Tweemaal op een dag vind ik teveel, ik pas dus even.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ok, en wanneer ga je het met een vrouw doen?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:45 schreef MostValuablePrincess het volgende:
Gvd zeg. Is dat grappig bedoeld of zo? Is dit een datingsite? Vleeskeuring ofzo? Stelletje Frusti;s
hm ik zie de vergelijking niet helemaal, al liep Tonnie idd ook wel als een stalker achter Tara aanquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:44 schreef Svensational het volgende:
Beetje zoals Erik en Tara in het begin.
Hehe als je hier al niet tegen kan, ga dan maar niet in het singlestopic kijken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:45 schreef MostValuablePrincess het volgende:
Gvd zeg. Is dat grappig bedoeld of zo? Is dit een datingsite? Vleeskeuring ofzo? Stelletje Frusti;s
Dat is een signature, geen ondertitelquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sven the Man, die alles ken. (Ook Nederlands)
Op vrijdag 9 september 2005 22:26 schreef Svensational het volgende:
Buupje, verzin jij eens een leuke ondertitel voor mij..
Doodgaan is wel het laatste wat ik zou willen.
Vind je deze post niet leuk? Het is net als met jouw kleren, gewoon niks van aantrekken.
Hondenpoep. Ik heb er niks op tegen, zolang de hond er maar omheen zit.
Kijk naar bovenstaande post, trek uw conclusies en niet uw naasten.
ik zei kankâh. Da's wat anders.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:46 schreef Bupatih het volgende:
Christine mag geen kanker zeggen, maar jij zegt wel "Gvd"
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:47 schreef MostValuablePrincess het volgende:
Ga nou maar in op de inhoud, moderator van lik mn vestje.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:47 schreef MostValuablePrincess het volgende:
Ga nou maar in op de inhoud, moderator van lik mn vestje.
...quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is een signature, geen ondertitel![]()
.
Was ik ook niet van plan, lijkt me een wanhopige boel. Maar iig bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Hehe als je hier al niet tegen kan, ga dan maar niet in het singlestopic kijken.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Deze mevrouw, Kyla Cole, heeft het liefst seks met een vrouw. Maar afentoe heeft ze 'iets' in haar nodig. Dat is waar Dizer van pas zou kunnen komen, dus. Maar liever niet, aldus Kyla.
[afbeelding]
En deze dame, Stephanie Adams, wil zelfs helemaal geen piemols hebben.
[afbeelding]
Louise Glover woont samen met haar vriendin.
En natuurlijk:
[afbeelding]
Weet je niet... voor jou een vraag, voor mij een weet!quote:
Niet doen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:50 schreef BVO het volgende:
Suzanne!
Als je wil klagen over Bupatih moet je even een apart topic openen in Feedback .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |