quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:37 schreef Sidekick het volgende:
Een PTA-topic was de boosdoener. Het is weer gefixed.
Je had een teken in je TT staan dat alles weghaalde waar het in stond (Active topics en PTA dusquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Damn, ik denk al, wat gebeurd hier
Wat gebeurde hier?/
(ik had wel mooi aan tijd even het oud papier buiten te zetten
(ik al helemaal met sandra's account inlogge, maar die kon ook iet in PTA of in MyATIk dacht al dat we beide gebanned waren
Ja, verneuk je gewoon even heel het forumquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:44 schreef Alexxxxx het volgende:
ik had m alleen maar gecopypaste
Denk ik een siedereen een plezier te doen met een rappe italiaan tussen de Franse flops door
Dus voor niks aan het inlogen uitloggen opstarten en zo geweest
Geen idee, dat is wel raar..quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar hoe kon het dan dat ik met sandra's account ook niet in Myat kon? die heeft natuurlijk niet in dit topic gepost.
om al die aardige mannen hier vor te zijnquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, verneuk je gewoon even heel het forum!
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
om al die aardige mannen hier vor te zijn
Dat doet die stomme hippiemongool toch welook zonder TT's
![]()
![]()
![]()
http://babelfish.altavista.com/quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:16 schreef noidea het volgende:
Nee en ik kan verdomme zeker Frans lezen.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
*hatchoe*
Denk dat ik toch maar eens de PC uitknal en bij de vrouw in bed kruip..
Jij bent ook vrij grof in de mond..quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:55 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]Hey Jofunu-kun!
Oh nee wacht... Die ligt natuurlijk al tussen de benen... Umm... lakens inn bed..![]()
Hey Sjoewequote:Op zaterdag 10 september 2005 00:58 schreef Sjoewe het volgende:
Gnavond
Ja zeg, alsof ik die hele tekst ga lezen. Tis gewoon lui om em in het frans te posten......quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
http://babelfish.altavista.com/
veel plezier
Ach, mag een meisje zich niet vergissen in de woorden?quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij bent ook vrij grof in de mond..
Maar nee ik zat nog achter de pc.. De baas slaapt al geloof ik..
Dat moet je zelf beslissen.. Ik kijk nog het 1 en ander na en dan ga ik m'n nest in..quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:02 schreef Sjoewe het volgende:
Is hier nog wat te beleven? Ik heb net Hannibal geziendamn wat is dat einde smerig...
Echt niet... Ik ben gewoon een oversext meisje...quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat bedoel ik dus.. hoe later hoe grover..
Je bedoeld je bent vergeten in welk gat je 'm voor het laatst gestouwd hebtquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar dat treilei is van mij hoorOok al heb ik geen idee waar het is
aqnderhalve maadn geleden jaquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:37 schreef Sjoewe het volgende:
Jij ging over je trillende cockring praten
Beetje aangebrand? Ik vind het al dat sex-geblaat in het PTA gewoon minder prettigquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
aqnderhalve maadn geleden jaen pas na lang aandringen
jij begon er nu over
Had jij m graag willen hebben of zo?
Nee, maar ik kom hier om over auto's en het omliggende gedoe te lullen, beetje gezelligheid. Voor de rest zijn er prima subfora met hun eigen SC's die meer op die onderwerpen toegespitst zijn.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:49 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben helemaal niet aangebrand
En ben je allergisch voor sex of zo?
Sorry Sjoewe, ik heb hierover na gedacht en ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee, maar ik kom hier om over auto's en het omliggende gedoe te lullen, beetje gezelligheid. Voor de rest zijn er prima subfora met hun eigen SC's die meer op die onderwerpen toegespitst zijn.
Mja om het sentimenteel te zeggen: vroeger voor al het 'neuken en sextoys' geblaat vond ik het PTA een stuk gezelliger![]()
whehehe das het betere werkquote:Op zaterdag 10 september 2005 09:13 schreef Mukie het volgende:
mogguh
ik ben gisteren gaan slapen rond 17u tot 6u vanmorgen.
Omgedraaid en verder gaan slapen. Nu ben ik kapot?
Eerder vervelendquote:Op zaterdag 10 september 2005 09:25 schreef Fugie het volgende:
[..]
whehehe das het betere werk
ik ga maar weer pakjes bezorgen in mijn postmercedes
Tis voor het eerst sinds jaren dat mij dit gelukt is.quote:Op zaterdag 10 september 2005 09:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik wilde maar dat ik zo kon slapen.
1 voordeel nu voel je je waarschijnlijk iets minder kut dan dat je zou doen met drank opquote:Op zaterdag 10 september 2005 09:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
Tis voor het eerst sinds jaren dat mij dit gelukt is.
Trots ben ik er iig niet op, zou gaan zuipen gisteren
quote:Op zaterdag 10 september 2005 09:54 schreef WillemB het volgende:
Baggerding, daar ga je toch niet weet-ik-hoeveel Euro voor neertellen terwilj je een standaard auto ook kan opvoeren en tunen tot een vergelijkbaar pk-aantal... Is goedkoper, en meestal nog mooier ook.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:05 schreef jozef444 het volgende:
een Ferrari is een veredelde Fiat, dat staat voor mij nog onder een alfa, en dat zegt heeul veeuul
neuh, van drank krijg ik geen kater, lees wodkaquote:Op zaterdag 10 september 2005 09:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
1 voordeel nu voel je je waarschijnlijk iets minder kut dan dat je zou doen met drank op
hap hapquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
Maar wat is er mis met alfa? ondanks dat ze niet de betrouwbaarste auto's zijn?
Ze maken supermotoren auto's zien er altijd top uit...
Mwéh niet mijn auto's, alhoewel ik ooit in een 147 heb gereden en dat was zeker niet verkeerd. Maar laten we t der maar op houden dat t foute volk der in rondknort en dat ze vroeger nou niet echt van die auto's hebben gemaakt waar ik van zegquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
Maar wat is er mis met alfa? ondanks dat ze niet de betrouwbaarste auto's zijn?
Ze maken supermotoren auto's zien er altijd top uit...
biertje ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:53 schreef BoJo het volgende:ik heb ook teveel geslapen, helemaal brak nu
![]()
Kom je me wakker schudden?quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:58 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben zo fit als een hoentje (?)!
Fris; niet fitquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:58 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben zo fit als een hoentje (?)!
quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als ik te hard schud ga je dood.
quote:
Nou, als jij het leuk vind om een baby te zijn is het een compliment.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:06 schreef BoJo het volgende:
[..]!
moet ik dit nou als een compliment opvatten of niet ?![]()
bite mequote:
nou zo slim was het niet, kom er nooit meer van af vrees ikquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:08 schreef jozef444 het volgende:
[..]
bite me, jij bent ook zo slim geweest om zo'n pc hooftrekker te kopen
hmm toch maar geen complimentquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, als jij het leuk vind om een baby te zijn is het een compliment.
Ikzelf houd niet zo van babies.
sinds alle homo's verdwenen zijn.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:20 schreef jozef444 het volgende:
btw sinds wanneer laten we vrouwen toe in de sc ? of heb ik een tijdperk gemist
ik zie je toch nog steeds hier posten ?quote:
Emancipatie hè !quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:20 schreef jozef444 het volgende:
btw sinds wanneer laten we vrouwen toe in de sc ? of heb ik een tijdperk gemist
ik lach me dood hierquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:20 schreef jozef444 het volgende:
[..]
ik zie je toch nog steeds hier posten ?![]()
zou die willenquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oké ik geef toe. Ik ben de verloofde van BoJo, vandaar dat ik hier altijd kom kijken.
Zo blijven ze tenminste netjes.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:27 schreef jozef444 het volgende:
[..]
zou die willen, maar vin wel dat dit topic zo een hoog blauw gehalte krijgt
vroegâh vroegâh was dat beter geregeldquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zo blijven ze tenminste netjes.
wat jij wil kerel, morgenmiddag op die parkeerplaats afspreken langs de snelweg ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:31 schreef Ballebek het volgende:
Als ik mijn mening zou mogen tonen:
BoJo: 100% NO GAY
J444: 294% GAY
Ik zit hier toch al 2 jaar hoorquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:29 schreef jozef444 het volgende:
[..]
vroegâh vroegâh was dat beter geregeld, of begint men nu pas door te krijgen waar t echt gezellig is op t forum
![]()
enu, ik ben alleen hier omdat jij me dat vroegquote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
enu, ik ben alleen hier omdat jij me dat vroeg
wie kan jou nou iets weigeren
[singles] altijd in voor een relletjequote:Op zaterdag 10 september 2005 11:29 schreef jozef444 het volgende:
[..]
vroegâh vroegâh was dat beter geregeld, of begint men nu pas door te krijgen waar t echt gezellig is op t forum
![]()
oequote:Op zaterdag 10 september 2005 11:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
Ik ben keiiii verliefd op jou
FOK!sport maar dat wist je zelf ook al welquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
[singles] altijd in voor een relletje
quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:37 schreef jozef444 het volgende:
[..]
FOK!sport maar dat wist je zelf ook al welen singles hmmmm, néh te druk zal ik men gezicht maar niet laten zien
[puberantwoord]zo weinig mogelijk[/puberantwoord]quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:39 schreef ijsmeis het volgende:
[meisjemode] Ik weet niet wat ik aan moet doen! [/meisjemode]
Dancefestivalquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:40 schreef Sandraugiga het volgende:
Oeh, waar moet je naar toe IJsmeis?
q-base?quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dancefestival!
En ik hoop dat ik deze keer wel goede schoenen aan heb, want de vorige keer had ik me toch wat blaren!
erm omdat sommige mensen uitgaan op vrijdag?quote:
dat zal t wezenquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
erm omdat sommige mensen uitgaan op vrijdag?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
q-base?
Rokje, gympies en een top, klaar
Ehh, ik heb vanallesquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:43 schreef Sandraugiga het volgende:
Waar kan je uit kiezen?
(En neem voor je blaren pleisters mee in je handtasje.... Zijn zulke handige dingen...)
vergeet je camera nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
.
Ik zal zo eens mijn kleren uit de kast rukken.
Het is al bijna begonnen12 uur
!
Voor als het wc papier weer op is?quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:47 schreef Mukie het volgende:
ow en zakdoekjes
you wishquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oké ik geef toe. Ik ben de verloofde van BoJo, vandaar dat ik hier altijd kom kijken.
wat doe je nou ik zei toch dat ik het niet wilde hebben dat die lui hier ook maar iets van ons beide afweten ?quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat doe je nou ik zei toch dat ik het niet wilde hebben dat die lui hier ook maar iets van ons beide afweten ?![]()
je weet wat je te doen staatquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
Zullen we maar weer terug het bed in duiken dan?
bed opmaken?quote:
juistquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Voor als het wc papier weer op is?!
dat wat ijsmeis in gedachte heeft vind ik toch wat aantrekkelijkerquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:56 schreef Mukie het volgende:
[..]
bed opmaken?
Rotzooi wegruimen van vanmorgen?
Tssss... En dan zijn er mensen die klagen over dat ik te grof in de mond ben...quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat wat ijsmeis in gedachte heeft vind ik toch wat aantrekkelijker![]()
er komt niks grofs uit mijn mond hoorquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:59 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Tssss... En dan zijn er mensen die klagen over dat ik te grof in de mond ben...![]()
Veel plezier IJsmeis!![]()
hehehe wie weet denkt ze hetzelfdequote:Op zaterdag 10 september 2005 11:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat wat ijsmeis in gedachte heeft vind ik toch wat aantrekkelijker![]()
veel plezier trouwensquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dancefestival!
En ik hoop dat ik deze keer wel goede schoenen aan heb, want de vorige keer had ik me toch wat blaren!
ook bestquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:00 schreef Mukie het volgende:
[..]
hehehe wie weet denkt ze hetzelfde
lijkt me ook gezonder jaquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:15 schreef BoJo het volgende:
Moet zo eens kijken naar m'n 205, m'n gaspedaal bleef gisteren hangen, reed zo met volle vaart op een Gulf tankwagen af![]()
![]()
die in Lommel?quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:32 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek is wakker
volgens mij ga ik straks naar een US car meeting
quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
al 53 minuten van q-base gemist
met als titel, bojo meets his masterquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
maar het had wellicht een geweldig mooie explosie geweest![]()
![]()
we waren onder de indrukquote:
Hoeveel geld heb je al?quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:14 schreef Alexxxxx het volgende:
middag X
ja ijsmeis, ik ben aan het neopetteren
Middag xxxxxquote:
quote:ja ijsmeis, ik ben aan het neopetteren
Aandelen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:15 schreef Alexxxxx het volgende:
250.683 of zo. Maar ik heb net een heleboel geinvesteerd in aandelen, dus het is een vertekend beeld.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://www.neopets.com/stockmarket.phtml
Ja, gister ook pas ontdektvind ik wel leuk
ik kwam er ineens achter dat ik verloofd was met ijsmeis dus ik zag het niet meer zittenquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:07 schreef Xtreem het volgende:
Bo, ben je nu al suicidaal aan het worden?
middag trouwens
heb net de site zitten bekijken, weer een nieuw soort piccacu en volgers ofzo?quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:21 schreef Mukie het volgende:
neo wattuh?
ik heb geen grootheidswaanzin hoor daarvoor moet je bij PeuRac wezenquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:56 schreef Mukie het volgende:
[..]
met als titel, bojo meets his master
die heb ik ook nog ergens bij mn ouers liggenquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Neopets. Ziet er heel erg kinderachtig uit, maar dat valt bets mee. Een soort tamagotchi voor extreem ver gevorderden
Die is dan toch de vertolker van de master?quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb geen grootheidswaanzin hoor daarvoor moet je bij PeuRac wezen![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kwam er ineens achter dat ik verloofd was met ijsmeis dus ik zag het niet meer zitten
quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://www.neopets.com/stockmarket.phtml
Ja, gister ook pas ontdektvind ik wel leuk
nieuw? bestaat al 7 jaarquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:24 schreef Mukie het volgende:
[..]
heb net de site zitten bekijken, weer een nieuw soort piccacu en volgers ofzo?
daar is het leuk voor jaquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:33 schreef Alexxxxx het volgende:
kleine meisjes is de doelgroep inderdaad
dat wisten we allemaal al hoor.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:33 schreef Alexxxxx het volgende:
diep van binnen ben ik ook gewoon een klein meisje![]()
nee in den haag ergensquote:
jij loopt ook altijd te kankeren hequote:Op zaterdag 10 september 2005 13:37 schreef Ballebek het volgende:
Wat een bull-shit hier zeg... Jezus
voor mij issut nieuw, ben dan ook geen jong meisjequote:Op zaterdag 10 september 2005 13:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nieuw? bestaat al 7 jaar
Nee het is een op pzich staand iets, en er is voor elk wat wils. denk ik
Kom eens met een leuk onderwerp danquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:37 schreef Ballebek het volgende:
Wat een bull-shit hier zeg... Jezus
Ik ben allang klaarquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vrouwenzeker te druk je handtasje inpakken?
T systeem van binnen uithollen wat dacht jij dan, dat ik me serieus ergens mee bezig ging houden ?quote:
moet ie zn auto nog repareren?quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben allang klaar!
Tim weer niet.
Ik had het tegen Markquote:
Buurman was niet josti genoeg om met de rondrit mee, en kreeg ruzie met de chauffeur?quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:37 schreef Ballebek het volgende:
Haha, buurman net op ze bek geslagen door een vrachtwagenchauffeur hier voor de deur
ik trap er niet meer inquote:
Dit weekend in nijmegen is Dj Darkraver met pavoquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:31 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek wilt stappen vanavond
Er komt een leuk feestje
Jeremaine S (now & wow)
Jip Deluxe
Benny Rodrigues
Erick E
Lucien Foort
Dit moet toch wel een erg lekker feestje worden![]()
ja toch, gezellig hakkuh met me maquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:19 schreef Ballebek het volgende:
Dat mensen vermaak nodig hebben buiten de deur...
Thuis is het toch ook beregezellig?
Zal een leuk feestje geweest zijn danquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:38 schreef PeuRac het volgende:
Gisteravond was het pas onweer:{
afscheids'feestje' gehad voor iemand die zelfmoord had gepleegd.
Was jij ook bangquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:33 schreef Ballebek het volgende:
Hmm Onweer wou ik net weg gaan...
quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:38 schreef PeuRac het volgende:
afscheids'feestje' gehad voor iemand die zelfmoord had gepleegd,
Maat van me heeft nog 2 van die gelapparaten van 1100a staanquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:33 schreef Fugie het volgende:
zo de auto is weer in 6voud gewassen, van de week een yellowtop accutje erin knallen
Benny heb ik zelfs voor moeten dansenquote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:06 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Maat van me heeft nog 2 van die gelapparaten van 1100a staan
Woont in den haag the darkraverquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
Benny heb ik zelfs voor moeten dansen![]()
Maar hij is idd geweldig, laatst weer gezien op Mysteryland.
Darkraver is gewoon jeugdsentiment
een 166 is idd een mooie bakquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:28 schreef ook_gek het volgende:
BoJo http://www.autoeuro.nl/top20_2.htm Dit is leuk voor je![]()
nee idd, daarom ga ik ook geen v6 ofzo kopenquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:36 schreef Fugie het volgende:
met zon v6 ga je alleen niet veel zuiniger rijden dan je jeep![]()
Wat denk je dat mijn auto na 4 jaar heeft gelopen (als ik hem dan nog zou hebben)?quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Woont in den haag the darkraver
Daarom woon ik ook in Scheveningenquote:
ah strandquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Daarom woon ik ook in Scheveningen![]()
nog geen 5 min lopen en ik zit op het strandquote:
Ik vond dat er best veel humor in die film zatquote:
die ontsnapping, het lukt ook nogquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik vond dat er best veel humor in die film zat
Zal we een lekkere paupertent geweest zijn als jullie nu al terug benne!quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Weer terug uit het restaurant.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:37 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Zal we een lekkere paupertent geweest zijn als jullie nu al terug benne!
WTF ga ik vanavond doen? Geen zin om thuis te zitte
Ik heb echt 2x in mijn leven iedereen verrot gescholden in 2 restaurants omdat we schofterig behandeld werden.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]inderdaad.... maar we hebben het zelf niet uit gekozen.... Dan waren we wel naar een snackbar gegaan, daar hebben ze WEL lekker eten, meer keus, snelle bediening en het is nog goedkoper ook
wat een pokketent
Ja jij kan erbij, als ik me moet vouwen tussen de stoelenquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
'n avond!
Als we nou mijn auto nemen, kun je nog tenmsinte goed zitten op de achterbank..quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:55 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ja jij kan erbij, als ik me moet vouwen tussen de stoelen![]()
honda zit kut achterinquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als we nou mijn auto nemen, kun je nog tenmsinte goed zitten op de achterbank..
Vriendin en schoonvader vinden van niet.. Meer ruimte dan hun eigen station..quote:
Die vinden je al zo zielig dus zeggen ze het nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vriendin en schoonvader vinden van niet.. Meer ruimte dan hun eigen station..
Maar jij bent ook zo allejezus groot..quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:00 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Die vinden je al zo zielig dus zeggen ze het niet![]()
Maat van mij heeft exact dezelfde bak als jij en ik zit met me kop tegen het dak en de achterbank zit kut.
Zo lang ben ik nou ook weer niet, mainstream 1.89m dus dat valt wel mee.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar jij bent ook zo allejezus groot..
Schoonvader is wel jaloers op de wegligging.. Hier aan het einde van de A348 heb je die 2 bochten achter elkaar.. Hij kan zelf niet harder dan 80 door die bochten, en de Honda haalt net nog wel met 110/120
Hou ze dan vooral weg bij Opel Tigra's...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:05 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Zo lang ben ik nou ook weer niet, mainstream 1.89m dus dat valt wel mee.
Iedereen waarmee ik omga is wel tussen de 1.88m en 2.00m
Ken ook 2 meiden van 1.90m+ die kunnen bijna in geen 1 auto relaxed achterin zitten![]()
Zouden die niet gewoon gejat en gedumpt zijn of wat.. Of de eigenaar is d00d..quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:11 schreef Ballebek het volgende:
Staat een straat verderop al zeker 2 jaar een blauwe VW Transporter uit Putten ofzo geparkeerd, groeit inmiddels onkruid onder de auto vandaan en is geen mm verplaatst in die tijd.
Trouwens heel veel auto's die er al heel lang staan; meeste auto's hebben zelfs half lege banden inmiddels...
Zit nog gewoon APK opquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zouden die niet gewoon gejat en gedumpt zijn of wat.. Of de eigenaar is d00d..
Nee, al die bruine doen dat volgens mij...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Das bij schoonmoeder in de buurt ook.. staan heel veel auto's die echt NOOIT worden verplaatst
Haags trekje?
Die kopen wel een nieuwe, maar ruilen de oude niet in?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:31 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Nee, al die bruine doen dat volgens mij...
Daar is de meeste criminaliteitquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die kopen wel een nieuwe, maar ruilen de oude niet in?
Schoonmoeder woont btw in een witte buurt
Oh, je weet nu waar ze woont?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:34 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Daar is de meeste criminaliteit![]()
Geweldig niet?
Nee, maar in Den Haag kan je beter in de Schilderswijk wonen dan in het Statenkwartier ( lees: voornamelijk herenhuizen vanaf ¤ 750.000,- )quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:33 schreef Alexxxxx het volgende:
diep van binnen ben ik ook gewoon een klein meisje![]()
Mijn moeder woont niet in het statenkwartier... (Gelukkig)quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:44 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Nee, maar in Den Haag kan je beter in de Schilderswijk wonen dan in het Statenkwartier ( lees: voornamelijk herenhuizen vanaf ¤ 750.000,- )
Was voorbeeld he.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:45 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Mijn moeder woont niet in het statenkwartier... (Gelukkig)
Waar vorig jaar een paar honderd miliairen rond liepen en heel de wereld pers aanwezig was?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:46 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Was voorbeeld he.
Vroeger was het echt een kut zooi aan de east side van de Laan van Meerdervoort, de laatste 5 jaar is de meeste criminaliteit juist aan de west side...
Jups, Lorenzplein op loopafstand (mits in bezit van goede schoenen)quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:59 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Waar vorig jaar een paar honderd miliairen rond liepen en heel de wereld pers aanwezig was?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:14 schreef Mukie het volgende:
uitgaat naar de Versuz
direct ook een verkapte-ga-eens-ff-snel-in-S&G-kijken-of-ik-zo-kan-gaan-post
bijzaakquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kan er zeker mee door
Alleen het zeikt hier zeer hard dus trek er iets overheen aan
Anders krijg je een miss wet contest idee...
Tis zo vreselijk standaard...quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Hm, ik heb dat nog nooit gezien?
Bestquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Hm, ik kijk geen standaard films dan denk ik....
open jij SC Peu 607?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |