Jammer alleen dat-ie in NL niet af te spelen is vanwege copyright zooiquote:Op donderdag 4 november 2010 22:52 schreef Jump het volgende:
En de definitieve clip staat nu ook op www.hooverphonic.com, maar straks nog even live op één.
Dat vond ik idd ook een beetje minder. Aan de andere kant, als zij het een minder sterk punt vinden van de oude samenstelling mag dat ook benoemd worden denk ik.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:18 schreef Litpho het volgende:
Leuk artikel, maar het gehak op Geike had van mij wel iets minder gemogen...
Inderdaad een beetje jammer.. doet me denken aan recente interviews met de mannen van Ace Of Base, die oh zo trots vertellen dat ze met hun nieuwe zangeressen veel meer kunnen omdat die tenminste echt kunnen zingen.. beetje respectloos.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:18 schreef Litpho het volgende:
Mjah, er zijn ook andere manieren om de (nog onbewezen) sterkere punten van de nieuwe samenstelling te benadrukken. Klinkt toch alsof er ergens wat gevoelens zijn gekwetst bij kuifmans.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat vond ik idd ook een beetje minder. Aan de andere kant, als zij het een minder sterk punt vinden van de oude samenstelling mag dat ook benoemd worden denk ik.
Dat vond ik ook matig, maar de rest van het artikel was wel okéquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:18 schreef Litpho het volgende:
Ik heb de cd inmiddels online beluisterd (via SoundCloud). Ook ik ben niet zo onder de indruk na de eerste keer luisteren.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:02 schreef Jump het volgende:
De nieuwe cd is vandaag uitgekomen hier. Het is anders van het vorige album en meer een combinatie van "More sweet music". Al zijn enkele nummers (naar mijn mening) zeer goed (zoals "Anger never dies", 'Norwegian Start" en "Identical Twin"), zijn andere veel minder...
Ah, het is gewoon een vieze commerciële truuk om nu te doen alsof het vertrek van Geike een groot godsgeschenk was.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat vond ik idd ook een beetje minder. Aan de andere kant, als zij het een minder sterk punt vinden van de oude samenstelling mag dat ook benoemd worden denk ik.
eerste tonen..... kippenvelquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:06 schreef Jump het volgende:
Vrijdag komt er een nieuw album uit: Hooverphonic : With Orchestra
Dit is een song er van:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:21 schreef Jump het volgende:
1114 dagen niet gepost. Even een stamp geven:
Noémie Wolfs stapt op als zangeres Hooverphonic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |