Ik vroeg 't net effe aan m'n broertje en volgens hem zijn de seizoenskaarten van ons ook voor rij 9 ergens rond stoel nr. 80.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:56 schreef HAL9000S het volgende:
GG rij 9 stoel 93.
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Van Diemen heeft zijn kaak gebroken, zal dus wel even out zijn...
Matt Herben heeft de laatste tijd een andere plaats...naast de neger met de Unox muts!quote:Op maandag 16 januari 2006 19:19 schreef Vandalist het volgende:
Joh hij zit langs Matt Herben!!!
www.vi.nlquote:RKC raakt Hoogendorp kwijt aan Wolfsburg
23/1/2006 21:01
EXCLUSIEF - Rick Hoogendorp gaat aan een tweede buitenlands avontuur beginnen. De clubtopscorer van RKC Waalwijk verhuist per direct naar VfL Wolfsburg, dat 2,5 miljoen euro betaalt.
Hoogendorp had nog een contract tot de zomer van 2007 in Brabant. In zeven seizoenen RKC kwam hij tot 86 eredivisiedoelpunten maar niet tot een transfer naar een grote club.
De 31-jarige aanvaller was in het seizoen 1999/00 een halfjaar actief voor Celta de Vigo. In Spanje speelde hij zeven competitieduels zonder te scoren.
Ook RKC-supporter, Intx?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:53 schreef Intxaurraga het volgende:
Per direct? Nondeju.
Maar hij komt wel weer terug. Hopelijk.
Al voor vele jaren. De letters RKC hebben dan ook sinds ik internet heb mijn mailadres gesierd. Totdat ik iets zakelijkers zochtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:41 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ook RKC-supporter, Intx?
Of was bovenstaande gewoon een post van een liefhebber van voetbal in het algemeen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |