Nee, tuurlijk niet, het is een dramaqueen eerste klas.quote:
Hij gaat wel naar zijn eigen forumpje.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet, het is een dramaqueen eerste klas..
+ overdreven hetero-gedoe.... heb jij ons niks te vertellen, Dizer?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet, het is een dramaqueen eerste klas..
da's terugkrabbelen uit een discussie.....quote:
we hebben het toch helemaal niet over jou?!quote:Ik heb niks tegen homo's en ik mag ze echt en zo. Alleen zelf zou ik het nooit doen met een man... tenzij ik er een miljard euro voor krijg![]()
Wat leuk, Sven.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:25 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Dude, dat kán toch niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:26 schreef BVO het volgende:
[..]
+ overdreven hetero-gedoe.... heb jij ons niks te vertellen, Dizer?.
Oh ja, das waar.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude, dat kán toch niet.
Het staat immers in de Bijbel.
JA, IK VIND DAT OOK WEL LEUK JAquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh ja, das waar.
Anyway, I'm out of here..
.
Wat wil je dat ik er over zeg?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
JA, IK VIND DAT OOK WEL LEUK JA
Ik probeer gewoon het onderwerp te veranderen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik er over zeg?
"Jeuh, allemaal bewegende Dido's. Hoezee."
Huhquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:30 schreef BVO het volgende:
Dat zag ik nog net, Svurno..
Binnengekomen op plek 15..
De SC'ers in het BB-huis zou véél leukere tv opleveren dan deze bewoners, ben ik zeker van.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:30 schreef Copycat het volgende:
Het is hier bijna leuker dan in het BB huis.
Heel moeilijk is dat natuurlijk ook weer niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:30 schreef Copycat het volgende:
BBquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:30 schreef Copycat het volgende:
Ja, maar wat bedoelde je met je #15???quote:
Dan hebben wij een veel leukere Tanja/Tania.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:31 schreef BVO het volgende:
[..]
De SC'ers in het BB-huis zou véél leukere tv opleveren dan deze bewoners, ben ik zeker van..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |