Ja.quote:Op zondag 18 september 2005 19:39 schreef Cerbie het volgende:
Ruzbeh, was je nog bezig met een avatar?
Anders ga ik zelf ook aan de slag
Serieus? Vette bakquote:Op zondag 18 september 2005 22:44 schreef Ruzbeh het volgende:
Dit ding is van Miyamoto man:
[afbeelding]
Ik dacht echt eerst dat het een grapje was.
Dat ding is veel te duur om van een neger te zijn.quote:Op maandag 19 september 2005 00:05 schreef Ruzbeh het volgende:
Jaja, vette bak. Als dat ding van een 1 of andere neger was, was het natuurlijk een boutding.
quote:Op maandag 19 september 2005 00:09 schreef Steeven het volgende:
[..]
Dat ding is veel te duur om van een neger te zijn.
quote:
Die gast ging toch met de fiets naar zijn werk? Misschien haalt ie hier de boodschappen inquote:Op zondag 18 september 2005 22:44 schreef Ruzbeh het volgende:
[afbeelding]
Lol, ja vroeger misschien ofzo... Hij heeft in ieder geval ook een auto.quote:Op maandag 19 september 2005 00:48 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Die gast ging toch met de fiets naar zijn werk?
Dat plaatje komt van Bungiequote:Op zondag 18 september 2005 22:44 schreef Ruzbeh het volgende:
[afbeelding]
Alleen voor Nintendogirlsquote:Op maandag 19 september 2005 09:27 schreef HomerJ het volgende:
Ik ben geen nintendo fanboy, toch heb ik redelijk wat nintendo-consoles/handheld. Mag ik hier ook komen?
Vooruitquote:Op maandag 19 september 2005 09:27 schreef HomerJ het volgende:
Ik ben geen nintendo fanboy, toch heb ik redelijk wat nintendo-consoles/handheld. Mag ik hier ook komen?
Achteruit vooruit achteruit vooruit. Deur open, spugen, instappen, wegrijden. Zal hem leren geen nintendo fanboy te zijn.quote:
Hij is ook wel een Nintendo fanboy, hij weet het alleen nog nietquote:Op maandag 19 september 2005 11:20 schreef speknek het volgende:
[..]
Achteruit vooruit achteruit vooruit. Deur open, spugen, instappen, wegrijden. Zal hem leren geen nintendo fanboy te zijn.
we zijn het stiekem allemaalquote:Op maandag 19 september 2005 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij is ook wel een Nintendo fanboy, hij weet het alleen nog niet
quote:Op zondag 18 september 2005 23:33 schreef Ruzbeh het volgende:
Cerbie je avatar is klaar:
[afbeelding]Alsjeblieft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |