Zoals??quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Lesbo's kunnen ook mooie en echte vrouwen zijn hoor.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tief eens op, kut! Vuile kloon dat je bent!!! Je verneukt bijna de layout met je lange naam
Waar heb je dat gedaan dan??quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:27 schreef Christine het volgende:
[..]
ik vroeg wanneer we gingen daten.
maar zo hoeft het al niet meer hoor
Lees even terug schat.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waar heb je dat gedaan dan??
Oeeh en ik doe niet aan daten...want... ik.... date al...
Ik heb hem ook.quote:
tssssssssss moet ik nu onder de indruk zijn?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:24 schreef Dizer het volgende:
Ooh.. ik vraag het ook niet netjes... ik eis!!!![]()
Je bent mijn verjaardag vergeten en als straf ga je ALLES voor me doen!!![]()
En omdoen die handboeien![]()
Okee... Echt, heel sireus nu. Hou nou maar op. Dat klonen gedoe is niet meer om te lachen.quote:
Meid wat is jouw probleem?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja. Vuile kankâhklonen... opzouten
Je hebt me niet overtuigdquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Portia DeRossi, van Ally McBeal. Vriendin van Ellen DeGeneres.
Jij had er vorige week anders nog 1.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Okee... Echt, heel sireus nu. Hou nou maar op. Dat klonen gedoe is niet meer om te lachen.
Niemand kan er nog om lachen en het is totaal![]()
En als je nou misschien met een goede binnenkomer was binnengevallen... heeeeeeeeeeel misschien... heeeeeeeeeeeeeeeeel misschien was hetd an eventjes leuk.
Maar voor nu: Klonen is zoooo augustus 2005
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:17 schreef Christine het volgende:
Dizer, wanneer gaan wij nou eens daten?
Dat zeg ik kut! Zooooo augustus 2005quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij had er vorige week anders nog 1..
ging ff wat mis, maar tekst staat er weerquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:26 schreef Christine het volgende:
maar je rookt dus weer?
Ik bedoel dat jij mij aan het klonen wasquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat zeg ik kut! Zooooo augustus 2005
Ik ken je al te goed!! Je wil gewoon gedomineerd worden!! EN je kickt erop!! Ik weet dat je het wilt.. en je kan mijn charmes niet weerstaan... Ik met mijn goddelijke lijfquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
tssssssssss moet ik nu onder de indruk zijn?
je kent me zó slecht....
Dat was ik nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik bedoel dat jij mij aan het klonen was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |