel de FOK! clanquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:40 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik ga een bob-omb doen. clan gebeuren enzo
Wow !quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:41 schreef mikando18 het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier nog meer.
Dat is echt coolquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:41 schreef mikando18 het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier nog meer.
Het is min of meer al een Fok! clan, ik zit er samen in met dr_Cortexquote:
Volgens mij kun je niet met een draadloze netwerk kaart 2 verschillende connecties houden (1 met internet en 1 met je DS). Gewoon een max compatible wifi adaptertje halen. Zijn er heus wel.quote:Op zondag 6 november 2005 19:06 schreef Tomasso het volgende:
Hmm, die USB Dongle van Nintendo werkt niet op een Mac. Hoe moet ik dan straks Mario Karten als ik op school zit als ik op m'n iBook werkt?
Of kan dat gewoon via de Airport kaart (draadloos netwerkkaart)Kan ik dan ook nog gewoon draadloos internetten op m'n iBook
Je bedoelt gewoon zo'n USB ding die ook op een Mac werkt?quote:Op zondag 6 november 2005 19:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Volgens mij kun je niet met een draadloze netwerk kaart 2 verschillende connecties houden (1 met internet en 1 met je DS). Gewoon een max compatible wifi adaptertje halen. Zijn er heus wel.
Ja. Gewoon een USB wifi stickje die voor de mac werkt.quote:Op zondag 6 november 2005 19:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon zo'n USB ding die ook op een Mac werkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zit in het spel
push it to the limit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
quote:Op maandag 7 november 2005 12:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien moet de wifi connection een eigen topic, net als Xbox live. Ik heb er nu al genoeg van namelijk
Vind je Wifi Connection niet cool danquote:Op maandag 7 november 2005 12:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien moet de wifi connection een eigen topic, net als Xbox live. Ik heb er nu al genoeg van namelijk
quote:Op maandag 7 november 2005 12:48 schreef Tomasso het volgende:
Vraag
Mikando18:http://i34.photobucket.com/albums/d135/mikando/img45030gv.jpgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.push it to the limit
Oké dan is het coolquote:Op maandag 7 november 2005 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tis wel cool, maar te technisch en eigenlijk offtopic in een Mario Kart topic
Al gedaanquote:Op maandag 7 november 2005 12:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Oké dan is het cool![]()
*maakt topic aan![]()
www.tinyurl.comquote:Op maandag 7 november 2005 13:13 schreef Roi het volgende:
Aangezien niemand in dit topic gebruik maakt van spoilers
[afbeelding]![]()
![]()
Je krijgt een rode DS, de 'decals' krijg je er als sticker bij en zijn dus optioneel.quote:Op maandag 7 november 2005 13:33 schreef Oksel het volgende:
[afbeelding]
De DS die ze in America bij het Mario Kart pakket krijgen..![]()
Pal heeft te maken met je TV, niets met je DS...quote:
quote:I recently sent an email to a editor at PlanetGamecube with the name Michael. He had the final version of the game, I asked him if all tracks were playable online and here is his response:
"Sorry for not responding earlier...some of my emails have
mysteriously disappeared from my PC, so I had to dig around my
webmail.
"Yes, after connecting at home I can confirm only 20 of the 32 tracks
are online-capable. It isn't really a surprise: it's clear the MK
team had trouble dealing with (perhaps synching) many moving objects
in online mode: there is no Battle Mode, items cannot be dragged, and
the tracks MIA when online involve things like traffic and giant
pinballs.
A shame, since those are some of the best tracks, but 20 tracks isn't
such a "small number." Double Dash and MK64 each only had 16 tracks.
There are many good online tracks, don't worry."
My mail will appear in their mailbag soon.
I hope this isnt true since the official MKDS site states that all tracks are playable online.
Hij bedoelt gewoonweg de Europese doosjes.quote:Op maandag 7 november 2005 15:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Pal heeft te maken met je TV, niets met je DS...
quote:Online play - sup?
-4 player races are all that's available for online play. No battle mode, no 8P races.
-Not all courses are available. Basically ones with moving parts (traffic, etc) aren't available. 20+ are, however.
-No dragging items.
-All characters and karts selectable, although many will have to be unlocked through 1P
-MOST IMPORTANTLY, online play is still a hell of a lot of fun. Do you know how tempting it is to have my DS bedside, now? I know that within seconds I can be up and racing possibily Konno himself. Just one quick online GP before bed... yeah right. Everyone already knows that 8P local wireless is where Mario Kart is at... it's the most fun I've had gaming in a long time. Online play provides added value, not primary value.
FRS klopt meestal niet. Castlevania Dawn of sorrow zou ook pas over een 2 weken te krijgen zijn.quote:Op maandag 7 november 2005 19:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
[edit]
nevermind, freerecordshop.nl zal de releasedatum wel niet bijgewerkt hebben, aangezien play.com, gcshop.nl e.d. wel gewoon 25-11 geven als release datum.
Wel een beetje matig dat je niet met minder dan 4 lui kan racen, dan word het wat lastig om een toernooi te houden. Gelukkig is er ook nog offline en het schijnt dat de AI gefixed is dus geen valsspelerij van de computer meer.quote:The problem with Mario Kart is that the online portion is extremely limited. The only way you'll be able to connect with me on a regular basis, outside of randomly connecting to me via "Worldwide Mode" is if you have my 12 digit Friend Code, and I have yours. If you have mine, you still won't be able to connect to me as a friend since I don't have yours. Knowing someone's online name isn't enough. Nintendo's system also forces the group of up to four players -- people can't choose who to play, or even enable a simple two or three player challenge. And even in random Worldwide match-ups, if I enjoyed racing against someone, I have no way of adding that person to my list of friends. There's no way of chatting with that person or finding out his email address to get that information after the fact, either.
Get Mario Kart DS because it's the best freakin' kart racer ever, with an incredible focus on single player and local multiplayer. Don't get it solely for its online component because you'll end up wanting way more than what's offered here.
Jammer dat ze niet allemaal online gaan maar ja 20 zijn ook nog wel aardig wat, al snap ik niet dat tracks waar niks op gebeurd zoals Koopa beach 2 en Donut plains ook niet online gaan.quote:Figure-8 Circuit (online)
Yoshi Falls (online)
Cheep Cheep Beach (online)
Luigi’s Mansion (online)
Desert Hills (online)
Delfino Square (online)
Waluigi Pinball
Shroom Ridge
DK Pass (online)
Tick-Tock Clock
Mario Circuit (online)
Airship Fortress
Wario Stadium (online)
Peach Gardens
Bowser Castle
Rainbow Road (online)
SNES Mario Circuit 1 (online)
N64 Moo Moo Farm (online)
GBA Peach Circuit (online)
GCN Luigi Circuit (online)
SNES Donut Plains 1
N64 Frappe Snowland (online)
GBA Bowser Castle 2
GCN Baby Park (online)
SNES Koopa Beach 2
N64 Choco Mountain (online)
GBA Luigi Circuit
GCN Mushroom Bridge
SNES Choco Island 2 (online)
N64 Banshee Boardwalk
GBA Sky Garden (online)
GCN Yoshi Circuit (online)
Nee het is niet bevestigd door Nintendo dus het kan op zich nog wel, de officiele site zegt ook dat alle tracks online te spelen zijn maar dat kan een typo zijn.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:35 schreef Tomasso het volgende:
Mikando, is dat bevestigd door Nintendo? Want het kan ook zijn dat ze die tracks nog niet unlocked hadden...
Maakt mij niet uit, als je hem maar kooptquote:Op woensdag 9 november 2005 16:39 schreef mordradead het volgende:
zal ik hem nou gaan bestellen of niet
net voor de grap toch nog even bij de lokale FRS gevraagt wanneer MK:DS uitkomt, die gast zegt morgen.quote:Op maandag 7 november 2005 19:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
ehm, komt MK:DS toch wel de 11e november uit? ik dacht toch gelezen te hebben dat ie uitgesteld was tot de 25e?
en gaat dat hele WiFi gebeuren dan ook de 11e gelijk werken??
[edit]
nevermind, freerecordshop.nl zal de releasedatum wel niet bijgewerkt hebben, aangezien play.com, gcshop.nl e.d. wel gewoon 25-11 geven als release datum.
quote:Op donderdag 10 november 2005 20:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
net voor de grap toch nog even bij de lokale FRS gevraagt wanneer MK:DS uitkomt, die gast zegt morgen.
Donderdag avond: Part-Timers-Die-Het-Geen-Fuck-Interesseert-Avondquote:Op donderdag 10 november 2005 20:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
net voor de grap toch nog even bij de lokale FRS gevraagt wanneer MK:DS uitkomt, die gast zegt morgen.
quote:What we can tell you, without a doubt, is that Nintendo has done a superb job here. All the stuff fans love about Mario Kart is present and correct, and the new additions - from the new weapons to the online multiplayer mode - enhance the classic formula brilliantly. Even if you've been playing Mario Kart for years, even if you think nothing could surpass the genius of the SNES version, even if you went right off the whole thing after playing Double Dash!! - you're in for a treat.
IS niks om je voor te schamen. De game was absoluut een van de grootste teleurstellingen op de NGC wat mij betreft.quote:
Vanochtend hoor ik ineens iemand die zegt dat Mario Kart al uit was volgens een reclamequote:Op donderdag 10 november 2005 20:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
1up gaf het spel ook al een 9.0 en ze vonden het de beste kart racer ooit.quote:
Wees maar niet bang, gewoon rustig nog rustig 14 daagjes wachtenquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:05 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Vanochtend hoor ik ineens iemand die zegt dat Mario Kart al uit was volgens een reclame
Rare zooi
Zou wel beter zijn als ik hem in ieder geval voor zaterdag heb, ik ga dan een weekendje naar parijs en dan kan ik die DS eindelijk een keer gebruiken waarvoor ik hem heb gekocht, de tochten in een vliegtuig/bus of trein.quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:37 schreef Steeven het volgende:
Hey verhip, Nintendo maakt al reclame op televisie.
@jorizss, ik heb em gereserveerd bij Dimplus.nl, het kan zijn dat je het spel een dag eerder krijgt, maar vaak komt ie gewoon bij je thuis op de 25e dan.
iddquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:07 schreef Tomasso het volgende:
http://ms.nintendo-europe.com/mariokartds/
Ziet er wel tof uit
quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:07 schreef Tomasso het volgende:
http://ms.nintendo-europe.com/mariokartds/
Ziet er wel tof uit
149.99quote:Op zondag 13 november 2005 11:48 schreef MMaRsu het volgende:
die komt op 25 november uit en kost dan 150 euro idd.
dank u dan ga ik hem zeker halen ik wou hem al eerder halen maar dit is wel de perfecte combo 1 van de beste games ooit en en ds voor 150 euroquote:Op zondag 13 november 2005 11:48 schreef MMaRsu het volgende:
die komt op 25 november uit en kost dan 150 euro idd.
quote:The biggest problem with Mario Kart DS is that a 4 player race soon becomes a 2 player race. The players in 3rd and 4th place always drop because they don't want a loss on their record. And the person in 2nd place will drop if they're on their last lap with no chance of catching up. It's pretty pathetic.
Gewoon spelen met mensen uit je friendslist. Krijg je dit soort onzin ook niet.quote:
Dit kan oneerlijke situaties opleveren doordat wirreless verbindingen eerder vatbaar zijn voor connection problemen als besnoerde verbindingen. Je hoeft maar 1 meter te ver van je wifi source te lopen en je bent uit de game.quote:Op zondag 13 november 2005 19:24 schreef __Saviour__ het volgende:
gewoon strafpunten voor quitters invoeren, dat helpt tegen zulke onzin
De stroom van de DS kan niet uitvallenquote:Op zondag 13 november 2005 19:29 schreef Frankeinstein het volgende:
is dan ook wel weer irritant als je ineens moet stoppen met spelen of als de stroom uitvalt..
Als je accu leeg is..quote:Op zondag 13 november 2005 19:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
De stroom van de DS kan niet uitvallen![]()
![]()
![]()
![]()
Tijdens het spelen zul je toch wel gewoon stilzitten. Als Nintendo een goede kwaliteit stick levert, mag je toch wel verwachten dat de verbinding stabiel is.quote:Op zondag 13 november 2005 19:28 schreef BMH het volgende:
Dit kan oneerlijke situaties opleveren doordat wirreless verbindingen eerder vatbaar zijn voor connection problemen als besnoerde verbindingen. Je hoeft maar 1 meter te ver van je wifi source te lopen en je bent uit de game.
Dat is het. Gewoon sticky erin en klaar.quote:Op maandag 14 november 2005 14:02 schreef Intergalactrick het volgende:
Maar als ik het dus goed begrijp.
Ik heb geen draadloze router. Maar de PC staat wel altijd aan. En dan dat stickie in de pc stoppen. Dat is zeker niet voldoende?
Of je koop zo'n geyle Nintendo stickquote:Op maandag 14 november 2005 14:00 schreef BMH het volgende:
Voor de wifiloze mensen hier:
" " " " USB 11 mbs voor 15 euro
Link
Over 11 dagen heb ik een DS met Mario Kart en zo'n stickquote:Op maandag 14 november 2005 14:04 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat is het. Gewoon sticky erin en klaar.
Die is 3x zo duurquote:Op maandag 14 november 2005 16:05 schreef King_of_cubes het volgende:
Of je koop zo'n geyle Nintendo stick
Die is 3x zo duur.quote:Op maandag 14 november 2005 16:53 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Maar hij is wel van Nintendo
1) Niet de final versiequote:Op maandag 14 november 2005 19:05 schreef Glopes het volgende:
Na het spelen van MK:DS op de PU Gameplay moet ik zeggen dat ik wat teleurgesteld bent. Net nu ik er zo naar uitkeek.
Naast de enorme framedrops op sommige momenten was het racen ook veelste beinvloedbaar door pickups en kleine foutjes, niet te vergeten de enorme terugstoot bij een kleine aanraking van een tegenstander. Het hoeft maar net te gebeuren dat er een malloot je raakt bij een afgrond, dat je er in dondert en vervolgens pas 10 seconden later weer op de baan staat.
Nu maar hopen dat de framedrops te maken hadden met een brakke DS, maar ik betwijfel het. Hoop t wel though.
en dat vind ik dus een beetje de omgekeerde wereld. Uit persoonlijk perspectief redeneer ik dat ik een handheld heb voor onderweg. In mijn geval moet mijn DS mij plezieren onderweg dmv een goede single player campagne.quote:Op maandag 14 november 2005 19:17 schreef BMH het volgende:
1UP zei: Constant 60 fps. Ik ben blij.
Kwa moeilijkheidsgraad... Je kunt online spelen
Wat jullie speelden was waarschijnlijk de E305 build. Die al meer dan een half jaar oud is.
E3 demoquote:Op maandag 14 november 2005 19:30 schreef Troy het volgende:
[..]
en dat vind ik dus een beetje de omgekeerde wereld. Uit persoonlijk perspectief redeneer ik dat ik een handheld heb voor onderweg. In mijn geval moet mijn DS mij plezieren onderweg dmv een goede single player campagne.
Mijn eerste indruk van de game is niet geweldig. Als het over de gehele linie zo is vind ik het een beetje een zwakte bod. Ik hoop dat ik mijn mening bij kan stellen na een meer volledige spelervaring (3x een kwartiertje op de PU Gameplay is niet optimaal te nomen.)
Grafisch gezien vond ik het wel erg mooi wat ik zag
HAHAHAquote:Please note: Darwin's original review was removed due to what we consider to be trolling and erroneous information. He was a new recruit who has submitted what we consider quality reviews in the past. A full review will be posted later today. We apologize for the inconvenience.
Alsof je die stick ooit nog ziet. Die duw achterin de PC en klaar.quote:
Ik was niet serieus hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Alsof je die stick ooit nog ziet. Die duw achterin de PC en klaar.
Maar met zo'n router kun je veel meer. Dan kan niet alleen de DS online, maar ook nog andere apparaten. Een PSP bijvoorbeeld.
Op welke CC heb je het spel dan gespeeld? 50 ofzo? Ach anders heb je ook nog mission mode battle mode en shine thief dat je bezig kan houden.quote:Op maandag 14 november 2005 19:11 schreef Troy het volgende:
ik vond em op de pu gameplay ook wat tegenvallen. Het was me niet uitdagend genoeg. ik had het idee dat het veel te makkelijk was waardoor de fun eigelijk snel weg was. Tevens vond ik het erg traag aan doen het racen. Erg jammer. oudere mario kart versies was ik groot fan van
en terecht!quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:22 schreef BMH het volgende:
De laagste review (een 6.0) is verwijderd!
[..]
HAHAHA
Vanaf 70 euro kan je een best wel redelijke router halen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:55 schreef __Saviour__ het volgende:
dan koop ik er eentje met meer megabits ofzo. voor de prijs van zo'n usbstick moet toch wel een redelijke router te krijgen zijn.
hmm, das duurder dan wat ik verwachtte/hoopte.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:56 schreef gamecube_master het volgende:
Vanaf 70 euro kan je een best wel redelijke router halen.
http://www.cq-ef.net/quote:According to WiTendoFi.com, 180,000 players were online today with Mario Kart DS. Today was the official launch of the game and the service, and we can assume that at least 150,00 of those units were sales. Not bad for the first day of sales, then again, we did not expect anything less from Nintendo.
[offtopic]quote:Op woensdag 16 november 2005 16:54 schreef Sickert het volgende:
Nintendo ff mailenquote:Op woensdag 16 november 2005 18:28 schreef Kill_em_all het volgende:
Weet iemand of je met de US versie van mariokart ook tegen de EU versie kan spelen over LAN?
is dat zeker weten 180.000 en niet 180? als mensen nu kijken online zijn er 62 mensen online en staat op 62000quote:Op woensdag 16 november 2005 13:34 schreef mikando18 het volgende:
180.000 mensen waren gister online met Mario Kart DS![]()
[..]
http://www.cq-ef.net/
Ik wil ook![]()
180.000 unique players.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:12 schreef knater het volgende:
[..]
is dat zeker weten 180.000 en niet 180? als mensen nu kijken online zijn er 62 mensen online en staat op 62000
ff nagekeken (http://witendofi.com/cgi-bin/gettopplayers.pl) en is dus 62 spelers, dus gisteren waren er 180 mensen online![]()
da's dus 180, als je nu kijkt op http://witendofi.com/cgi-bin/getplayercount.pl zul je zien dat er ongeveer 70 duizend mensen online moeten zijn. (ook zie je 180.000 aan het begin van het grafiekje)quote:
ow coolquote:Op woensdag 16 november 2005 17:24 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
[offtopic]
Ik battlefielde net met jou
[/offtopic]
quote:[offtopic]
Ik Mario Karte net met jou
[/offtopic]
die zal nog wel niet werken, maar als je mario kart zelf bezit kun je ook zien hoeveel spelers er online zijn, en die stats kloppen welquote:Op woensdag 16 november 2005 21:04 schreef MMaRsu het volgende:
2 players online in heel amerika in Tony Hawk lijkt me stug
|DLO|Solid-Snake. Maar ik wil graag bij de BoF (ik zal dan een nieuw profiel aanmakenquote:Op woensdag 16 november 2005 21:08 schreef Sickert het volgende:
[..]
ow cool
hoe heet je dan met bf2??
Tony Hawk werkt al wel. Staat er nergens "x1000" oid?quote:Op woensdag 16 november 2005 21:35 schreef knater het volgende:
[..]
die zal nog wel niet werken, maar als je mario kart zelf bezit kun je ook zien hoeveel spelers er online zijn, en die stats kloppen wel
wtf ben jij dat?quote:Op woensdag 16 november 2005 21:58 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
|DLO|Solid-Snake. Maar ik wil graag bij de BoF (ik zal dan een nieuw profiel aanmaken)
quote:I just got done playing with a hacker/cheater named "Azen". I think he does something with this connection because before the race begun, we'd sit there for a lil bit while he lags his connection. He'll boost in the beginning of the race and then his guy will disapear from the map never to be seen again. Weird thing was he held onto a banana peel the entire time and eventually he won the race without me even seeing him! I couldn't have been far behind because i never wiped out and i even tried using blue turtle shell but it never hit. i tried to capture this on my web cam but it was pretty hard to do since you needed to see both shots but i think he did some sort of lag trick
Niet dat ik weet. Maar Tony hawk zal nu al wel te koop zijn.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:16 schreef Xrenity het volgende:
Is de game in Europa al ergens gespot?
Morgen heeft bartsmit hem toch al? dat zeiden sommige mensen tenminste.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:16 schreef Xrenity het volgende:
Is de game in Europa al ergens gespot?
* Fliepke wacht dus nog even geduldig af of dat netwerk wel zo stabiel isquote:Op donderdag 17 november 2005 13:03 schreef mikando18 het volgende:
Is er al wat cheaten gaande in MK?
[..]
Stelletje klootzakken, ik wil hem nu spelenquote:Op donderdag 17 november 2005 13:50 schreef Sickert het volgende:
hij zal er heus wel al zijn in nederland
alleen hij mag pas vanaf de 25e verkocht worden
cd-wow waar ik hem besteld heb stuurde een mailtje met de nadruk dat ik m pas vanaf de 25e kan verwachten en geen dag eerder
Ik dacht dat dat 95 euro was......quote:Op donderdag 17 november 2005 13:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Maar Tony hawk zal nu al wel te koop zijn.
Vanochtend ben ik met mijn slaperige kop door rood gereden.. 45 euro boete. Lees: 45 euro aan Mariokart-geld-boete.
![]()
met de auto welquote:Op donderdag 17 november 2005 14:02 schreef joriszss het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat 95 euro was......
Karten zit er idd nu niet in.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:20 schreef Sickert het volgende:
[..]
met de auto wel
ik geloof dat BMH fietst
dat suxort! moest je m meteen betalen dan?quote:
Het netwerk zal best stabiel zijn maar als iemand zijn eigen verbinding expres laat laggen dan kan nintendo daar weinig aan doen.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:51 schreef Fliepke het volgende:
[..]
* Fliepke wacht dus nog even geduldig af of dat netwerk wel zo stabiel is
Op dergelijke grapjes had het netwerk dus allang voorbereid kunnen zijn, dat verwerk je in je architectuur.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:06 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Het netwerk zal best stabiel zijn maar als iemand zijn eigen verbinding expres laat laggen dan kan nintendo daar weinig aan doen.
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:39 schreef basalphenaar het volgende:
Als iemand de game eerder in de winkel ziet liggen (morgen bijvoorbeeld), meld het dan asjeblieftttttt!
Dat is niet de architectuur maar het ontwerp. Of je moet bedoelen dat er een architectuurprincipe bestaat als "Het zal niet mogelijk zijn om te cheaten door fouten in het netwerk".quote:Op donderdag 17 november 2005 15:11 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Op dergelijke grapjes had het netwerk dus allang voorbereid kunnen zijn, dat verwerk je in je architectuur.
"Het zal niet mogelijk zijn om het spel voort te zetten als een gebruiker een ping heeft hoger dan X of last heeft van X procent packetloss."quote:Op donderdag 17 november 2005 16:32 schreef Lexie het volgende:
[..]
Dat is niet de architectuur maar het ontwerp. Of je moet bedoelen dat er een architectuurprincipe bestaat als "Het zal niet mogelijk zijn om te cheaten door fouten in het netwerk".
Ja, dat is dus een regel en die hoort meer thuis in het ontwerpquote:Op donderdag 17 november 2005 16:37 schreef Fliepke het volgende:
[..]
"Het zal niet mogelijk zijn om het spel voort te zetten als een gebruiker een ping heeft hoger dan X of last heeft van X procent packetloss."
Fucking boeiend ook allemaal.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:40 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ja, dat is dus een regel en die hoort meer thuis in het ontwerp.
Ik loop zaterdag voor de zekerheid even bij nedgame in Apeldoorn naar binnen. ze beweren op de site nog steeds dat MKDS de 18 in de winkel ligt.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:39 schreef basalphenaar het volgende:
Als iemand de game eerder in de winkel ziet liggen (morgen bijvoorbeeld), meld het dan asjeblieftttttt!
quote:Op donderdag 17 november 2005 16:10 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ík ga morgen sowieso langs de plaatselijke speelgoedboer.
Hou me op de hoogtequote:Op donderdag 17 november 2005 17:04 schreef kareltje_de_grote het volgende:
w
[..]
Ik loop zaterdag voor de zekerheid even bij nedgame in Apeldoorn naar binnen. ze beweren op de site nog steeds dat MKDS de 18 in de winkel ligt.
Misschien dat ze eerst wouden zien hoe het in de praktijk zou gaan? Als je op ping gaat selecteren leg je jezelf kwa tegenstanders toch aardig wat beperkingen op. Dit is toch ook iets wat nintendo zo kan aanpassen neem ik aan dus als t echt erg word zullen ze er wel wat aan doen.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:40 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Fucking boeiend ook allemaal.
Feit blijft dat nintendo hier rekening mee had moeten houden.
Het is niet alleen op ping, maar dit soort praktijken kun je gewoon makkelijk voorkomenquote:Op donderdag 17 november 2005 19:11 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Misschien dat ze eerst wouden zien hoe het in de praktijk zou gaan? Als je op ping gaat selecteren leg je jezelf kwa tegenstanders toch aardig wat beperkingen op. Dit is toch ook iets wat nintendo zo kan aanpassen neem ik aan dus als t echt erg word zullen ze er wel wat aan doen.
Woensdagquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:42 schreef gamecube_master het volgende:
Ben net langs de Media Markt geweest en nog geen Mario Kart gezien
Dus dat wordt volgende week dus
vrijdag toch?quote:
Nieuwe spellen liggen meestal op woensdag al in de winkelquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:33 schreef __Saviour__ het volgende:
dat is het de 23e. hij komt toch pas vrijdag?
Er hing dus zo'n mario kart DS uitsteekseltje bij de plaatselijke speelgoedboer dus ik vragen aan die trien achter de kassa.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:23 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Er hing dus zo'n mario kart DS uitsteekseltje bij de plaatselijke speelgoedboer dus ik vragen aan die trien achter de kassa.
Ik: "Hebben jullie mario kart DS al?"
Zij: "Ja, duikt onder de kassa"
Ik: "*pakt enthousiast portomonnee"
Zij: "nee, maar wel mario soccer":
Ik: ""
quote:Uw bestelling is als volgt opgenomen:
Naam: Platform: Aantal: Prijs: Subtotaal:
Mario Kart Nintendo DS 1 ¤ 36,50 ¤ 36,50
Standaard verzending ¤ 2,00
Totaal (incl. 19% BTW) ¤ 38,50
Het is een schandequote:Op vrijdag 18 november 2005 16:48 schreef Tware het volgende:
Ik heb m al zien liggen bij The Entertainer in zwolle![]()
Helaas alleen nog geen geld![]()
Hoeveel koste die daar? Misschien morgen maar is een bezoekje brengenquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:48 schreef Tware het volgende:
Import?quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:48 schreef Tware het volgende:
Dat was dus bij mijn Bart smit ook het geval.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:10 schreef Cheiron het volgende:
Ik was vandaag bij de FRS in Amsterdam Noord (voor mn witte gamecube) en daar stond een vierkante ad van MarioKart met "OUT NOW". Helaas bleek de advertentie ietwat prematuur te zijn
Enschede, groningen ?quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:09 schreef basalphenaar het volgende:
Heb net een mailtje naar Nedgame gestuurd om te vragen of ze hem al hadden, dat bleek zo te zijn maar het is wel de Amerikaanse versie. Ze zeiden dat ze niet zeker wisten of die netwerkproblemen gaf in Europa. Ik hoorde dat dit niet zo was, kan ik hem dan gewoon kopen, en is ie dan ook compatible met de Europese versies om te multiplayeren, en ook met de Nintendo Wi-Fi Connection?
Ja, de ander speelt dat (verplicht) met shy-guy.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:11 schreef __Saviour__ het volgende:
heeft de game singlecard-multiplay?
En 100 cc.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:34 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ja, de ander speelt dat (verplicht) met shy-guy.
Ah super! Waarschijnlijk import? Kan je met import hier gewoon in Nederland multiplayer spelen? Zo ja, dan heb ik m morgen in m'n handenquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:48 schreef Tware het volgende:
Dat was bij mijn gamesshop ook. Hij had het net neergehangen en ik vroeg het even voor mijn vriendin en hij: "Oh kut, hier was ik dus al bang voor. Ik stond er pas net bij stil, je bent de eerste die het vraagt en ik ben bang dat ik die vraag nog heel vaak ga krijgen de komende paar dagenquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:10 schreef Cheiron het volgende:
Ik was vandaag bij de FRS in Amsterdam Noord (voor mn witte gamecube) en daar stond een vierkante ad van MarioKart met "OUT NOW". Helaas bleek de advertentie ietwat prematuur te zijn
Ik heb gewoon via de website gemaild, dus hij is in ieder geval te krijgen via de website, maar ik denk dat hij ook wel gewoon in al hun winkels te krijgen is.quote:
Hoebedoel jequote:Op zaterdag 19 november 2005 10:04 schreef BMH het volgende:
Ik heb Mariokart over 1 uur binnen!
Mariokart >> boete betalen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:05 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hoebedoel je
Heb je alweer geld voor Mario Kart DS![]()
Ohwjah, dus je gaat eerst mariokart halen, en dan je boete doenquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Mariokart >> boete betalen.
Nedgame heeft mijn exemplaar (USA) achter de bali gelegd.
Boete komt toch pas over 3 weken in me brievenbus. Dan heb ik nog 3 maand om te betalenquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ohwjah, dus je gaat eerst mariokart halen, en dan je boete doen![]()
Ik vond het al zo sneu voor je als je je MKDS geld moest uitgeven aan de politiequote:Op zaterdag 19 november 2005 10:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Boete komt toch pas over 3 weken in me brievenbus. Dan heb ik nog 3 maand om te betalen![]()
Nog even wachten. Nog een uurtje of zo.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:15 schreef Timminater het volgende:
al iemand een friends code om tegen te spelen ???
ik ben van de patij voor een wedstrijdje
isgoed hoor, ik heb mijn eerste online overwinning al behaald, eerste potje dat ik speeldequote:Op zaterdag 19 november 2005 10:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Nog even wachten. Nog een uurtje of zo.
Je gaat niet via een site online. Je kunt je stats laten reggen via de site.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:22 schreef RaymanNL het volgende:
Maar, jullie gaan nu via de USA site online ofzo?
OK, maar moet je geen account registreren ofzo, die je koppelt aan je nummerquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Je gaat niet via een site online. Je kunt je stats laten reggen via de site.
Hmm...quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Je gaat niet via een site online. Je kunt je stats laten reggen via de site.
Ik heb hem gereserveert, dus ik heb hem iig volgende week vrijdagquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:54 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Net even gebeld naar nedgame in Apeldoorn, issie alweer uitverkocht.
volgens mij welquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:28 schreef basalphenaar het volgende:
Als ik Mario Kart DS bij CD-WOW pre-order, wordt hij dan bezorgd op de 25e?
Vertel meerquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:17 schreef BMH het volgende:
PRACHTIG!
Ik ben bang dat de eerste baan die ik ga spelen Baby Park wordquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:20 schreef Steeven het volgende:
[..]
Vertel meer! Ik neem aan dat je de SNES, N64 en NGC ook veel gespeeld hebt? (voor een fijner oordeel)
quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:44 schreef BMH het volgende:
Wifi: Bij Mariokart Ds krijg je een speciaal wifi connection boekje die je helpt bij enige problemen die je kunt ondervinden bij het aangaan van een verbinding. Ik zelf gebruik een linksys router die 5 sterren ontving van Nintendo. Maar omdat mijn router mac addressen blokkeert moest ik eerst het mac-address van mijn DS invullen in me router. Het mac address staat gewoon simpel bij wifi settings, dus dit was 1 mintje werk.
Ik ben direct naar nintendowifi.com geweest en heb mijn nintendo.com account gelinkt aan mijn mariokart game. Dit ging doormiddel van mijn Nintendo wifi address (heel simpel te vinden in Mariokart). Nu volgt de nintendo wifi site ook nog een mijn stats. Appeltje eitje dus.
Als je snel een potje over wifi wilt spelen raad ik regional play aan. Na het selecteren van deze modus duurt het c.a. anderhalve minuut voor je met 3 andere spelers in het spel zit.
Firmware update voor je router misschien, niet voor mk.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:13 schreef _Supreme het volgende:
Ik heb een netgear Router, die werd niet echt aangeraden door nintendo.
Is het slim om mariokart toch te kopen, als ik echt online wil? Kan het zijn dat er binnenkort een firmware update volgt ofzo?
Volgens mij krijg je 'm dan toch niet op de releasedatum, ik heb een mailtje gestuurd naar CD-WOW en ik kreeg dit bericht terug:quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:22 schreef Sickert het volgende:
[..]
volgens mij wel
ik heb m daar ook besteld
quote:Hi
Thanks for your e-mail message.
Pre-releases are dispatched within 24 hours of the release date shown on the
website.(25.11.2005)
The majority of orders arrive well within a week, although we kindly ask all
of our customers in Netherlands to allow up to 7 working days for an order
to be delivered from the date of dispatch.
If you have any further questions then please do not hesitate to get back to
us.
Kind regards
Ersin
www.cd-wow.com
ik kreeg vandaag dezequote:Op zondag 20 november 2005 13:56 schreef basalphenaar het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je 'm dan toch niet op de releasedatum, ik heb een mailtje gestuurd naar CD-WOW en ik kreeg dit bericht terug:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |