Errug vervelend!!!quote:Er is sprake van een vaginistische reactie als bij pogingen om geslachtsgemeenschap te hebben de spieren rondom de vagina zich samenknijpen, zonder dat de vrouw dit zelf wil. Gemeenschap is hierdoor niet mogelijk of alleen met veel moeite en pijn. Het spannen van de bekkenbodemspieren gebeurt soms al voor er iets (bv. penis, tampon of speculum) in de buurt van de vagina komt. Vrouwen die vaginistisch reageren denken vaak dat ze ‘te nauw’ zijn. Dit is echter bijna nooit het geval. Het nauwe gevoel wordt veroorzaakt door een verhoogde spanning van de bekkenbodemspieren.
dat schoot ook door mijn hoofd...maar 'went' de vagina dan aan de aanwezigheid van 'iets'???quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:16 schreef Nuek het volgende:
En een vibrator kopen en jezelf ontdekken zou ook kunnen helpen volgens medici. Succes!
quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:17 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
dat schoot ook door mijn hoofd...maar 'went' de vagina dan aan de aanwezigheid van 'iets'???
Het probleem is, als ik een tampon al niet naar binnen krijg dan zal een vibrator al helemaal niet lukken!quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:16 schreef Nuek het volgende:
En een vibrator kopen en jezelf ontdekken zou ook kunnen helpen volgens medici. Succes!
Je kunt meer doen met een vibrator dan em alleen maar ergens in douwen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:19 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Het probleem is, als ik een tampon al niet naar binnen krijg dan zal een vibrator al helemaal niet lukken!![]()
nogmaals, heb je je huistarts al gevraagd?quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:19 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Het probleem is, als ik een tampon al niet naar binnen krijg dan zal een vibrator al helemaal niet lukken!![]()
Topic gaat te snel... dus maar ff quotten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:18 schreef RiDo78 het volgende:
Er staat hier al een topic van ergens...
Genoeg leesvoer
Volgens mij begreep je totaal niet wat ik er mee bedoeldequote:
ik begreep je wel, maar zij reageert er niet op...haar vagina reageert...quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:22 schreef Nuek het volgende:
[..]
Volgens mij begreep je totaal niet wat ik er mee bedoelde![]()
Oefenen maakt deel uit van het probleem op lossen.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:22 schreef JohnDDD het volgende:
Shit ik las veganisme. Nou, dan ben ik weer weg uit dit topic.
De vagina, in tegenstelling tot de eikel van een man, beschikt niet over een denkvermogen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:23 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
ik begreep je wel, maar zij reageert er niet op...haar vagina reageert...
zij hoeft dus niet te wennen, dr vagina...
Ik geloof dat het in mijn geval al duidelijk was dat dát dus niet helpt!quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:22 schreef MouseOver het volgende:
Je hebt vaginisme en vaginisme. Het kan soms helpen om je gewoon eerst eens flink te laten vollopen, dan ontspan je vanzelf wel.
Als je het zelf allemaal al weet dan is er vast niets meer aan te doen. Ga eens een afspraak maken met een dokter.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:25 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Ik geloof dat het in mijn geval al duidelijk was dat dát dus niet helpt!![]()
ben je r zo 1???quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:24 schreef Nuek het volgende:
[..]
De vagina, in tegenstelling tot de eikel van een man, beschikt niet over een denkvermogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |