Jezus in welk huis heb jij de afgelopen dag gezetenquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:57 schreef newsman het volgende:
Als Tanja geen echo wilde, waarom heeft ze dat niet geweigerd. Is het soms een geheime opdracht die ze heeft.Waarom slaat ze binnen een dag zo om, wat ik ook vreemd vind.
Just een hypothese hequote:Op vrijdag 9 september 2005 23:58 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Jezus in welk huis heb jij de afgelopen dag gezeten![]()
Niet te serieus gaan nemen he?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:58 schreef sannuh het volgende:
na 3 keer mag je toch iemand kiezen die m is?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:54 schreef scanman01 het volgende:
Roel verstopt zich midden in de kamer, staand, onder een laken
[afbeelding]
Hij is homo!?quote:
Hahahaquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:59 schreef TRiXeS het volgende:
Buut Isabeau!! Je zat in het topic Klaarkomen in mond of toch maar niet? Deel 2. in onderdeel Seksualiteit
Nee, je bent niet de enige....ik haat zijn gefluit. Mijn honden slaan iedere keer aan als hij begintquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:53 schreef LuQas het volgende:
Ben ik de enige die een hekel aan Menno heeft?
Effe lezenquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:59 schreef TRiXeS het volgende:
Buut Isabeau!! Je zat in het topic Klaarkomen in mond of toch maar niet? Deel 2. in onderdeel Seksualiteit
idd. Ik denk dat de bewoners er nu ook wel genoeg van hebben...quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:00 schreef Jane het volgende:
Nou, dat verstoppertje was sowieso leuker dan weer naar een verhaal van Rob te luisteren.
Ook goed, ik ben gek op homo'squote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:59 schreef TRiXeS het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |