abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30460393
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 18:46 schreef Droopie het volgende:
Purple Heart 2x

en geen idee hoe

je moet 20 keer doodgaan achter elkaar en dan 5 mensen killen, toch???
dat zal t wel zijn ja, ik voer regelmatig kamikaze vluchten uit dus ik moet wel eens iemand raken
heb je nog tips of wat\
"Religion is simply a parasite on a much older moral sense"
pi_30461782
wanneer kun je nou eindelijk je naam veranderen, heb op een of andere reden echt een k*t hekel aan mn nick...
pi_30461867
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 18:57 schreef Razz_Gul het volgende:

[..]

dat zal t wel zijn ja, ik voer regelmatig kamikaze vluchten uit dus ik moet wel eens iemand raken
heb je nog tips of wat\
Beste tip: join xfire en teamspeak
Tweede tip: http://www.nlboy.nl/bf2_guide.pdf
Hell To The Liars
pi_30461967
...tijd voor actie
pi_30462498
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 17:53 schreef Disorder het volgende:
Hoe werkt die battlefield recorder nou eigenlijk? Ik speel altijd op servers die dat aan hebben staan, maar ik zie nergens een optie om een vette replay te bekijken.
Ik heb het nu dus gevonden, in Community, maar ik kan geen enkele file downloaden. Werkt goed man.
  zaterdag 10 september 2005 @ 20:28:31 #56
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_30463403
Kleine mededeling van huishoudelijke aard.

In verband met wat werkzaamheden aan de server waar TS op draait heb ik de gehele TS server nu tijdelijk verhuist naar een andere server. Een back-up van de TS draait ondertussen al.

De nieuwe (tijdelijke) TS server is nu te vinden op 85.92.128.91:8767

Zodra de server weer terug gaat kunnen jullie dit hier lezen.
pi_30466036
Kleine vraag van huishoudelijk aard erbij:

Met hoeveel gasten gaan jullie morgen naar Rotterdam om e.e.a. kort te sluiten inzake die LAN party.
pi_30467007
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 19:58 schreef Disorder het volgende:

[..]

Ik heb het nu dus gevonden, in Community, maar ik kan geen enkele file downloaden. Werkt goed man.
9 Van de 10 servers met de battlerecorder aan hebben 'em niet goed ingesteld. (foutje van EA)

Met ASE kan je wel zoeken naar werkende battlerecorder servers, met de ingame browser is het altijd maar afwachten of 'ie het wel of niet doet.
pi_30468122
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 17:49 schreef BMH het volgende:

[..]

Druk druk druk... Zo zou ik het niet willen noemen. Ik dig die apparatsjikke richting die de clan neemt niet echt. Veel te geëxalteerd imo

Hoe dan ook.
Zondag 18 September Clanwar!
[..]

- Als je wilt spelen kun je HIER opgeven.
- Als je jezelf hebt opgegeven, maar niet meer kunt, moet je dit maximaal 24 uur voor de war melden bij mij (e-mail= uw_4u@hotmail.com)
opgegeven als maybe.. Zijn er nog trainingen vooraf?
pi_30472080
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 18:14 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ik heb het al eerder gezegd. De leuke vragen worden amper beantwoord!

Sickert is ook gewoon een NOOB, die zijn soldaten de schuld geeft als ze zijn
artillery inlopen. Met respect ik vind dat ik de beste commander bent van iedereen
waartegen ik speel mbt. het waarschuwen voor Artillery, gewoon INCOMING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en klaar is kees. Of was dat het niet Sickert.

Ben zo terug voor mijn volgende zeikpost.
over dat commander gebeuren... tegenwoordig (sinds jij dat gezegd hebt) doe ik dat ook dat is dus al een week of vier.... en als er dan nog van die noobs zijn......
en over die dude met die heli als ik na 3 keer zie dat hij amper opstijgt en meteen weer crasht en hij bij de vierde keer na een waarschuwing het weer doet dan ga je er bij mij uit .

en over mn kick beleid moet je bandoffok@gmail.com maar mailen

verder intereseert t me geen reet

danku

en sorry dat ik zo reageer maar mn pc is naar de klote dus ik ben best wel pissed

dus voorlopig geen bf2 voor mij...

ben er hopelijk eind van de week weer en als ik hier post doe ik dat met mn psp dus dan zal het weinig zijn.... aangezien dat lastig werkt
Narf!
pi_30475198
Wat een kinderactige zooi is het op veel servers, alleen maar dat gevote tegen je wanneer je commander bent en dan vraag je waarom dan krijg je geen antwoord, stelletje kinderen, alleen maar omdat ze je geen medal gunnen wanneer het goed gaat
Sjonge jonge, ik hoop dat ze dat gaan veranderen, dat hele vote gebeuren!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_30475292
werd er ook moe van de BoF server is eigenlijk de beste!
  zondag 11 september 2005 @ 10:06:18 #63
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_30476993
Mensen, ik speel ook soms onder de naam [BoF]Edu dan weten jullie dat het geen 'wannabee' is.
pi_30477574
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:29 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
Kom alleen maar naar Rotterdam als een aantal mensen ook komen waar ik nog een [afbeelding] mee heb te vereffenen.[afbeelding]
Volgens m'n agenda kom ik wat later op de avond nog even kijken dus ik zou zeggen: "Bring it on!"
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:07 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik heb in de notulen niets gelezen over de LAN. Maar ik wil wel erbij zijn op de kleine LAN ...
Volgende week. Ik geloof vrijdag de 16e in TGS.
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:07 schreef i-spy24 het volgende:
Moment dat het te heet onder de voeten wordt van sommigen dan rennen ze rond met " ehhh...klachten en opmerkingen via e-mail " en " de sfeer komt anders in het geding "
Ach aan de andere kant kan je het ook zo zien: Op die manier blijven je punten van kritiek in onze inbox staan en verdwijnen ze niet na anderhalve dag in topic nr zoveel. Ook zal ik er persoonlijk bv niet meer over heen lezen. Op dit moment kan ik simpelweg niet meer zo vaak aanwezig zijn als vorige maand wel kon. Ik probeer alles bij te lezen maar als er dan 5 nieuwe topics zijn.....
Daarnaast kan het zo zijn dat iemand het niet graag op het forum plaatst maar liever anoniem per mail stuurt. Het meest negatieve verhaal is niet altijd het meest juiste verhaal...
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Over de notulen:
Zijn jullie niet heel nieuwsgierig naar puntje 8?
De punten die er uit gehaald zijn waren of niet erg relevant of gingen over de LANpary waarover we later meer willen zeggen.
[/quote]
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 17:49 schreef BMH het volgende:
Druk druk druk... Zo zou ik het niet willen noemen. Ik dig die apparatsjikke richting die de clan neemt niet echt. Veel te geëxalteerd imo
Ten eerste zou ik hier graag meer uitleg over willen. Ik begrijp je nml niet helemaal. Daarnaast is het ook handig als je dan ook de problemen precies kan benoemen en ook oplossingen kan aandragen.
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 18:46 schreef Droopie het volgende:
Purple Heart 2x
je moet 20 keer doodgaan achter elkaar en dan 5 mensen killen, toch???
Geloof een Kill:Death ratio van 1:4 met minimaal 5 kills.
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 19:39 schreef JumperJack het volgende:
wanneer kun je nou eindelijk je naam veranderen, heb op een of andere reden echt een k*t hekel aan mn nick...
In de nieuwe patch kan je er een prefix in mikken.
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:37 schreef i-spy24 het volgende:
Kleine vraag van huishoudelijk aard erbij:

Met hoeveel gasten gaan jullie morgen naar Rotterdam om e.e.a. kort te sluiten inzake die LAN party.
Het was een gedachte om vandaag te gaan vergaderen, het werd per mail even geopperd maar bij TGS ontvangen ze vandaag 200 man en anderen hadden ook geen tijd (waaronder ik, ik las t bv vandaag pas). Wellicht dat Jur er vrijdagavond wat later op de avond is om een informele vergadering te houden.
quote:
Op zondag 11 september 2005 03:17 schreef RudyCarell het volgende:
werd er ook moe van de BoF server is eigenlijk de beste!
Ik hoop t. Ben er allang niet meer geweest Misschien morgenavond of dinsdagoverdag weer. Wel balen dat ik t steeds weer door moet schuiven, ik wil oorlog Die Totale Krieg
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_30477851
En hebben we al een definitieve overzicht van welke dagen welke mappen worden gespeeld? Was zondag niet urban-mappen dag??
Before all else, be armed.
  zondag 11 september 2005 @ 11:12:29 #66
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_30477920
Admin accepteren wij ook buitenlanders?
Want een Oostenrijkse gozer die op de server zit wil joinen, maar hij kan heel goed Engels.
Ik hoor 't wel.
pi_30478147
quote:
Op zondag 11 september 2005 11:12 schreef nlboy het volgende:
Admin accepteren wij ook buitenlanders?
Want een Oostenrijkse gozer die op de server zit wil joinen, maar hij kan heel goed Engels.
Ik hoor 't wel.
Ik heb er zelf geen problemen mee. Spreek zelf goed (nou ja met NL-accent of course) Engels en kan het ook goed verstaan. Of het in clanwars en met TS handig is dat weet ik niet. Overigens moet z'n ping wel wat acceptabel zijn maar dat zal wel goed komen denk ik zo

Overigens vraag ik me even iets anders af. Heeft de Clansite op dit moment nog voldoende toegevoegde waarde ? en wat zijn jullie gedachten bij het idee dat we de clansite laten varen en in plaats daarvan alles over gooien op het forum wat Morpheus voor ons aan het opzetten is ? Er zijn nog geen concrete plannen voor een dergelijke ommezwaai maar het idee kwam zomaar naar voren tijdens m'n interne brainstormsessie
pi_30478205
Nog geen definitief overzicht nee. We hebben op dit moment wel genoeg ideeen waar we wat mee kunnen maar we moeten tussen de admins & serverbeheerders nog even kortsluiten wie er aanwezig is om elke keer de mapchange door te voeren. Ook hoevaak ze aanwezig zijn, dat bepaalt nml hoeveel thema-avonden we kunnen houden.
pi_30478208
ik persoonlijk, als buitenstaander
zou het clanverzieking noemen als er 1 engels sprekende en 20 nederlandse gamers zijn
dan moet je in de server engels gaan lullen en op ts engels gaan lullen voor 1 persoon
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_30478280
quote:
Op zondag 11 september 2005 11:23 schreef Gamedemon het volgende:
ik persoonlijk, als buitenstaander
zou het clanverzieking noemen als er 1 engels sprekende en 20 nederlandse gamers zijn
dan moet je in de server engels gaan lullen en op ts engels gaan lullen voor 1 persoon
Ik liep idd wat vooruit met m'n stukje over clanwars. Op de server spelen is uiteraard ok en hij kan best een leuk potje meedoen. Hoe het verdere verhaal geregeld gaat worden blijft de vraag aangezien ik niet snel inzie wie engels spreekt en wie niet en of we daar uberhaupt zin in hebben.
pi_30479177
tvp
pi_30479691
quote:
Op zondag 11 september 2005 11:26 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Ik liep idd wat vooruit met m'n stukje over clanwars. Op de server spelen is uiteraard ok en hij kan best een leuk potje meedoen. Hoe het verdere verhaal geregeld gaat worden blijft de vraag aangezien ik niet snel inzie wie engels spreekt en wie niet en of we daar uberhaupt zin in hebben.
Lijkt me niet praktisch. Weet zeker dat minstens de helft alleen NL wil spreken/typen...
pi_30480478
een goedemorgen, heeft iedereen weer zijn geweer gepoetst, dan kenne we zometeen weer knallen!
pi_30480759
quote:
Op zondag 11 september 2005 12:17 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Lijkt me niet praktisch. Weet zeker dat minstens de helft alleen NL wil spreken/typen...
aber Herr Jedi...ick kan ja woll ein bischen deutsch tikken und sprechen. Das geht mich wel best gut ab. Aber ob das alles auch gut geht wenn ich ans spielen bin weis ich nicht so.
Man....wat is 't toch ook een baggertaal ,dat duits.
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_30480862
quote:
Op zondag 11 september 2005 12:50 schreef Suikermais het volgende:
Man....wat is 't toch ook een baggertaal ,dat duits.
Immer gerade aus richtung die meinefelde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')