Jij ook, Suzanne.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:06 schreef MostValuablePrincess het volgende:
Groningen. Seksistisch nee hoor bp lezen, lezen. En nou ben ik weg mn vrinedinnen wachten. Fijne avond BVO. kszz
tevens @ Tim: ik geef er ook niet zo snel 'n naam aan hoor, maar da's even voor de duidelijkheidquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:09 schreef Dizer het volgende:
Nee nee nee.. je begrijpt me verkeerd.
Vrouw met vrouw hoeft nog niet gay te zijn.
Man met man.. das gewoon fout en dus gay.
hij's wel leukquote:Bi geloof ik niet. Of je bent het of he bent het niet. En anders heb je issues
Het is toch zo? Ik bedoel.. man en man.. das niet echt ok zeg maar.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:09 schreef Dizer het volgende:
Vrouw met vrouw hoeft nog niet gay te zijn.
Man met man.. das gewoon fout en dus gay.
"Het is toch zo"quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is toch zo? Ik bedoel.. man en man.. das niet echt ok zeg maar.
Ik bedoel.. heb niks tegen homo's of zo. Alleen tjah, hoe zeg ik het zonder mensen te kwetsen. Ik ben het er niet mee eens
Nou, volgens mij wel.quote:Ik bedoel.. heb niks tegen homo's of zo
Mijn reden: Vrouw en vrouw is hotquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
tevens @ Tim: ik geef er ook niet zo snel 'n naam aan hoor, maar da's even voor de duidelijkheid
maar als 'n vrouw voor de fun met 'n vrouw 't bed in kan duiken zonder met homo te zijn,
dan geldt dat voor mannen uiteraard ook.... ik heb nog steeds geen argumenten van Diz gehoord waarom mannen dan dus automatisch homo zouden zijn
Nou... nee dus!! Ik kap er mee, ik ga hier niet meer verder op in. Nou lijk ik de grote hetrosexuele boemanquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"Het is toch zo"
Vrouw met vrouw vind jij doodnormaal maar een man met man vind jij "fout".
[..]
Nou, volgens mij wel.
Tjah.. geef ze 3 wijntjes en...quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja zo is het meestal, pino's zijn in het algemeen ernstig onbereikbaar![]()
Het is toch zo..?? God heeft Adam en Eva gemaakt en niet Adam en Evertquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:15 schreef Bupatih het volgende:
Het gaat er gewoon om dat jij herenliefde en -seks fout noemt.
Eerder op een grote homofobe boeman.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou... nee dus!! Ik kap er mee, ik ga hier niet meer verder op in. Nou lijk ik de grote hetrosexuele boemanMaar zo bedoel ik het niet
Nee hoor, heb een vriend op school die homo is en daar kan ik het goed mee vindenquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eerder op een grote homofoboe boeman.
Nee, en ook geen Ada en Eva.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is toch zo..?? God heeft Adam en Eva gemaakt en niet Adam en Evert
Ok misschien omdat ik Christelijk ben of zo, daarom? Maar ik vind en ook vanuit de bijbel dat het niet kan
My ass.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ok misschien omdat ik Christelijk ben of zo, daarom? Maar ik vind en ook vanuit de bijbel dat het niet kan
Behlave als jij het bentquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:17 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij bedoelt Dizer dat ie er niks op tegen heeft als mensen homo zijn, maar dat hij die gevoelens zelf absoluut niet heeft
En jij wil Moslimn wordenquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, en ook geen Ada en Eva.
Dat Christelijke is dus gelul.
Dan moet hij dat zeggen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:17 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij bedoelt Dizer dat ie er niks op tegen heeft als mensen homo zijn, maar dat hij die gevoelens zelf absoluut niet heeft
Het is toch ook geen Suzanne en Evaquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
ja met die argumenten komt m'n omaatje van 92 ook aan...... heel reeël enzoquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:16 schreef Dizer het volgende:
Ik ben je compleet aan het jennenquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
My ass..
Als we het dan toch over de Bijbel en God gaan hebben....net of daar dingen in staan die helemaal pluis zijn?
Dochters die met hun pa naar bed gaan, vrouwen die vreemdgaan, mannen die hun broer vermoorden....
Oh ja, tuurlijk, alle moslims zijn homofoob.quote:
Kappen nou.. ik maakt emaar een grapquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja met die argumenten komt m'n omaatje van 92 ook aan...... heel reeël enzo
maar goed, daar gaat het niet om: al zóu je een homohater zijn of wat dan ook [ik zeg niet dat dat zo is!] dan zit daar méér logica in dan zeggen dat het bij vrouwen wél oke is en bij mannen niet?!
wat is het verschil?!?
Oké, je geeft het toe.quote:
Nee, volgens de Koran moeten homosexuele mannen en vrouwen opgeofferd worden.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh ja, tuurlijk, alle moslims zijn homofoob.
Maar goed, wat jij wil.
Bij vrouwenseks wint de geilheid het van zijn principes, bij mannenseks niet. Zoiets.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja met die argumenten komt m'n omaatje van 92 ook aan...... heel reeël enzo
maar goed, daar gaat het niet om: al zóu je een homohater zijn of wat dan ook [ik zeg niet dat dat zo is!] dan zit daar méér logica in dan zeggen dat het bij vrouwen wél oke is en bij mannen niet?!
wat is het verschil?!?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben je compleet aan het jennen
Ik heb niks tegen homo's en ik mag ze echt en zo. Alleen zelf zou ik het nooit doen met een man... tenzij ik er een miljard euro voor krijg![]()
Jaja, lul je je er maar weer uit.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kappen nou.. ik maakt emaar een grap
Dus?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee, volgens de Koran moeten homosexuele mannen en vrouwen opgeofferd worden.
Ja, ik wist eerst niet wat dat was. Werd het even uitgelegd door een meisje aan mequote:Op vrijdag 9 september 2005 23:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
pinopotentieel interessant neuk-object
* studententijd komt weer boven
Speciaal voor jou:quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oké, je geeft het toe.
Dizer vindt herenliefde en -seks fout.
Nou zeg, als je zo blijft doen, rot ik wel opquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Jaja, lul je je er maar weer uit.
Je denkt toch niet dat ik dit "grapje" van jou ook ga geloven? Je hebt gewoon dingen gezegd die fout zijn en nu moet je ze niet afdoen als een grap en ze zo proberen terug te draaien.
Nou, zo hé, dat is effe fout!quote:
Doei.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou zeg, als je zo blijft doen, rot ik wel op
Daar heb je het dan toch echt zelf naar gemaakt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou zeg, als je zo blijft doen, rot ik wel op
Heaumeaux!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben je compleet aan het jennen
Ik heb niks tegen homo's en ik mag ze echt en zo. Alleen zelf zou ik het nooit doen met een man... tenzij ik er een miljard euro voor krijg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |