precies....quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:40 schreef Arcee het volgende:
Alsof het programma stopt als Tanja eruit gaat.
Dat boeit niemand.
zou mooi zijn als we de stream van Tanja kunnen zien. dan weten we al veel meer.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:40 schreef gebruikersnaam het volgende:
Zou mooie tv zijn als tanja nu in het huisje naar de streams zit te kijken.
hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:42 schreef Jane het volgende:
Ralph en Ingrid kennen elkaar al van voor het programma!!!!!!
Dan zou je haar dus als bewoners compleet moeten negeren, ook elke opdracht die misschien op haar van toepassing is. Ze behoord dan toch niet bij het concept.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:41 schreef milagro het volgende:
zodra je haar niet als onderdeer vh concept beschouwt, juist omdat ze dus zwanger is, en dus minder flexibel kan zijn, dan hoef je je ook niet druk te maken om dit.
Ze werkt in een kroeg, dus daar heeft ze het wat dat betreft beter, altijd drank, niks geen rob die zit te meuten over weekbudgetten, gewoon schenken-gloep-klaar!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn.. als ze het huis uit moet krijgt ze geen gratis alcohol meer
Dat zeggen ze net.quote:
En dan morgen Tanja moven en Anne erinquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb serieus een BB-dip door dat gedoe met Tanja. Dat gezeik houdt de hele boel op.
Lieske voelt zich tekort gedaan, zij heeft een dag staan janken in de badkamer en riep dat ze dood wilde en weet ik wat, en niemand kwam er voor haar.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:38 schreef Jane het volgende:
Wel grappig dat Lieske eerst haar smoel niet open durfde te trekken. Dan fluistert Rikkert haar in dat ze niet bang moet zijn om haar mond open te trekken en dan gaat ze ineens los.
Helaas moest Ingrid plassen en horen we nu alleen de regen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:45 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Aanrader
Luister ff naar de stream met Ralph en Ingrid. Ont-ze-tend nuchtere praat. Wel boeiend maar niet zo blaaablaaablaaa geschreeuw. Heerlijk. Ik zou met die 2 wel bij de laatste 3 willen zitten.
Trailer Trash Tanjaquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:45 schreef sannuh het volgende:
TT-Tanja wat houdt dat tt in?? (miss. domme vraag hoor)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |