Koop een bidet!quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:58 schreef Cosworth het volgende:
Het afvegen. Rotklus.
Waar de lollerskates hell heb jij het over ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 04:17 schreef coz het volgende:met 2 handen geprobeert tegen een lachbui krijgen te houden die het hele huis zou wakker maken
... met enig succes totdat ik dit las "Nachtzak verbinden / maak desnoods gebruik van het correcte aanzetstuk" ...
![]()
dit is een van die zeldzame momenten dat ik dat bookmarkknopje ga testen
![]()
Hoe kan je een foto nou lezenquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:54 schreef coz het volgende:
na het lezen van de reacties de linkjes ook gelezen![]()
En waar komt het nog meer uit bij jou?quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:45 schreef Schorpioen het volgende:
Mijn stront stinkt nooit. Zelfs niet als het uit mijn anus komt!
Bij veel mensen komt er wel degelijk stront uit hun mond. Zij het in verbale vorm. Die stinkt weliswaar niet maar is minstens even irritant!quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:46 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
En waar komt het nog meer uit bij jou?![]()
Onmogelijkquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:45 schreef Schorpioen het volgende:
Mijn stront stinkt nooit. Zelfs niet als het uit mijn anus komt!
Soms zelfs als ik gesheten heb voel ik me nog vol, maar soms is het erg fijn als je dikke buikpijn hebt en dan schijt dat je je zo helemaal leeg voelt, dat pwnt vind ikquote:Op zondag 11 september 2005 14:42 schreef stFz het volgende:
Schijten lucht op.
Tevens fipo
kusjes stFz
Dat had ik eergisterquote:Op zondag 11 september 2005 17:27 schreef frenkck het volgende:
Ik vind het altijd heerlijk als je na het schijten erachter komt dat je reet nog helemaal schoon is als je het wc papier weer schoon tussen je spleet vandaan haalt. Machtig is dat.
Alsof een pistolet zo uber lekker isquote:Op woensdag 14 september 2005 14:17 schreef BrianMay het volgende:
Schijten, een van de wereldwonderen als je het mij vraagt. Het mooiste is als je schijten zou kunnen combineren met klaarkomen en Mora Pistolets eten, Dat zou het ultieme genot zijn
Had ik dat maar...quote:Op zondag 11 september 2005 17:27 schreef frenkck het volgende:
Ik vind het altijd heerlijk als je na het schijten erachter komt dat je reet nog helemaal schoon is als je het wc papier weer schoon tussen je spleet vandaan haalt. Machtig is dat.
Jah dit topique is een echte meerwaarde voor ONZ.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |