En als je nou wikipedia bezoekt, en daar de link naar de wiki nintendo pagina volgt, zie je ook de tekensquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb een handdoekje van Nintendo (was ik ff vergeten) en daar staan dezelfde drie logo's op als de eerste drie van de header van de JPN NIntendo site... Ik denk dus dat die het zijn
quote:Op woensdag 14 september 2005 13:57 schreef philipnorth het volgende:
[..]
En als je nou wikipedia bezoekt, en daar de link naar de wiki nintendo pagina volgt, zie je ook de tekens
Ga je de tekens als tattoo nemen?
De betekenis erachter is iig ook wel goed
Grof vertaald naar engels:
“the place where we
leave it up to the gods and do the best we can”,
Nee, dat boek zoek ik ook nog steedsquote:Op woensdag 14 september 2005 14:40 schreef philipnorth het volgende:
T schijnt wel dat de meest gebruikte vertaling iets inhoudt als: do the best we can.
en graag gedaan.![]()
Heb jij trouwens dat Game Over boek? Over Nintendo?
Kan m bij geen een nl'se online boekhandel vinden
Maar eens bij lokale shop checken op isbn.
Boek?quote:Op woensdag 14 september 2005 14:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, dat boek zoek ik ook nog steedsMocht je het isbn nummer hebben, feel free om het hier te posten
quote:Japan Daily Sales - 14/09
De dagelijkse verkopen uit Japan. Wat voor een invloed had de launch van de Game Boy micro op de charts?
Gisteren was de succesvolle launch van Game Boy Micro wat gelijk voor een boost in de GBA-game verkopen heeft gezorgd. Vandaag gingen er maarliefst 3 GBA spellen als beste over de toonbank. Het was voor Nintendo sowieso een top dag, de gehele top 5 bestaat namelijk uit spellen gemaakt, ontwikkeld en/of uitgegeven door Nintendo.
1. GBA - Famicon mini Super Mario Brothers
2. GBA - Dr. Mario and Panel de Pon
3. GBA - Mario Tennis Advance
4. NDS - Takashi Tohoku University Brain Training
5. NDS - Gentle Brain Exercises
6. PS2 - World Soccer Winning Eleven 9
7. NDS - JUMP SUPER STARS
8. PS2 - Tales of Legendia
9. PS2 - Gundam Generations Seed Destiny C.E.
10. PS2 - Fighting for One Piece
11. PS2 - Kingdom Hearts Final Mix (Ultimate Hits)
12. GBA - Mushiking
13. GBA - Super Mario Advance 4
14. PS2 - Simple 2000 Series 81: Terra Defence Force 2
15. PSP - Bleach: Heat the Soul 2
16. PS2 - Naruto: Uzumaki Ninden
17. NDS - Nintendogs Chihuahua and Friends
18. PS2 - Final Fantasy X (Ultimate Hits)
19. PS2 - Winning Post 7
20. PS2 - Kingdom Hearts (Ultimate Hits)
En Nintendo handdoekquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb een handdoekje van Nintendo (was ik ff vergeten) en daar staan dezelfde drie logo's op als de eerste drie van de header van de JPN NIntendo site... Ik denk dus dat die het zijn
Ik hoop het, maar ik denk niet dat je speltypes kunt patenterenquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:00 schreef King_of_cubes het volgende:
Zou Nintendo Sony hierom kunnen aanklagen?
Toch wel mario en luigi, ze zien er precies hetzelfde uit met snor en al.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:06 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ik denk niet dat je speltypes kunt patenteren
Ja.quote:Op zondag 18 september 2005 19:39 schreef Cerbie het volgende:
Ruzbeh, was je nog bezig met een avatar?
Anders ga ik zelf ook aan de slag
Serieus? Vette bakquote:Op zondag 18 september 2005 22:44 schreef Ruzbeh het volgende:
Dit ding is van Miyamoto man:
[afbeelding]
Ik dacht echt eerst dat het een grapje was.
Dat ding is veel te duur om van een neger te zijn.quote:Op maandag 19 september 2005 00:05 schreef Ruzbeh het volgende:
Jaja, vette bak. Als dat ding van een 1 of andere neger was, was het natuurlijk een boutding.
quote:Op maandag 19 september 2005 00:09 schreef Steeven het volgende:
[..]
Dat ding is veel te duur om van een neger te zijn.
quote:
Die gast ging toch met de fiets naar zijn werk? Misschien haalt ie hier de boodschappen inquote:Op zondag 18 september 2005 22:44 schreef Ruzbeh het volgende:
[afbeelding]
Lol, ja vroeger misschien ofzo... Hij heeft in ieder geval ook een auto.quote:Op maandag 19 september 2005 00:48 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Die gast ging toch met de fiets naar zijn werk?
Dat plaatje komt van Bungiequote:Op zondag 18 september 2005 22:44 schreef Ruzbeh het volgende:
[afbeelding]
Alleen voor Nintendogirlsquote:Op maandag 19 september 2005 09:27 schreef HomerJ het volgende:
Ik ben geen nintendo fanboy, toch heb ik redelijk wat nintendo-consoles/handheld. Mag ik hier ook komen?
Vooruitquote:Op maandag 19 september 2005 09:27 schreef HomerJ het volgende:
Ik ben geen nintendo fanboy, toch heb ik redelijk wat nintendo-consoles/handheld. Mag ik hier ook komen?
Achteruit vooruit achteruit vooruit. Deur open, spugen, instappen, wegrijden. Zal hem leren geen nintendo fanboy te zijn.quote:
Hij is ook wel een Nintendo fanboy, hij weet het alleen nog nietquote:Op maandag 19 september 2005 11:20 schreef speknek het volgende:
[..]
Achteruit vooruit achteruit vooruit. Deur open, spugen, instappen, wegrijden. Zal hem leren geen nintendo fanboy te zijn.
we zijn het stiekem allemaalquote:Op maandag 19 september 2005 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij is ook wel een Nintendo fanboy, hij weet het alleen nog niet
quote:Op zondag 18 september 2005 23:33 schreef Ruzbeh het volgende:
Cerbie je avatar is klaar:
[afbeelding]Alsjeblieft!
M'n ogen wat doe jequote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:39 schreef Tomasso het volgende:
1981
· Ontwikkeling en distributie van de coin-up videogame "Donkey Kong." Deze videogame wordt al snel het best verkopende coin-up spel in de industrie.
Wat moet je met zoveel Pokemon gamesquote:Op donderdag 22 september 2005 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben toch wel blij met dit topicNU kan ik gewoon dit plaatje hier kwijt:
[afbeelding]
Waar had ik het anders moeten plaatsen? DS topic? GBA topic? Micro topic?
Geen ideequote:Op donderdag 22 september 2005 13:50 schreef Roi het volgende:
[..]
Wat moet je met zoveel Pokemon games?
*Stil*quote:Op woensdag 21 september 2005 00:09 schreef Ruzbeh het volgende:
Nu het topique toch bijna dood is.
Waarom gaat niemand hier vertellen waarom hij of zij een Nintendo fan is?
Wtf? Je kan toch ook voor de lol gaan?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Binding met een game-media, anders krijg je geen kaarten.
Volgens mij niet...quote:Op donderdag 22 september 2005 23:45 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wtf? Je kan toch ook voor de lol gaan?
http://games.fok.nl/index.phpquote:Op donderdag 22 september 2005 23:48 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoezo kan jij dan wel gaan?
Geen idee hoe het precies werktquote:Op donderdag 22 september 2005 23:52 schreef Ruzbeh het volgende:
Als ik even een gamesite begin mag ik wel mee zeker?Of ik word even lid van de crew maar dat zit er volgens mij niet in!
nope, 't is geen auto-rai ofzo!quote:Op donderdag 22 september 2005 23:45 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wtf? Je kan toch ook voor de lol gaan?
quote:Console Aantal
GB Micro 170.306
Nintendo DS 72.167
PSP 70.152
PS2 24.396
GBA SP 11.147
GameCube 1.882
GBA 624
Xbox 109
Dat wist je toch wel?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:53 schreef Ruzbeh het volgende:
Is the show open to the public?
No, E3 is not open to the public. E3 is a trade event and only professionals from the industry will be allowed to attend. Individuals who are not able to document their direct and current professional affiliation to the interactive entertainment industry are not qualified to attend E3. All E3 attendees are required to show government-issued photo I.D. (such as a driver's license or passport) upon request.
WTF.
Oh well.
WE voor de PSP heeft de hardware sales wel geboost.quote:Op vrijdag 23 september 2005 07:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Japan is gek geworden:
[..]Weet je hoeveel handhelds dat zijn? En weet je hoeveel meer Nintendo verkoopt dan M$ daar?
![]()
Laten we gewoon alle hardware verkopen vergeten en alleen maar naar Japan kijken
FFVII:AC, Witte PSP en WE9 waren nog niet genoeg om meer verkopen dan de DS te krijgen... Dat is gewoon ziekquote:Op vrijdag 23 september 2005 07:32 schreef BMH het volgende:
[..]
WE voor de PSP heeft de hardware sales wel geboost.
Ac is ook een kutfilm. Waarschijnlijk vinden de FFVII fans hem super, maar ik vond de film verschrikkelijk. Geen verhaal, geen character opbouw, geen introductie van de 15+ characters die eeneens verschijnen en helemaal geen zak uitvoeren, voorspelbaar plot, onvolgbare vechtscenes en een climax die best wel anticlimaxtisch is.quote:Op vrijdag 23 september 2005 07:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
FFVII:AC, Witte PSP en WE9 waren nog niet genoeg om meer verkopen dan de DS te krijgen... Dat is gewoon ziek
ziet er goed uitquote:Op donderdag 22 september 2005 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben toch wel blij met dit topicNU kan ik gewoon dit plaatje hier kwijt:
[afbeelding]
Waar had ik het anders moeten plaatsen? DS topic? GBA topic? Micro topic?
Nintendoquote:
Tof, net geupdate, Nintendogs voor 6000 sterren, maarjah, die game heb ik alquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nintendo
Maar wanneer updaten ze die sterren catalogus een keer
de laatste keer was op 1 juli![]()
OMGquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze mogen een voorbeeld nemen aan Japan, die sterrencatalogus is fantastisch. Gouden Mario beeldjes bijvoorbeeld
Japan krijgt sowieso altijd de leukste goodies. Wij Europeanen mogen die dan weer voor een godsvermogen gaan kopen op eBay.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze mogen een voorbeeld nemen aan Japan, die sterrencatalogus is fantastisch. Gouden Mario beeldjes bijvoorbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |