quote:De reclame voor die vreselijke Smart-autootjes. Als je dat als film ziet... Was toen nog niet verkocht aan HVPh maar na de cd gehoord te hebben wel helemaal om!
Op zondag 8 september 2002 21:28 schreef Henk-Wim het volgende:
Ietsie naast dit topic maar nu ik dit zo las dacht ik er op eens aan:
in welke film heb ik nou ook al weer 'Mad About You' gehoord? In 'Driven' misschien?
Was absoluut gaaf. Niet al teveel veranderingen ten opzichte van het concert aan het begin van de tour (ook in Vredenburg) en Geike was de eerste paar nummers nog niet geweldig bij stem, maar gaandeweg kwam de stemming er geweldig inquote:Op woensdag 17 november 2004 19:01 schreef Geloof_Geen_Moer het volgende:
Die lui gaven dus gisteren een magistraal concert in Vredenburg, Utrecht. en ik meen hiervoor geen enkele aandacht op dit forum aan te treffen. Terwijl tegen mijn eigen verwachting het tamelijk stampvol zat daar, en het enthousiasme van het publiek en muziekgezelschap afdampte!
kortom : wie is er ook geweest en wat vonde gij ervan?
Schuldige Omstander is geweest. Hij zal zijn bevindingen hier binnenkort publiceren.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:01 schreef Geloof_Geen_Moer het volgende:
Die lui gaven dus gisteren een magistraal concert in Vredenburg, Utrecht. en ik meen hiervoor geen enkele aandacht op dit forum aan te treffen. Terwijl tegen mijn eigen verwachting het tamelijk stampvol zat daar, en het enthousiasme van het publiek en muziekgezelschap afdampte!
kortom : wie is er ook geweest en wat vonde gij ervan?
Ik zie dat ik mijn Belgische contacten weer eens moet inschakelenquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:51 schreef joris007 het volgende:
-edit- nieuwe album ligt in Belgie al in november dit jaar in de winkels!!! -edit-
je hebt helemaal gelijk, vergipsinkje.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het is geen 4-disc versie, maar het is Dualdisc. Beetje het LP-idee, je kunt de CD omdraaien en dan heb je een DVD.
Ik kan dan helaas niet.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:06 schreef ModernTalking het volgende:
Nog meer mensen die naar het concert in Paradiso gaan op 21 april?![]()
![]()
Ja, samen met nog iemand van FOK!.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:06 schreef ModernTalking het volgende:
Nog meer mensen die naar het concert in Paradiso gaan op 21 april?![]()
![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |