Nummer 2!!!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:01 schreef renz0r het volgende:
Tyfus!!!
Leek wel blikseminslag hier een paar meter vandaan!!! Ramen shaken als de nete, en apparatuur in mn kamer kraken, is hier nu echt freaky
Ff kijken of er iets verrot is buiten!!![]()
![]()
(via raam)
Edit je bericht dan even, anders raken deze topics zo snel volquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:05 schreef renz0r het volgende:
[..]
Nummer 2!!!!
Kasten, bed, tv, alles trillen, nog nooit meegemaak!
Nu houd ik jullie ook ff op de hoogte
Ze slapenquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:06 schreef renz0r het volgende:
Yvonne, kan me niet voorstellen dat Brechtje en de crew hier doorheen kan maffen.
Morgen een tuinfeessie bij jullie in de buurt (paar straten verder). Beter blijft het droogquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze slapen
Ik ben de enige die wakker geonweerd is
Met het weer van hier nu maakt moeder natuur je wel wakkerquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oooh dat heb ik ook hoor, vooal als ik op vakantie ben
5 jaar terug, lekker op vakantie.
Lekker naar het strand geweest enzo, en later op de avond kom je dood op weer op de camping aan....
Ik ging ook gelijk maar slapen.
Volgende ochtend werdt ik weer wakker, en toen kwam mijn moeder met een vraag van: Heb jij vanacht niks van die onweer gehoort.
En dan ik zo van: huh![]()
![]()
![]()
![]()
Moest nogal behoorlijk heftig zijn geweest, maar ik heb niks gehoort, ik kan zo door alles heen slapen.
Ik heb vaak tegen mijn moeder gezegt van: Als het onweert, maak me dan even wakker, mja dat doet ze dus nietgrom
![]()
Maar mooi dat het was! Ik ben ervoor naar buiten gegaan, inslagen om de minuut! Heb nog nooit zo'n actieve bui meegemaaktquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:12 schreef yvonne het volgende:
Hier neemt het geweld af, nog wel flitsen, maar het ergste is voorbij, het zit nu bij jou renz0r.
Ja zit wel goed met mijn moederquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:11 schreef Take_A_Picture het volgende:
Lol die denkt, 'ach, ik laat hem lekker slapen, hij heeft z'n rust nodig'.... moeders he
Dat weet ik zonet nog nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:12 schreef renz0r het volgende:
[..]
Met het weer van hier nu maakt moeder natuur je wel wakker![]()
![]()
Net een 3de inslag voor mn gevoel. Het rommelt en flitst nog veel. Soms een harde klap maar overwegend zachte á normale klappen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:12 schreef yvonne het volgende:
Hier neemt het geweld af, nog wel flitsen, maar het ergste is voorbij, het zit nu bij jou renz0r.
Klopt, dit is een van de mooiste buien ever!!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:14 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Maar mooi dat het was! Ik ben ervoor naar buiten gegaan, inslagen om de minuut! Heb nog nooit zo'n actieve bui meegemaakt
Yep, ik hou van de natuurquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:15 schreef Take_A_Picture het volgende:
Je bent naar buiten gegaan terwijl het zo dichtbij was?
We hebben eindelijk eens mazzelquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:16 schreef renz0r het volgende:
Cool, een papendrechter, dordtenaar en een zwijndrechter in dit topic. Alle drie zitten we er midden in
TV doet het nog, alleen wel iets slechter beeld.
Dit wat we nu hebben meegemaakt gaan we zeker voorlopig niet meer zien. Ik durf zo te zeggen dat dit geweld jaaaarem niet is geweest. Zo extreem als nu is echt zelden.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klopt, dit is een van de mooiste buien ever!!!
Met recht natuurgeweld!
Stomste wat je kunt doen, tijdens zo'n bui naar buiten gaanquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:14 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Maar mooi dat het was! Ik ben ervoor naar buiten gegaan, inslagen om de minuut! Heb nog nooit zo'n actieve bui meegemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |